Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset harrastaisi tänä kesänä kotimaan matkailua?

Vierailija
06.07.2026 |

Itä-Suomessa on runsaasti tyhjiä hotelleja ja vielä enemmän tarvetta turisteille.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin harrastankin mutta ei Itä-Suomessa ole mitään kiinnostavaa.

Höh, juuri oltiin Imatrankoskea katsomassa ja Valtionhotellissa yötä. Ihan kelpo kohde. Ruokakin oli suomalaiseksi ravintolaksi ihan ok. Valtimolla on ensi viikonloppuna Valtimo-päivät, ne eivät myöskään jättäne ketään kylmäksi. Itä-Suomi on ihmeitä täynnä! Tervemenoa.

Anteeksi mutta miksi haluaisin mennä katsomaan koskea ja syömään ruokaa, joka on ihan ok, kun voin matkustaa Turkuun jokiristeilylle ja syödä erinomaista ruokaa?

Vierailija
22/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ja katsomaan mitä… Tampereen siwaa!?

Ei vaan Joensuun Siwaa. Huomattavasti mielenkiintoisempi kuin se Tampereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mikään Itä-Suomi. Juuri olin muutaman yön Italiassa. Lomallani lähden Irlantiin. Päätän matkakohteistani ihan itse.

Suomessa, jos matkustan, niin en kyllä Itä-Suomeen lähde katsomaan tyhjiä hotelleja.

Vierailija
24/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omaa autoa niin Suomessa on kovin vaikeaa, kallista ja työlästä matkustaa. Pysyn kotona. 

Vierailija
25/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin harrastankin mutta ei Itä-Suomessa ole mitään kiinnostavaa.

Höh, juuri oltiin Imatrankoskea katsomassa ja Valtionhotellissa yötä. Ihan kelpo kohde. Ruokakin oli suomalaiseksi ravintolaksi ihan ok. Valtimolla on ensi viikonloppuna Valtimo-päivät, ne eivät myöskään jättäne ketään kylmäksi. Itä-Suomi on ihmeitä täynnä! Tervemenoa.

Ah Imatrankoski! Upeampi kuin Iguazún putoukset!!

Vierailija
26/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa 2 eri festareille ja kummassakin menen tytun luo asumaan

Vierailija
27/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan oikein asumaan. Eiköhän kyse ole kuitenkin yöpymisestä eikä asumisesta.

Vierailija
28/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos hotellit on tyhjillään niin miksi ne ovst siitä huolimstta niin kalliita. Miksi joku menisi 150 e /huone hotelliin jonnekin pikkupaikkakunnalle kun 160e pääsee isoihin ksupunkeihin. Laskekaa hintoja tyyliin varaa 1 yö saat toisen kaupan päälle. Silloin ei hotellin tarvi siivota kuin 1x ja ihmiset käyttää kuitenkin enemmän rahaa 2 yössä kuinnyhdessä.

Vierailija
29/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paras aika lähteä itärajalle karhukojulle yöksi. Todellista elämysmatkailua.

Vierailija
30/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan koko Itä-Suomea. Päijät-Hämeeseen olen lähdössä ylihuomenna.

Joo, ei täällä ole oikein mitään. Kuollutta jokapuolella.

Vierailija
31/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan nähdä uusia paikkoja ja saada uusia elämyksiä, sellaisia, joita Suomessa ei näe ja koe. En ymmärrä, miten joku haluaa nähdä järviä ja metsiä päivät päästään. Puistatus.   

Vierailija
32/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vs

Vierailija
33/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan parempaa kokemusta edullisemmin ulkomailta.

Tämähän se.

Lämpö, valo, aurinko, ruuan laatu ja hinta, maisemat, tapahtumat, ilmapiiri, lämpimät ja sinilevättömät järvet ja meri. Kohtuuhintainen majoitus silloin kun ei olla omassa 2. kodissa. Edullinen bensa ja julkinen liikenne. "Elämän sietämätön keveys"

Vierailija
34/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ihan oikein asumaan. Eiköhän kyse ole kuitenkin yöpymisestä eikä asumisesta.

Ajatteles, jotkut asuu jopa hotellissa! Pää räjähtää! 

Vierailija
35/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää savolaiset on täällä just tollasia v!ttumaisia pilkuviilaajia.

Vierailija
36/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vs

Vierailija
37/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellanen periaate, et ensin pitää käydä kotimaa (läpi), sitten vasta ulkomaille.

Vieläkin kiinnostaisi Koli /Lieksa-Nurmes ja Kemijärvi-Salla-Kelloselkä. Jotain ihme "kaipuuta" sinne.

Olen itse pohjoisen sukuhaaran edustaja, ainoa elossa oleva (p-savolainen; suku Kaakonkulman suunnalta).

....

Omat sairaudet sitten. En luultavasti pääse koskaan, mutta se "Eldorado", haavekuva.

Vierailija
38/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lukea tai katsella kuvia, millaista jossain on, tai mielessäni päätellä sen.

Vierailija
39/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulta katsottuna Baltia ei ole sen kauempana, ja Lappi on jo yhtä kaukana kuin Puola. Suomea on tullut kyllä nähtyä tarpeeksi.

Vierailija
40/71 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Hyttysiä, paarmoja, ampiaisia, mäkäräisiä, punkkeja, äreitä ihmisiä, kallis ruoka, koiria ei saa ottaa mukaan oikeastaan mihinkään...

Kun samaan aikaan voin lähteä autolomalle Eurooppaan. Halpa ruoka, iloisia ihmisiä, jotka tervehtii, ja koirat saa ottaa mukaan joka paikkaan. Ei ötököitä, säät paremmat, lämpimät illat, lämmin uimavesi, upeat maisemat. 

Jälleen kolmen kuukauden reissulla, ei eka eikä taatusti vika. Elokuussa Suomeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän