Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (428)

Vierailija
381/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin hirveen kamalia naisia tuollaisessa ohjelmassa. Oksettaa katsoa. Arvostelevat muiden suhteita vaikka omassakin on kaikki pielessä.

Mitään ei ole pakko katsoa, jos niin oksettaa. 

Vierailija
382/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhi ja Jeff on se toinen pari joka tunsi jo toisensa, he oli oikein seurustelleet edellisenä vuonna. Miten Rhin perhe ja ystävät ei sitten tunnistanu Jeffiä häissä heti, siis silloin kun ne odotti Rhin tulevan alttarille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaillaan niin ei vielä esitellä kumppania sukulaisille

Vierailija
384/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rhi ja Jeff on se toinen pari joka tunsi jo toisensa, he oli oikein seurustelleet edellisenä vuonna. Miten Rhin perhe ja ystävät ei sitten tunnistanu Jeffiä häissä heti, siis silloin kun ne odotti Rhin tulevan alttarille?

He olivat seurustelleet kuukauden. Aika harva kuukauden jälkeen vielä esittelee toista sukulaisille ja kavereille.

Vierailija
385/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jaksossa jossa Ryan esittelee asuntonsa Jaquille. Vähän lapsellinen tuo Ryan kyllä, ihan kämpänkin perusteella. Mutta Jaquin reaktio on taas ihan outo. Onkohan noi molemmat jotenkin vähän autistisia? 😅

Vierailija
386/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää jostain mielisairaalasta karanneita suurinosa, jotain outoo noissa ausseissa on tai sit iha överiks vedettyä näytelmää koko touhu.

Vierailija
387/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He olivat seurustelleet kuukauden! Kuka esittelee ensimmäisen kuukauden aikana uuden poikaystävänsä perheelleen ja ystävilleen? Ei kukaan.

Vierailija
388/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsein tyyppi: Adrian! Aivan hirvee.

Vierailija
389/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon joka kaudella miettinyt että ihan kauhea se kuvatehtävä. Varmaan kiva kattoa sitten telkkarista niitä jaksoja niillä vähemmän viehättävällä, jotka kaikki laittaa häntä päähän. Muutenkin varmasti saavat lukea ja kuulla kaikenlaista kommenttia omasta ulkonäöstä. Lisäksi tuossa tehtävässä mun mielestä testataan tunneälyä. Kyllähän minäkin sanon omalle miehelle että se on maailman komein, vaikka tiedetään molemmat varmasti että se ei oo totta. Ja sama toisin päin. On tosi tökeröä olla laittamatta omaa puolisoa ykköseksi. Kyllähän siinä pitäisi saada sille omalle puolisolle aikaan se tunne että on sen toisen silmissä viehättävin siitä joukosta. Mulle ainakin tulisi paha mieli jos en olisi ykkönen, ja toisaalta ihan sama olisiko se edes totta vai ei, joskus parisuhteessa valkoiset valheet on sallittuja, kuten mielestäni tässä tehtävässä.

No ne asiantuntijat sanoivat, että tehtävä testaa myös ihmisen empatiakykyä. Että joku normaalilla empatiakyvyllä varustettu varmasti laittaa oman puolison ensimmäiseksi. Mutta sitten on näitä, jotka haluavat olla rehellisiä ja laittavat siihen järjestykseen, mitkä näyttävät parhailta omaan silmään.

Vierailija
390/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä narsistinen psyko, tuli vähä väkivaltaset vibatki siitä, et kohta lyö, jos nainen ei hiljene.

Vierailija
391/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He olivat seurustelleet kuukauden. Aika harva kuukauden jälkeen vielä esittelee toista sukulaisille ja kavereille.

Ai kuukauden vain, no sitten ymmärrän. Jotenkin silti ajattelin että edes paras ystävä tunnistaisi.

Vierailija
392/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo tää valokuvatehtävä tosiaan, oon aina ihmetelly. Oikeet ihmissuhdeasiantuntijat ei ikinä laittaisi tekemään moista tehtävää, arvioimaan järjestykseen uljonäön pohjalta. Eikä järkevä tyyppi suostuisi tohon.

Vierailija
393/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä narsistinen psyko, tuli vähä väkivaltaset vibatki siitä, et kohta lyö, jos nainen ei hiljene.

Todella! Hirveän pelottavan oloinen. Ja miten ylimielisen tylyä: ei mitään syytä miksi en kirjoittanut kirjettä, ei vaan huvittanut. Awhina, juokse!

Vierailija
394/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake, hampuusin näköinen, laittoi naisten kuvat järjestykseen ja luuli olevansa vitsiniekka. Parasta huumoria ilkeillä toisten ulkonäöstä?

Vierailija
395/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon joka kaudella miettinyt että ihan kauhea se kuvatehtävä. Varmaan kiva kattoa sitten telkkarista niitä jaksoja niillä vähemmän viehättävällä, jotka kaikki laittaa häntä päähän. Muutenkin varmasti saavat lukea ja kuulla kaikenlaista kommenttia omasta ulkonäöstä. Lisäksi tuossa tehtävässä mun mielestä testataan tunneälyä. Kyllähän minäkin sanon omalle miehelle että se on maailman komein, vaikka tiedetään molemmat varmasti että se ei oo totta. Ja sama toisin päin. On tosi tökeröä olla laittamatta omaa puolisoa ykköseksi. Kyllähän siinä pitäisi saada sille omalle puolisolle aikaan se tunne että on sen toisen silmissä viehättävin siitä joukosta. Mulle ainakin tulisi paha mieli jos en olisi ykkönen, ja toisaalta ihan sama olisiko se edes totta vai ei, joskus parisuhteessa valkoiset valheet on sallittuja, kuten mielestäni tässä tehtävässä.

No ne asiantuntijat sanoivat, että tehtävä testaa myös ihmisen empatiakykyä. Että joku normaalilla empatiakyvyllä varustettu varmasti laittaa oman puolison ensimmäiseksi. Mutta sitten on näitä, jotka haluavat olla rehellisiä ja laittavat siihen järjestykseen, mitkä näyttävät parhailta omaan silmään.

Ja sitten on niitä kuten Jake, jotka ajattelee että tämä on yleinen ulkonäön arvostelutehtävä jossa voi antaa palaa miten törkeästi tahansa. Koska olenhan tässä vaan täysin rehellinen. Ällöttävää!

Vierailija
396/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä uskon, että se nörtti outo opemies yrirti tosiaan vitsailla kuvatehtävässä. Ja varmaan myös halusi mollata kauniita naisia. Mut pöllösti käyttäydytty silti. Vielä laittoi vaimonsa sinne alapäähän. Ja sanoi vielä kameroille, että ois rehellisesti voinu laittaa sen vielä alemmas. Aika urpoa. Ja sit suuttui, kun toinen  ei tykänny hänen "vitsailustaan". 

Vierailija
397/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyko. Itsekeskeinen idiootti.

Vierailija
398/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella keskenkasvuisia tyyppejä esim Adrian ja se epäsiistin näköinen polkkatukkainen silmälasipää.

Vierailija
399/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea ymmärtää miten noin upeannäköinen nainen kuin Sierah voi olla epävarma.

Vierailija
400/428 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä uskon, että se nörtti outo opemies yrirti tosiaan vitsailla kuvatehtävässä. Ja varmaan myös halusi mollata kauniita naisia. Mut pöllösti käyttäydytty silti. Vielä laittoi vaimonsa sinne alapäähän. Ja sanoi vielä kameroille, että ois rehellisesti voinu laittaa sen vielä alemmas. Aika urpoa. Ja sit suuttui, kun toinen  ei tykänny hänen "vitsailustaan". 

Mäkin tunsin ensin myötätuntoa Jakea kohtaan, että sehän heitti vaan läppää, siinä suhteessa tuntuu olevan ronskia huumoria. Mutta sitten se meni jotenkin liian pitkälle, Jake vähän niin kuin repi riekaleiksi jokaisen naisen ulkonäön. Olis vaan sanonut että tämä ei niin viehätä mua ja tämä toinen viehättää enemmän.