Jos pitkäaikastyötön mies kohtaa rikkaan naisen, joka ehdottaisi että rahoittaisi miehen elämää vastineeksi raskaudesta: Kannattaako?
Jos pitkäaikastyötön mies kohtaa rikkaan naisen, joka ehdottaisi että rahoittaisi miehen elämää; Vaatteita, ravintolakäyntejä, ulkomaan matkoja, huonekaluja, luottokortti käyttöön kun mies haluaisi, jne...Mutta vastineeksi miehen pitäisi saattaa nainen tiineeksi...Niin olisiko tuo hyvä diili? Vai enemmänkin ansa johon ei pidä astua?
Huom. Tässä siis oletetaan että nainen todellakin maksaisi ja elättäisi, eikä vetäisi sanojaan takaisin kun olisi raskaana.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas nainen liikkuu eri piireissä kuin pitkäaikaistyötön ja ottaa mieluummin rikkaan miehen kuin persaukisen. Seuraava kysymys.
Pidän itseäni varakkaana miehenä (nettov. yli 2m€). Kerro missä piireissä minun pitäisi liikkua. Vaimokin on ent. varhaiskasvatusopettaja ja nyk. opettaja.
En tiedä, mitä piirejä edellinen tarkoittaa, mutta vaimosi on akateemisesti koulutettu ja vaativassa, tärkeässä työssä joten ainakaan kovin paljon "paremmissa" piireissä et voisi liikkua.
Olen opettaja ja kyllä niin tylsäntavallinen kerrostalossa asuva tavis että aika huvittavaa, jos joku minut "eliittinä" näkee.
Työn yhteiskunnallisesta merkityksestä kyllä samaa mieltä, samoin rakastan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Typerä idea. Se rikas nainen ostaa älykkään, terveen miehen siittiöt hedelmöitysklinikalta eikä miltään vi tun puliukolta.
Miksi kukaan sitäpaitsi sua elättäisi, kun et tuota minkäänlaista hyötyä kellekään?
"Jos pitkäaikastyötön mies...."?
"...miltään vi tun puliukolta."
Ok, siis pitkäaikaistyötön mies on siis puliukko, niin pitkäaikaistyötön nainen on puliakka?
Mitä sä tällaisia haihattelet, kun teillähän on jo se lapsi? Naisesi on varakas aasialainen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Rikas nainen liikkuu eri piireissä kuin pitkäaikaistyötön ja ottaa mieluummin rikkaan miehen kuin persaukisen. Seuraava kysymys.
Etkö muuten asiapitoista puheenvuoroasi osaa enää yhtään typerämmin pilata kuin "Seuraava kysymys"?
Onko tuo jostain alakoululaisten knoppi- ja vitsikirjasta opittu fraasi?
Pertsa
Vierailija kirjoitti:
Ruskea tulee kelaan etsii suomilehmän joka auttaa saamaan kelasta rahaa ja passin. Vanha tuttu tarina. Ainoa vaan että se suomilehmä teeskentelee rikasta naista kelan maksaessa panopojan.
Nätti tarina kansanedustaja Kaisa Garedewista (PS) ja hänen etiopialaisesta miehestään. Vai oliko Tynkkysen Sebun (PS) sukupuoli vaihdettu?
Ei ole hyvä diili, mies ei kykene edes elättämään itseään, niin ei ole kelvolliset geenit lisääntymiseenkään.
Voi hyvin. Mieheni, edesmennyt oli rahaton työtön taiteilija kun tavattiin 96. Minulla tuolloin paitsi suvun koti perittynä Uudellamaalla niin useita sijoitusasuntoja ja suht iso osakesalkku.
En ole koskaan pitänyt kriteerinä. Pitää kohdella minua asiallisesti, olla katseenkestävä, pitää olla aitoa terävää älyä ja huumoria.
Ensimmäinen poikaystäväni oli lakiopiskelija ja hänelläkin oli kaikki nuo ominaisuudet. Se ei siis katso alaa, työllisyystilannetta eikä rahaa onko jonkun kanssa hyvä olla vai ei.