Miksi mieheni haluaa käydä baareissa?
En tajua, itseäni ei vois baarit vähempää kiinnostaa. Ollaan oltu 7 v yhdessä ja nyt jo 27 vee. Mitä ihmettä se sieltä hakee? sanoo että on kiva käydä kaverin kanssa oluella. No joo, miksei voi juoda niitä oluita kaverin kanssa vaikka kaverin luona?
Kuinka usein hyväksytte miehenne käyvän neljään asti yöllä baarissa? Lapsia meillä ei ole.
Tiedän että tähän tulee nyt vaan niitä vastauksia, että mun mies ei ikinä käy ulkona eikä ikinä juo... ei nyt kiinnosta nää jutut.
Kommentit (5)
Hänen baarikiintiönsä ei siis todennäköisesti koskaan tule täyteen. Eikä siinä mitään vaikka joskus kävisikin sen muutaman oluen ottamassa pubissa, mutta hänen kotiintuloaikansa tuppaavat venymään tuonne aamu 7 puolelle. Kuulemma huoltoasemalla istutaan kahvilla kavereitten kanssa kun baarit sulkevat ovensa. Ei oikein mene selitys läpi, mutta mitäs tehdä niin kauan kun ei rysän päältä saa kiinni. Ja meillä on useampikin lapsi
Onneksi teillä ei ole lapsia sillä eihän tuollainen lapsiperheen isälle sovi. Tuskinpa tavoistaan kovin helposti eroon pääsee. Yhdestä baariukosta erosin, koska piti baaria tärkeämpänä kuin lastamme :( Ja ikää ukolla oli 30v. Vielä tänäkin päivänä tuo viihtyy baareissa vaikka uudessa suhteessa 2kk vanha lapsi.
noin kuuden viikon välein. Mieheni käy silleen baarissa, että mä olen lapsen kanssa kotona ehkä neljä kertaa vuodessa ja mä saman verran.
Niin kävi miunkin exä ja pettihän tuo, minkä kerkes. Mua ei tuolloin kiinnostanut baarit ollenkaan.
Eiköhän se iän myötä asetu...