Mikset harrastaisi tänä kesänä kotimaan matkailua?
Itä-Suomessa on runsaasti tyhjiä hotelleja ja vielä enemmän tarvetta turisteille.
Kommentit (71)
Harrastankin, mutta minibudjetilla. Sillä mennään, mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan nähdä uusia paikkoja ja saada uusia elämyksiä, sellaisia, joita Suomessa ei näe ja koe. En ymmärrä, miten joku haluaa nähdä järviä ja metsiä päivät päästään. Puistatus.
Siinä voi samalla nautiskella virvokkeita, kun katselee maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa 2 eri festareille ja kummassakin menen tytun luo asumaan
Vai ihan oikein asumaan. Eiköhän kyse ole kuitenkin yöpymisestä eikä asumisesta.
Ajatteles, jotkut asuu jopa hotellissa! Pää räjähtää!
Joku muutaman yö kaverin nurkissa ei ole asumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan nähdä uusia paikkoja ja saada uusia elämyksiä, sellaisia, joita Suomessa ei näe ja koe. En ymmärrä, miten joku haluaa nähdä järviä ja metsiä päivät päästään. Puistatus.
Jep, mäkin katselen juuri Alppeja rinnekylässä Italiassa kylmä valkkari kädessä.
lappalaise itä suomalaiset vit..todella rankasti etelän vetelistä korona aikaan. meidän hämeen yhdistyksen 350 vaunu auto kuntaa ei todella mene heitä häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu lämpö,ruoka ja Pattayan normaalipainoiset nuoret naiset.
"Naiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ihan oikein asumaan. Eiköhän kyse ole kuitenkin yöpymisestä eikä asumisesta.
Nää savolaiset on täällä just tollasia v!ttumaisia pilkuviilaajia.
En ole savolainen. Se nyt vain on typerää kirjoittaa asumisesta, kun menee muutamaksi yöksi jonkun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne ja katsomaan mitä… Tampereen siwaa!?
Ei vaan Joensuun Siwaa. Huomattavasti mielenkiintoisempi kuin se Tampereen.
Mäntylän siwa ois ollukin, mut harmi ku ne lopetettiin.
pitää olla melko tyhmä etelän vetelä maksaa ja menee naurettavaksi pelleksi
Olen ollut todella pettynyt itäiseen Suomeen. Hakkuuaukeat vain pahenevat. 20 vuotta sitten monet järvet olivat ok kunnossa, mutta nykyään yhä sameampaa. Pahinta silti ovat hyttyset. Ja ruoka idässä on tasoa pizza, burger, äijjämättö. Ei kiitos. Syön mielummin rannikolla sinisimpukoita ja juon paikallista, aitoa omenasiideriä tai käsityöläisolutta. Itä on jämähtänyt menneisyyteen.
Joka kesä kierrän Suomea. Tämä on nyt eka kesä 20 vuoteen kun jätän välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei taida olla äidinkielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minu rakasta sinu.
Kotimaankin matkailu on ökyrikkaiden hommaa jollaine en ole. Enemmän ns. "jöyhäkaula" eli fassarihallituksemme uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa paremmat maisemat, parempi ruoka ja paremmat virvokkeet. Voisin matkustaa Italiaan ihan vaikka pelkän gelaton vuoksi 😋
Voisin harrastaakin, ja olen harrastanut, mutta vihaan yli kaiken kaikkia pistäviä ja purevia lentäviä, jotka tekee elämästä helvetin. Saan joka kesä joko tulehduksen ja/tai allergisen reaktion, josta seuraa puolikkaan jalkapallon kokoinen turvotus niveleen ja yleensä lääkärireissu hakemaan kortisonipiikki tai antibioottikuuri.
Nyt ekaa kertaa lomalla keski-Euroopassa, eikä vielä yksikään elukka ole purrut mihinkään. Aijon jatkossakin suunnata tänne niin kauan kun vaan pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa paremmat maisemat, parempi ruoka ja paremmat virvokkeet. Voisin matkustaa Italiaan ihan vaikka pelkän gelaton vuoksi 😋
Noh, mehän lähdettiin ihan vaan syömään pistaasijäätelöä 😍 Kolmessa kuukaudessa ehtii maistaa vähän muitakin makuja😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten mukavaa, kun ihmiset tervehtii heti aamusta, kun viet koirat rannalle uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan suomalainen ja suomi on äidinkieleni. Ihan turha soittaa mulle suuta, kun ei itse ymmärretä mitä asuminen tarkoittaa. Muutama yö kaverin nurkissa ei ole asumista ja sillä selvä.
Mulla on sellainen periaate, että käy niissä kohteissa mitkä kiinnostaa eniten.