Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (1937)

Vierailija
1881/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vielä karmivampaa kuin toi sekunnissa aloitettu itku, on se yhtä nopeasti ja yhtä järjettömässä asiayhteydessä alkava nauru. Hän käyttäytyy täysin hullusti, ei kukaan aloita yhtäkkiä nauramaan eikä itkemään ilman syytä, ja vielä jatkuvalla syötöllä. Todella pelottavaa, samoin kuin sen päivänselvistä ja kuvatuista asioista vastaanväittäminen, en ole sanonut, ei ole totta, en tehnyt listaa, en sitä en tätät.  Ja mielipuolista virnuilua joka väliin ja yhtäkkisiä naurukohtauksia. Clintiä täytyy todella ihmetellä, ehkä sekin on kuspää ja hullu, ei tota muuten kukaan katsoisi viittä minuuttia pidempään. Ihan todella pelottavaa alkaa yhtäkkiä iloisesti nauraa ilman mitään asiayhteyttä noin 100 kertaa yhden illallisen ja sohvan aikana.  

Ryan on vain lapanen, liian kiltti mutta osaa kyseenalaistaa ja sanoa ei, Clint ilmeisesti ei siihen kykene tai halua. 

Joo, samaa olen katsonut. Ei polje ihan täysillä tuo nainen. 

Vierailija
1882/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että clint on h omo ja halusi vaan kulissiliiton. Jaquille riittää, että saa kukkia ja mies toimii oikkujen mukaan- kun näin jaksaa tehdä, niin clint voi puuhastella mitä haluaa, vaikka silmien allakin, kunhan kulissit pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illallisjakso: Ensin kaikki katsoo ihmeissään Jacquita, että onko se saanut turpaan, kun naama on niin oudon värinen, kuin peiteltäisiin mustelmia, mutta sitten miettivät, että ei kukaan ole voinut noin symmetrisesti tulla lyödyksi... Että tää horror-meikkikin on vain Jacquin outoutta.

Sitten saapuu paikalle teeskennellyn rehvakkaasti Ryan, "gladiaattori"... :D

Molemmat aivan yhtä tolloja, eri tavoin vain.

Eikös se ollut soturi, se poika.

Vierailija
1884/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt missä ulottuvuudessa Jacqui ja Clint ovat naimisissa. En vaan pysty ymmärtämään. Jacquilla on pahoja mielenterveysongelmia ja Clint on ilmeisesti täysi vässykkä, miljoonistaan huolimatta. Clint on mukavan tuntuinen mies, mutta taitaa jostain syystä mukautua täysin aina vieressään olevan naisen mukaan. Laurenin kanssa Clint kääntyi ryhmää vastaan ja eristäytyi muusta ryhmästä sen mukaan mitä Laurenkin (vaikkakin olen tässä Laurenin puolella muuten). Jacquin kanssa hänestä tulee ilmeisesti yhtä ilkeä. Jacquihan oli käsittääkseni ollut yhteydessä Katieen ihan ystävällisessä mielessä ja yhtäkkiä ottanut yhteyttä ja ilkeillyt Katien huonosta taloudellisesta tilanteesta ja Clint kompannut. Ei ihan tervettä. Jacqui vie Clintiä 100-0. Jäätäviä ne hääkuvat, kaiken keskiössä Jacqui.

Mutta pakko sanoa, että ihan hetkeen en ole yhtä pelottavan sekopäistä naista nähnyt kuin Jacqui. Miten tuo voi olla missään normaalissa työssä?

Sillä on oma yritys. https://jacquelineleejewellery.com/

Vierailija
1885/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen siinä kohdassa jossa Jacqui purskahtaa sohvalla itkuun, kun John alkaa kertomaan että Jacquin tekemät kompromissit eivät ole kovin kummoisia. tämä on kyllä oikeasti sellainen ohjelma, että tätä ei pystyisi katsomaan ilman tätä vauva.fi:n vertaistukipalstaa. :D 

Vierailija
1886/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beth ei taida olla ihan penaalin terävin kynä.

Vierailija
1887/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katsoo noita Jacquin älyttömyyksiä, niin hänen vastuunväistelykeinonsa ovat aika samanlaisia kuin minun äidilläni oli, kun olin lapsi. Oli aika epätoivoinen olo yrittää keskustella tuollaisen kanssa. Ja monta kertaa mietin, että olenko minä hullu vai onko tuo toinen hullu, kun tämän on niin absurdia, ettei tällaista voi tajuta edes olevan olemassa. 

Vierailija
1888/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut tota sen vahanaamaa ja tullut siihen lopputuloksren, että se on vetänyt botoxi-överit ennen ohjelmaa. Sen naamassa ei liiku kuin silmät ja vähän suu, ja se tekee siitä jotenkin täysin epätodellisen näköisen. Mitään tunteita ei voi ilmeillä ilmaista kun naama ei liiku ollenkaan.

Vierailija
1889/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskin kausi ikinä ja mitä noi expertit on saaneet aikaan? Täysin epäsopivia pareja, joista yksikään ei jatka, siinäpä vasta meriittiä asiantuntijoille. Tuo seksiä hokeva nainen-expertti, MIKSI ette ole sekstanneet, miksi miksi miksi? 

Ja tämä John. Hohhoijaa. Teejay kertoo kerta toisensa jälkeen, ettei tunne mitään ja heillä ei ole jatkoa Bethin kanssa ja mikä tärkeintä, hän olisi halunnut nyt lähteä pois. Noh, mitä sanoo tämä neropatti John, kun Beth pakottaa Teejayn vielä viikon kärsimään. John sanoo, että ''nyt sananhelinät saa loppua''. :O Millä tavoin Teejayn pitäisi vääntää ratapalkkia, että nää ymmärtää  että Teejay ei näe suhteen tulevaisuutta. (Lue: seksi Bethin kanssa on karseaa). 

Vierailija
1890/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen, että clint on h omo ja halusi vaan kulissiliiton. Jaquille riittää, että saa kukkia ja mies toimii oikkujen mukaan- kun näin jaksaa tehdä, niin clint voi puuhastella mitä haluaa, vaikka silmien allakin, kunhan kulissit pysyy.

Tämä. Nyt alkaa seljetä sekin, miksi Lauren ei syttynyt tästä miljonääristä.

Vierailija
1891/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokin on sellainen, mikä ei tule ensimmäisenä mieleen, että joku voi olla "tylsä kynä". Että sellaisiakin on.

Vierailija
1892/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut tota sen vahanaamaa ja tullut siihen lopputuloksren, että se on vetänyt botoxi-överit ennen ohjelmaa. Sen naamassa ei liiku kuin silmät ja vähän suu, ja se tekee siitä jotenkin täysin epätodellisen näköisen. Mitään tunteita ei voi ilmeillä ilmaista kun naama ei liiku ollenkaan.

Sekin, mutta jotenkin sen itseilmaisu on kauhean yksinkertaista enkä usko että sen kanssa voi mitään kovin syvällisiä keskusteluja käydä. Ja se ihmetyttää että Beth ja Teejay ei tainneet oikein keskustella keskenään ollenkaan.

Vierailija
1893/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa   nine.com.au/australia-news/ryan-and jascqui-mafs

Vierailija
1894/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku järkevä ketju täällä! Tämä sarja, mafs, on yksi maailman suosituimpia tv-sarjoja maailmassa tällä hetkellä.  Miten kävi tämän päivän jaksossa?

Totaalinen sekopää jasqui pitkitti eroa viikolla. dave on mukana ohjelmassa VAIN julkisuuden takia ja on mukana monessa suhde-reality sarjassa(netflix), Onneksi noita-jasmin saa maistaa omaa myrkkyään.

Ja Rhi on paras nainen ever.!

Vierailija
1895/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsa juu

Vierailija
1896/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A &A kiemurtelee sohvalla. Haluavat vain pysyä ohjelmassa. Luulen.

Vierailija
1897/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskin kausi ikinä ja mitä noi expertit on saaneet aikaan? Täysin epäsopivia pareja, joista yksikään ei jatka, siinäpä vasta meriittiä asiantuntijoille. Tuo seksiä hokeva nainen-expertti, MIKSI ette ole sekstanneet, miksi miksi miksi? 

Ja tämä John. Hohhoijaa. Teejay kertoo kerta toisensa jälkeen, ettei tunne mitään ja heillä ei ole jatkoa Bethin kanssa ja mikä tärkeintä, hän olisi halunnut nyt lähteä pois. Noh, mitä sanoo tämä neropatti John, kun Beth pakottaa Teejayn vielä viikon kärsimään. John sanoo, että ''nyt sananhelinät saa loppua''. :O Millä tavoin Teejayn pitäisi vääntää ratapalkkia, että nää ymmärtää  että Teejay ei näe suhteen tulevaisuutta. (Lue: seksi Bethin kanssa on karseaa). 

Olen samaa mieltä. Tällä kaudella asiantuntijat on olleet jotenkin ihan kuutamolla ja turhia. He ovat vaan kauhistelleet illallisen tapahtumia eivätkä ole osanneet kunnolla kyseenalaistaa tai ohjata osallistujia sohvasessioissa. En kans ymmärtänyt tätä Beth&Teejay -juttua ollenkaan! Teejayhan vaivautuneena kierrellen kaarrellen lopulta oikeastaan myönsi ettei ole kiinnostunut Bethistä. Mikä sanahelinä muka saa riittää?

Vierailija
1898/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Tällä kaudella asiantuntijat on olleet jotenkin ihan kuutamolla ja turhia. He ovat vaan kauhistelleet illallisen tapahtumia eivätkä ole osanneet kunnolla kyseenalaistaa tai ohjata osallistujia sohvasessioissa. En kans ymmärtänyt tätä Beth&Teejay -juttua ollenkaan! Teejayhan vaivautuneena kierrellen kaarrellen lopulta oikeastaan myönsi ettei ole kiinnostunut Bethistä. Mikä sanahelinä muka saa riittää?

Teejay kyllä aika mestari puhumaan ympäripyöreitä. Ilmeisesti hänelle on aivan mahdotonta edes pehmeästi sanoa ettei nauti seksistä Bethin kanssa. Niin hän puhuu hyvin epäsuorasti, ja tosiaan välillä niin kuin poliitikko, eli ei sano oikeastaan mitään.

Vierailija
1899/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä sarjassa ihan tarkoituksella valitaan epäsopivia pareja ja otetaan mukaan ihan outoja persoonia. Jotta saadaan draamaa ja loukkaantumisia ja riitoja, että "asiantuntijat" pääsee puuttumaan. Aatelkaa, jos kaikki parit oli kuin Rhi ja Jeff, niin eihän noilla toistuvilla sohvasessioilla ois mitään puhumista. Vuorotellen kävisvät sohvalla kertomassa että hyvin menee. Tämä formaatti ei vaan toimis ilman epäsopivia pareja ja sekoja tyyppejä. Koko ohjelma rakentuu niiden varaan. Ja siksi tää on ihan sairas ohjelma.

Vierailija
1900/1937 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt missä ulottuvuudessa Jacqui ja Clint ovat naimisissa. En vaan pysty ymmärtämään. Jacquilla on pahoja mielenterveysongelmia ja Clint on ilmeisesti täysi vässykkä, miljoonistaan huolimatta. Clint on mukavan tuntuinen mies, mutta taitaa jostain syystä mukautua täysin aina vieressään olevan naisen mukaan. Laurenin kanssa Clint kääntyi ryhmää vastaan ja eristäytyi muusta ryhmästä sen mukaan mitä Laurenkin (vaikkakin olen tässä Laurenin puolella muuten). Jacquin kanssa hänestä tulee ilmeisesti yhtä ilkeä. Jacquihan oli käsittääkseni ollut yhteydessä Katieen ihan ystävällisessä mielessä ja yhtäkkiä ottanut yhteyttä ja ilkeillyt Katien huonosta taloudellisesta tilanteesta ja Clint kompannut. Ei ihan tervettä. Jacqui vie Clintiä 100-0. Jäätäviä ne hääkuvat, kaiken keskiössä Jacqui.

Mutta pakko sanoa, että ihan hetkeen en ole yhtä pelottavan sekopäistä naista nähnyt kuin Jacqui. Miten tuo voi olla missään normaalissa työssä?

Sillä on oma yritys. https://jacquelineleejewellery.com/

Olisikohan tämän Clintin avustamana perustettu. J. mainitsi sarjassa, että perustavat yhdessä yrityksen (tulkitsen: Clint maksaa).

Voisi hyvinkin olla homo tämä Clint. Kävin katsomassa Instat. Saa nähdä, miten kauan olevat yhdessä. 

Kreisiltä toki J. vaikuttaa, mutta veikkaan, että pisti usein myös läskiksi ja liioitteli - koska sitähän tässä ohjelmassa toivotaan.