Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma kokonaan ilman alkoholia, muita?

Vierailija
06.07.2026 |

Siis en nyt tarkoita heitä, jotka eivät koskaan käytä alkoholia muutenkaan, vaan niitä, jotka käyttävät, oletteko tehneet koskaan niin, että lomalla olettekin olleet koko ajan nollalinjalla? Miten meni? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla ilman alkoholia jos on muita päihteitä.

Vierailija
2/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa loma ilman alkoholia. On niin paljon mieluisia projekteja, ettei kerkeä pitää mitään rokulipäiviä. Olen niin odottanut tätä lomaa. Sääkään ei haittaa, koska osa projekteista on sisällä. Vissyä menee paljon ja aamuisin nousen pirteänä sängystä jatkamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä

Vierailija
4/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänä vuonna vielä alkoa ottanut, ehkä menee näin koko vuosi. 

Vierailija
5/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna holiton loma. On kunnonkohotusprojekti ja haluan vatsavaivoista eroon niin nuo asiat motivoi. Onneksi ei tarvitse mennä mihinkään kissanristiäisiin missä muut on kännissä. Elokuussa sitten terassille nauttimaan viimeisistä kesäilloista normi viikonloppuna.

Vierailija
6/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie vietän loman ilman kofeiinia ja nikotiinia.

Vierailija
7/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuoden kesäloman selvinpäin. Loma tuntui pitkältä ja tylsältä, ei edes kiinnostanut lähteä mihinkään. Säästyi tosi paljon rahaa kun katsoin vaan kotona elokuvia ja pyöräilin paljon, ja tuntui kivalta palata töihin. Tänä vuonna loma alkaa 15.7, en tiedä vielä tulenko juopottelemaan vai en.

Vierailija
8/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menossa loma ilman alkoholia. On niin paljon mieluisia projekteja, ettei kerkeä pitää mitään rokulipäiviä. Olen niin odottanut tätä lomaa. Sääkään ei haittaa, koska osa projekteista on sisällä. Vissyä menee paljon ja aamuisin nousen pirteänä sängystä jatkamaan. 

Tarkoittaako alkoholin juominen sitä, että sitten kans pitää juoda niin paljon, että pitää pitää rokulipäivä? Mulla tuskin on ollut täysin alkoholitonta lomaa ikinä, mutta ei mun koskaan tarvitse pitää mitään rokulipäiviä, yksi tai kaksi alkoholiannosta ei vielä mitään krapulapäiviä aiheuta. 

Vierailija
9/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako alkoholin juominen sitä, että sitten kans pitää juoda niin paljon, että pitää pitää rokulipäivä? Mulla tuskin on ollut täysin alkoholitonta lomaa ikinä, mutta ei mun koskaan tarvitse pitää mitään rokulipäiviä, yksi tai kaksi alkoholiannosta ei vielä mitään krapulapäiviä aiheuta. 

Mulle tulee sellainen masennus/väsymys jo parista viinilasillisesta seuraavaksi päiväksi. t. eri

Vierailija
10/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin lakkiaisista juhannukseen. Sit vähän taukoa. Nyt festariputki menossa. Edessä mm. Ilosaari ja Allasta. Kun lukion lukuvuosi alkaa 10.8., töihin palaa väsynyt ope.

Vierailija
11/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10v tuli poltettua pilveä ei juotua alkoholia. Hyvin pystyi olemaan ilman viinaa.

Vierailija
12/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? On kiva istua terassilla ja katsella merta viinilasi kädessä. En juopottele eli en vedä kännejä, pari lasillista silloin tällöin ei tee edes tokkuraista saati humalaa. Joskus olisi kiva vetää perskännit mutta en pysty juomaan niin paljon.

Vierailija
13/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämähän se on, että kun alkoholi on sillä tavalla yhdentekevää, ettei ole pakko vetää känniä, niin en edes muistaisi, olenko lomalla juonut alkoholia vai en, jos en olisi juuri juonut onnittelumaljaa juhlissa eilen. Ehkä otin, ehkä en. Jos otin, join yhden tai kaksi siideriä tai ehkä lasillisen viiniä hyvän ruuan kanssa tms. ja nyt just itse asiassa muistinkin, että kesäkuussa lomamatkalla laivan bufffetissa join sen kaksi lasillista siideriä.

Vierailija
14/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lonkeron ja yhden kuohuviinilasillisen olen juonut tänä vuonna. Lomalla en yhtään. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
15/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saakeli ala oleen selvinpäin Pattayan reissuilla, siinä nyt ei ois mitään järkeä.

Vierailija
16/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole kolmeen, neljään kuukauteen ottanut yhtään. Paitsi joskus krapulaan pitää ottaa."

- Mauri

Vierailija
17/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole kolmeen, neljään kuukauteen ottanut yhtään. Paitsi joskus krapulaan pitää ottaa."

- Mauri

Hah, hah, haa tää oli hyvä.

Vierailija
18/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kiduttaa itseään olemalla selvinpäin.

Vierailija
19/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Mauri

Hah, hah, haa tää oli hyvä.

Löytyy YouTubesta, Jope Ruonansuun Mauri-sketsejä. Ja kyllä, ne on hyviä.

Vierailija
20/22 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. En kyllä muutenkaan käytä kovin paljon alkoholia. Lasillinen silloin tällöin. Olen koko loman aikana juonut pari lasia skumppaa. Alkoholi vaikuttaa niin paljon uneen ja jaksamiseen, että senkin takia käyttö minimissä. Saa levättyä kunnolla lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi