Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1301)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan sanoi monta kertaa, ettei halua keskustella hänen ja Jacquin seksielämästä ryhmässä. Hän pysyi rauhallisena, vaikka ryhmä suorastaan painosti ja kiusasi. Samoin hän oli rauhallinen keskustellessaan Jacquin kanssa kahdestaan. Beth-rääväsuu tuli sinne sitten sekaantumaan toisten asioihin.
Tykkää kuitenkin jätkille kertoa Jacquin suikki-taidoista. Silloin se on ihan ok, kun puhutaan naisista, mutta erittäin loukkaavaa kun puhutaan miehistä. Jep jep.
Vaikutti kuitenkin siltä, että Ryan oli ottanut opikseen ja ymmärsi itse silloin aiemmin mokanneensa. Parisuhteen rajat on hyvä yhdessä määritellä ja siitähän Ryan ja Jacqui yhdessä keskustelivat, mielestäni ihan rakentavasti.
Vuoroin vieraissa 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan sanoi monta kertaa, ettei halua keskustella hänen ja Jacquin seksielämästä ryhmässä. Hän pysyi rauhallisena, vaikka ryhmä suorastaan painosti ja kiusasi. Samoin hän oli rauhallinen keskustellessaan Jacquin kanssa kahdestaan. Beth-rääväsuu tuli sinne sitten sekaantumaan toisten asioihin.
Joku salainen syy on miksi sääsätää seksiä salille....oisiko joku mies siellä odottamassa....
Eihän hormoni kulu, ei se poistu seksin kautta. Selitys on kummallinen. Hormoni taso on se mikä se on kokoajan, teki mitä tahansa.
Mutta Ryanhan on warrior, sotilas. Kyllä mä ihan hyvin ymmärrän hänen pointin. Eikä se tarkoita että hän ei halua seksiä ikinä, mutta hänelle ehkä riittää kerran viikossa. Ja sitten haluaa treenata pari kolme kertaa viikossa.
Matala libido kannattaa varmaan tuoda julki jo hakuvaiheessa. Harva tyytyy suhteen alussa noin vähäiseen seksin määrään. Toihan on vanhan avioparin tahti.
Tuolla on aika monta paria, joilla ei ole ollut seksiä ollenkaan. Eikä ole tietoa, kuinka tiheästi muutkaan parit harrastavat seksiä. Siinä aihetta seuraavalle iltanuotiolle.
Minulle tuli semmoinen fiilis että tuokin seksin "säästäminen" iltaan oli Jacquin mielestä jotenkin hänen ihanuutensa vähättelyä ja sekin toimintatapa piti ottaa toiselta pois. Mikäpä sen kätevämpää kuin saattaa mies oikein ison porukan hekottelunaurun alaiseksi muka vahingossa. Varsinkin mies on kiusaamistaustan vuoksi todella herkkä pilkalle. Jacqui osaa pelata ihmisillä ihan miten haluaa ja sääliä hän ei tunne eikä mitään kohtuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian New South Walesin poliisi (NSW Police) käynnisti Paulin tapauksesta virallisen esitutkinnan perheväkivaltaepäilynä selvittääkseen, rikkoiko Paulin käytös lakia. Tapaus herätti maassa valtavan kohun parisuhteessa tapahtuvan henkisen ja fyysisen väkivallan merkeistä.
Eli ei mikään pikkujuttu ollut eikä ole.
No eihän se vielä mitään kerro että tutkitaan. Tutkinnan tulos on se mikä merkitsee, ja sitä ei ilmeisesti tässä vielä tiedetä.
Täytyy myöntää että olin itsekin hämmentynyt miten isosti tähän reagoitiin. Ohjelman mukaan Paul oli lyönyt nyrkillä seinää, ei esim hakannut ovea paskaksi kuten täällä väitettiin. Minäkin olen joskus kiukuissani lyönyt esim tyynyä. En ikinä löisi toista ihmistä tai mitään elävää olentoa enkä ole ajatellut olevani millään lailla väkivaltainen ihminen. Mutta täytynee pyytää tyynyltä anteeksi, jos tuo on kerran noin iso asia. Itse olen ajatellut että on hyvä purkaa suuttumusta elottomiin kohteisiin, kuten vaikka nyrkkeilysäkkiin. Minulle se ei mitenkään tarkoita että seuraava askel olisi lyödä ihmistä.
Järkyttävää että asiantuntijat antoivat jatkaa ohjelmassa. Olisi pitänyt ainakin määrätä asumaan eri asunnoissa. Olen nähnyt tuollaisia miestyyppejä, tilanne tulee vain pahenemaan jos parisuhde jatkuu, ei ehkä ohjelman puitteissa vaan arkielämässä. Roikkuu koko ajan kiinni puolisossa, ei, ei hyvä tyyppi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli semmoinen fiilis että tuokin seksin "säästäminen" iltaan oli Jacquin mielestä jotenkin hänen ihanuutensa vähättelyä ja sekin toimintatapa piti ottaa toiselta pois. Mikäpä sen kätevämpää kuin saattaa mies oikein ison porukan hekottelunaurun alaiseksi muka vahingossa. Varsinkin mies on kiusaamistaustan vuoksi todella herkkä pilkalle. Jacqui osaa pelata ihmisillä ihan miten haluaa ja sääliä hän ei tunne eikä mitään kohtuutta.
Kyllä Jacqui toistuvasti saattaa Ryania ryhmän silmissä huonoon asemaan. Se hääjuhlavierailu oli yksi tilanne, jossa Jacqui kielsi kirjoittaneensa mitään listaa ja muut epäilivät Ryanin valehtelevan.
Iltanuotiolla naisporukassa yhdessä irvailtiin Ryanille ja alkoi heti kuulua huutoa, miten ei nyt huomioida naisen tarpeita tms. Erikoista on myös se, että kukaan miehistä ei puolusta Ryania, vaan olivat yhteisessä rintamassa hekottelemassa häntä vastaan. Ainoat fiksut tuossa tilanteessa olivat Clint ja Lauren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australian New South Walesin poliisi (NSW Police) käynnisti Paulin tapauksesta virallisen esitutkinnan perheväkivaltaepäilynä selvittääkseen, rikkoiko Paulin käytös lakia. Tapaus herätti maassa valtavan kohun parisuhteessa tapahtuvan henkisen ja fyysisen väkivallan merkeistä.
Eli ei mikään pikkujuttu ollut eikä ole.
No eihän se vielä mitään kerro että tutkitaan. Tutkinnan tulos on se mikä merkitsee, ja sitä ei ilmeisesti tässä vielä tiedetä.
Täytyy myöntää että olin itsekin hämmentynyt miten isosti tähän reagoitiin. Ohjelman mukaan Paul oli lyönyt nyrkillä seinää, ei esim hakannut ovea paskaksi kuten täällä väitettiin. Minäkin olen joskus kiukuissani lyönyt esim tyynyä. En ikinä löisi toista ihmistä tai mitään elävää olentoa enkä ole ajatellut olevani millään lailla väkivaltainen ihminen. Mutta täytynee pyytää tyynyltä anteeksi, jos tuo on kerran noin iso asia. Itse olen ajatellut että on hyvä purkaa suuttumusta elottomiin kohteisiin, kuten vaikka nyrkkeilysäkkiin. Minulle se ei mitenkään tarkoita että seuraava askel olisi lyödä ihmistä.Järkyttävää että asiantuntijat antoivat jatkaa ohjelmassa. Olisi pitänyt ainakin määrätä asumaan eri asunnoissa. Olen nähnyt tuollaisia miestyyppejä, tilanne tulee vain pahenemaan jos parisuhde jatkuu, ei ehkä ohjelman puitteissa vaan arkielämässä. Roikkuu koko ajan kiinni puolisossa, ei, ei hyvä tyyppi lainkaan.
Eiköhän se Carinakin tajunnut sen vähän viiveellä kun eivät ole enää yhdessä. Intuitio sanoi varmaan jo heti tuossa että nyt tuli liian iso kupru, mutta yritti päästä asiasta yli. Se vaan että just tuollaisista asioista ei kannata yrittää päästä yli, koska useimmiten jos ihmisellä on noin pahoja tunnesäätelyn ongelmia loppujen lopuksi aika pienestä tilanteesta johtuen, niin ne tulevat kyllä vielä monin tavoin ilmi suhteen jatkuessa.
Fyysinen väkivalta alkaa aina suunnilleen noin (väkivaltainen purkaus, itkun tuherrusta ja pahoillaan olemista anteeksi en enää ikinä... kunnes tulee seuraava ja seuraava kerta ja lopulta tulee jo kumppanille pataan) ja siksi asiantuntijatkin Paulia ripittivät.
Tottakai VOI olla että Paulin kohdalla tuo tosiaan oli yksi ainoa uniikki tilanne, mutta en usko, kun kerran hän tiesi jo entuudestaan että hänen pitää poistua tilanteesta. Ja kyllähän VOI olla niin että toista kertaa Carinan kanssa ei olisi tullut, mutta riski väkivallan eskaloitumiseen on tosi suuri jos lyö ovea tai mitä tahansa niin että nyrkkiin sattuu. Eiköhän se Carina siksi lopulta kuitenkin lähtenyt. Minä en olisi jäänyt katselemaan enää yhtään tuon jälkeen.
Suomessa noin 15 naista surmataan vuosittain kumppanin tai ex-kumppanin toimesta. Eli noin joka kolmas viikko. Suomi sijoittuu kansainvälisissä ja eurooppalaisissa vertailuissa huolestuttavan korkealle. Euroopan unionin perusoikeusviraston (FRA) ja Eurostatin tilastoissa Suomi on mitattu EU:n turvattomimmaksi tai toiseksi väkivaltaisimmaksi maaksi naisille.
Tämä kyllä näkyy tässäkin keskustelussa vähättelynä ja ivailuna.
Johan oli erikoista, inhottavaa settiä nuotiolla. Oikeat noitavainot meneillään. Lauren ja Clint olivat ainoat sivistyneesti käyttäytyvät aikuiset ihmiset.
Luin jostakin, että Clint ja Jaqui olisivat aviossa. Varmaan parenpi mies kuin pihtaava ja määräilevä salipoika.
Lauren kuvittelee olevansa suuri businessnainen. Hänellä on jokin lahjatavaraliike tms, jonka liikevaihto vaatimattomat 5 milliä.
Vanha pari on näköjään jo häipynyt. Hyvä, koska täysin sopimattomat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Johan oli erikoista, inhottavaa settiä nuotiolla. Oikeat noitavainot meneillään. Lauren ja Clint olivat ainoat sivistyneesti käyttäytyvät aikuiset ihmiset.
Oli inhottavaa, kun mukamas kaverit eivät julkisesti asettuneet Jamien taakse, kun itse olivat tukea saaneet. Muutama samanlainen nynnerö on elämässä nähty ja taakse jätetty.
Miettikää nää tyypit on tunteneet/tienneet toisensa muutaman viikon ja nyt pitää jo selvittää koko ryhmän edes seksijuttuja. Käytännössä ventovieraiden ihmisten kesken. Puistattavaa.
100000? Hehheh :D Otahan lääkkeet ja mee vaikka lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kuitenkin jätkille kertoa Jacquin suikki-taidoista. Silloin se on ihan ok, kun puhutaan naisista, mutta erittäin loukkaavaa kun puhutaan miehistä. Jep jep.
Jep, ihan naurettavaa tuo Ryanin loukkaantuminen sen jälkeen miten on itse puhunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli inhottavaa, kun mukamas kaverit eivät julkisesti asettuneet Jamien taakse, kun itse olivat tukea saaneet. Muutama samanlainen nynnerö on elämässä nähty ja taakse jätetty.
Nyt erottui hienostoleidikolmikko: Lauren, Carina ja Rhi. Toinen öööö-kolmikko: Jamie, Beth ja Awhina.
Kantaa ottamatta muihin, Beth vaikuttaa todella epämiellyttävältä ämmältä
Lauren on lytätty täysin ainakin redditissä, mutta ymmärrän kyllä että tuollaisessa ryhmässä saattaa kaivata rauhallisuutta, eikä ole oikein hyökätä yhtä kohtaan. Mutta toisaalta taas Lauren on aika sulkeutunut ja vähän ylimielisen oloinen. Ei ole niin mustavalkoista tuo.
Carina ja Rhi vaikuttavat fiksuimmilta, yrittävät ymmärtää molempia puolia.
Vaikutti kuitenkin siltä, että Ryan oli ottanut opikseen ja ymmärsi itse silloin aiemmin mokanneensa. Parisuhteen rajat on hyvä yhdessä määritellä ja siitähän Ryan ja Jacqui yhdessä keskustelivat, mielestäni ihan rakentavasti.