Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (362)
Oon nyt usean jakson katsoneena samaa mieltä. Morena ei osaa kuunnella, vaan on koko ajan minäminäminä. Minä en ole saanut rakkautta, minäminäminä. Tonylle ei jää suunvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella malttamattomia ovat ihmiset nykyään ! Mielestäni, ( jossei toinen ihminen ole jotenkin erityisen superhyper epäsiisti ja vastenmielinen ), niin vaikka ei heti tuntisi mitään kipinöitä tai vaikka olisi jopa vähän pettynyt näkemäänsä - tottakai pitää silti edes yrittää tutustua. Ei ketään voi tuntea yhden tapaamisen perusteella !!!
Olen törmännyt tähän muuallakin, ei viitsitä edes ottaa toisesta selvää vaan torpataan heti koko tutustuminen jonkun ihan pienen jutun takia. Tai siksi ettei sekunnissa tunne jotain todella suurta paloa. Eihän sitä tarvitse kuukausi tolkulla tustustumista jatkaa, jossei vaan löydy mitään yhteistä - mutta pitäisi nyt sentään antaa ensin tutustua ja tavata useamman kerran.
Varsinkin jos on epäonnistunut parinvalintamarkkinoilla niin, että ei ole normaaleja kanavia pitkin löytynyt puolisoa. Luulisi, että tällaista ohjelmaa ymmärtäisi käyttää edes omien toimimattomien kaavojen tunnistamiseen ja rikkomiseen. Sen sijaan tuntuu että jotkut osallistujat kuvittelee tän olevan reitti löytää kaikki heidän vaatimuksensa täyttävä postimyyntipuoliso, jonka haluilla ja toiveilla ei ole mitään merkitystä.
Aina välillä ilahdun, kun joku osallistuja osaa sanoa sen, että on tullut ohjelmaan rikkoakseen toistamansa huonon kaavan, oppiakseen jotain uutta itsestään ja parisuhteista, ja nyt haluaa toimia suhteessa uudella tavalla. Mutta suurin osa tekee ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti: jos ei ole heti kipinää, ei kannata edes yrittää. Ja kipinän puuttuminen johtuu aina siitä että kumppanissa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Awhinan hääpuku on aivan ihana! Kaikilla morsiamilla on ollut aivan upeat häätyylit tähän mennessä, jakso 3 menossa.
Useimmat häälokaatiotkin on olleet todella kauniita. Puhumattakaan häämatkakohteista. Tuntuu tosin hieman epäreilulta, että osa pääsee Vanuatulle tai Fijille rentoutumaan lämmössä ja rantahietikolla, kun taas toiset lähetetään jonnekin hiihtokohteeseen tai keskelle metsää.
Luulen että varsinkin niille jotka on Koillis-Australian tropiikista kotoisin, matka vuorille ja lumen keskelle on eksoottista ja ihanaa. Ja romanttista.
Australian sarjan tuomarit ihan huippuja. Vetävät osllistujia oikeasti tilille ja haastavat sen sijaan, että jauhavat latteuksia, kuten Suomen versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Australian sarjan tuomarit ihan huippuja. Vetävät osllistujia oikeasti tilille ja haastavat sen sijaan, että jauhavat latteuksia, kuten Suomen versiossa.
Vai asiantuntijat… toisaalta tässä Aussi versiossa voi kutsua tuomareiksikin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai asiantuntijat… toisaalta tässä Aussi versiossa voi kutsua tuomareiksikin 😁
Erotuomareita 😅
Kas Lauren muuttui täysin , kun tuli uudestaan etsii sulhoa. Kovat vaatimukset on. Mies ei saa tehdä kotihommia .
Vaalea nainen on huippu. Pitää naisten puolia. Oliko nyt Jamie nimeltään ? Sulholla upeat silmät 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. jaksossa mukaan tulee Adrian kaksoisveljineen. Vaikutelma veljeksistä on jostain syystä jotenkin luotaantyöntävän aggressiivinen, johtunee mm. pikimustista tuuheista kulmakarvoista ja parrasta. Onko ne luonnostaan niin tummia vai värjäävätkö kulmiaan?
Mulle tuli sama vaikutelma kaksoisveljistä, jotenkin tuiman ja vihamielisen oloisia. Ja Adrianin ja Awinhan (?) välillä homma lähti aivan heti väärille raiteille.
Inhokki äijä tuo mustaparta.
Virnuilee vahingoniloisena ja on tosi ilkeä ihanalle vaimolleen.
Olen plus jaksoissa jo pitkällä ja Elliot on todellakin fiksumpi kun kamala Lauren!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Awhinan hääpuku on aivan ihana! Kaikilla morsiamilla on ollut aivan upeat häätyylit tähän mennessä, jakso 3 menossa.
Useimmat häälokaatiotkin on olleet todella kauniita. Puhumattakaan häämatkakohteista. Tuntuu tosin hieman epäreilulta, että osa pääsee Vanuatulle tai Fijille rentoutumaan lämmössä ja rantahietikolla, kun taas toiset lähetetään jonnekin hiihtokohteeseen tai keskelle metsää.
Suomen halpis versiossa kotimaanmatkailua jossain mökin rähjässä.😐
Vierailija kirjoitti:
Täynnä ylivalkaistuja hampaita, tekorintoja, tatskoja, maanista kehonpalvontaa ja vastapainoksi erittäin huonolla itsetunnolla varustettuja naisia. Viihdettä kuitenkin; katson aina parit ja ohjelman juonta, mutta eihän tuommoista maratonia jaksa joka jaksoa katsoa millään.
No upeita ovat verrattuna Suomen osallistujiin, joilla myös huono itsetunto.
Hyvää huolta pitävät itsestään nuo aussit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. jaksossa mukaan tulee Adrian kaksoisveljineen. Vaikutelma veljeksistä on jostain syystä jotenkin luotaantyöntävän aggressiivinen, johtunee mm. pikimustista tuuheista kulmakarvoista ja parrasta. Onko ne luonnostaan niin tummia vai värjäävätkö kulmiaan?
Mulle tuli sama vaikutelma kaksoisveljistä, jotenkin tuiman ja vihamielisen oloisia. Ja Adrianin ja Awinhan (?) välillä homma lähti aivan heti väärille raiteille.
Olen plus jaksoissa jo pitkällä ja Elliot on todellakin fiksumpi kun kamala Lauren!
Katson television tahtiin eli kohta alkaa tämäniltainen 4. jakso. Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Eliot on fiksumpi kuin mitä annetaan ymmärtää ja katsokaapas vaan, niin monet tulevat tämän huomaamaan.
Lauren on kuin vahanukke. Hienostelija. Nyt kun katsonut pitkälle ohjelmaa tulee se luonne esiin.
Olenko ainoa, joka inhoaa Elliotin uutta vaimoketta? 😬
Olen ihan lopussa plussa jaksoissa ja yuo kiukutteleva mutrusuu on niiiiiin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Olen katsonut ennen ja Australialaiset naiset on todella kamalia. Todella huonoitsetuntoisia ja valittavat joka pienestäkin asiasta miehelleen Oikein riidanhaastajia on kaikki kun olen aikaisempia kausia katsonut.
Tällä kertaa mukana on ihan hirveitä miehiä.
Yhdellä on pitkä lista vaatimuksia siitä, millaisen naisen hyväksyy ja uhosi häipyvänsä saman tien, jos nainen ei niitä täytä.
Toinen taas esitti vaatimatonta ja kilttiä selittäen, ettei ulkonäöllä ole hänelle mitään merkitystä, mutta halusikin luopua leikistä saman tien kun naisen ulkonäkö ei ollutkaan pieni, siro ja vaalea jollaisen oli kuvitellut saavansa ja aiemmista puheista huolimatta toisteli halunneensa. Etenkin tuo jälkimmäinen on kyllä aivan kammottava ja saisi katsoa itseään peiliin.
Tim on kyllä täysi mäntti. Luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adrianin puhe on kamalan kuuloista mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Adrianin mielestä oli ilmeisesti huvittavaa ja naurettavaa kun Awhina järkyttyi niistä lapsipuheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Olen katsonut ennen ja Australialaiset naiset on todella kamalia. Todella huonoitsetuntoisia ja valittavat joka pienestäkin asiasta miehelleen Oikein riidanhaastajia on kaikki kun olen aikaisempia kausia katsonut.
Tällä kertaa mukana on ihan hirveitä miehiä.
Yhdellä on pitkä lista vaatimuksia siitä, millaisen naisen hyväksyy ja uhosi häipyvänsä saman tien, jos nainen ei niitä täytä.
Toinen taas esitti vaatimatonta ja kilttiä selittäen, ettei ulkonäöllä ole hänelle mitään merkitystä, mutta halusikin luopua leikistä saman tien kun naisen ulkonäkö ei ollutkaan pieni, siro ja vaalea jollaisen oli kuvitellut saavansa ja aiemmista puheista huolimatta toisteli halunneensa. Etenkin tuo jälkimmäinen on kyllä aivan kammottava ja saisi katsoa itseään peiliin.Tim on kyllä täysi mäntti. Luotaantyöntävä.
Voi että tota Timiä. Häämatkalla siinä sillalla esimerkiksi Katie yrittää tutustua ja kysellä, ja Tim vastailee tylysti melkein murahdellen, ihan kuin joku teinipoika. Mulle tuli ihan tutut vibat, tollaisen miehen kanssa minäkin oon joskus ollut treffeillä,. Kehonkielestä näkee kilometrin päähän että ei kiinnosta, käytös on tylyä, mies vastailee kysymyksiin lyhyesti eikä yritäkään pitää yllä keskustelua. Eikä siinä mitään, kunhan on sitten rehellinen asiasta. Mutta Tim selittää Katielle ummet ja lammet eikä suostu myöntämään mistä kiikastaa. Ärsyttävä pikkupoika!
Jännä että tällä kaudella on jo kaksi sellaista paria jotka tuntevat toisensa ennestään. Australia on iso maa, mutta alkaako sieltäkin jo ihmiset loppua?? :D
Sori nimivirhe, Tonya tarkoitin.