Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kodkaan toipunut abortista,

Vierailija
05.07.2026 |

Johon aviomies pakotti.,

Itkin päivin öin sen jälkeen kun hän uhkasi, että ei koskaan hoida lapsia jos tämä lapsi syntyy. Ja oli todella vihainen, uhkaili kaikella ja  että tästä asiasta sitten ei  puhuta koskaan, olet sen abortin itse tehnyt. Se on ollut täysin sinun oma päätös. 

Saakeli mikä äijä,  onneksi olen eronnut siitä. Tuon kun kirjoitti nyt niin tajusin että aivan järkyttävän säälimätön ihminen . 

olin todella huonossa kunnossa oksensin ja itkin vain niin kauan kun kun ne abortti oli tehty. Jos olisin ollut kunnossa en varmastikaan olisi raporttia tehnyt mutta se  kaikki oksentaminen yhtäjaksoisesti veti minulta täysin voimat olin aivan polvillani. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii vähän olisko se lapsi ollut terve tai olisiko ollut miehen ulkonäkö.  Luonnegeenit. On täällä satanisteja jo tarpeeksi. 

Vierailija
22/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla. 😐 Luulisin olevan vertaistukiryhmiä olemassa, olisikohan niistä apua.

Surullista, mutta ehkä se oli oikea päätös Ap:n tilanteessa. Jos nainen synnyttää lapsen, jota isä ei halunnut, lapsi alkaa joissakin tapauksissa aikuisena moittia äitiä siitä, että joutui kasvamaan isättömänä.  Erään kuuluisan koulun rehtori puhuu aiheesta kirjassa, joka on julkaistu 60-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se raamatus lue et VALITTAJAT EI PÄÄSSYT LUVATTUUN MAAHAN. KATO NY MIS ASUT . 

Vierailija
24/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleisempi ilmiö kuin mistä puhutaan mediassa. Vain itse paholainen ja demoniset ihmiset voivat sanoa, että oman lapsen tappaminen oli voimaannuttavaa tai jollain tapaa hyvä asia. Abortti on todella luonnoton päätös joka tehdään lyhyen ajan sisällä ja usein kriisissä. Monesti takana on mies joka painostaa aborttiin tai jättää naisen yksin. 

Voit saada abortin anteeksi. Rukoile anteeksipyyntöä Jumalalta. Lapsesi ei ole täällä maan päällä mutta vielä voi tulla päivä kun saat pitää häntä sylissä. 

Vierailija
25/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla. 😐 Luulisin olevan vertaistukiryhmiä olemassa, olisikohan niistä apua.

Surullista, mutta ehkä se oli oikea päätös Ap:n tilanteessa. Jos nainen synnyttää lapsen, jota isä ei halunnut, lapsi alkaa joissakin tapauksissa aikuisena moittia äitiä siitä, että joutui kasvamaan isättömänä.  Erään kuuluisan koulun rehtori puhuu aiheesta kirjassa, joka on julkaistu 60-luvulla.

Et sä nyt noin tyhmä voi olla .  Kaikilla ihmisillä on isänä se siitosori .   Oli mikä oli . EI NAISET RASKAAKSI TULE ILMAN SIITOS ORIA. 

Vierailija
26/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yleisempi ilmiö kuin mistä puhutaan mediassa. Vain itse paholainen ja demoniset ihmiset voivat sanoa, että oman lapsen tappaminen oli voimaannuttavaa tai jollain tapaa hyvä asia. Abortti on todella luonnoton päätös joka tehdään lyhyen ajan sisällä ja usein kriisissä. Monesti takana on mies joka painostaa aborttiin tai jättää naisen yksin. 

Voit saada abortin anteeksi. Rukoile anteeksipyyntöä Jumalalta. Lapsesi ei ole täällä maan päällä mutta vielä voi tulla päivä kun saat pitää häntä sylissä. 

Vähämielinen taas riehuu muiden ihmisten elämää rikkomassa.   Ihan kuin Jeesus kehotti kiduta toisia ja kaiva menneitä.  SYYTTELEe muita tukki omassa silmässä . Miksi sä kaivat jonkun ihmisen menneitä asioita ?  Koskeeko Jeesus tehdä niin .   

Vierailija
27/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ USKOKO NÄITÄ IHMISTEN HENKISIÄ KIDUTTAJIA LAHKOISSA .   INRI. 

Vierailija
28/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ei koskenut kirota ihmisiä vaan siunata ja auttaa . 

Vierailija
29/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä rikos sinun eksältäsi. Ketään ei pitäisi ikimaailmassa painostaa aborttiin. Itse vastustan aborttia, vaikka nyky-yhteiskunnassa se nähdään perusterveydenhuoltona. Uskon että jos abortintekijä on henkisesti normaali, niin abortin tekeminen on ainakin jokseenkin järkyttävä tapahtuma, ellei elinikäinen trauma ja katumus. On siis ihan kauheaa, että olisit tahtonut lapsen, mutta joku toinen ihminen otti sen sinulta pois. 

Onneksi voit nyt olla erossa siitä ihmisestä, ja jatkaa elämääsi parhaasi mukaan. Onko sinulla tukevia läheisiä, kuten ystäviä ja perhettä, jotka tietävät tästä, ja voivat aidosti tukea sinua kun avaudut ja puhut asiat halki? Nojaa läheisiisi tässä asiassa. Jos olet yksinäinen ihminen, niin kannattaa hyödyntää esimerkiksi terapiaa, kriisipuhelimia, tukihenkilöitä, seurakunnan palveluita kuten diakoneja ja pappien konsultaatioita. 

Vierailija
30/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea Jeesus ei tosiaan levittelee kenenkään asioita juorulehdissä . 

Vierailija
31/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet ei ole rakkautta ollenkaan . Älä niitä sure.  

Vierailija
32/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä rikos sinun eksältäsi. Ketään ei pitäisi ikimaailmassa painostaa aborttiin. Itse vastustan aborttia, vaikka nyky-yhteiskunnassa se nähdään perusterveydenhuoltona. Uskon että jos abortintekijä on henkisesti normaali, niin abortin tekeminen on ainakin jokseenkin järkyttävä tapahtuma, ellei elinikäinen trauma ja katumus. On siis ihan kauheaa, että olisit tahtonut lapsen, mutta joku toinen ihminen otti sen sinulta pois. 

Onneksi voit nyt olla erossa siitä ihmisestä, ja jatkaa elämääsi parhaasi mukaan. Onko sinulla tukevia läheisiä, kuten ystäviä ja perhettä, jotka tietävät tästä, ja voivat aidosti tukea sinua kun avaudut ja puhut asiat halki? Nojaa läheisiisi tässä asiassa. Jos olet yksinäinen ihminen, niin kannattaa hyödyntää esimerkiksi terapiaa, kriisipuhelimia, tukihenkilöitä, seurakunnan palveluita kuten diakoneja ja pappien konsultaatioita. 

Nyt näitä uskontoja on nähty ja ilkeyttä niin onnellinen se joka ei synnytä yhtäkään kiusattavaa. 

Vierailija
33/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, etkö tiennyt, että sikiö on pelkkä solurykelmä vailla arvoa? Turhia suret.  t. saatananpalvojahuora

Idiootti. Jos yrität syyllistää meitä aborttioikeutta kannattavia, niin se että kannattaa oikeutta tehdä se, ei todellakaan tarkoita että suhtautuisi kylmästi ja olisi tuota mieltä tällaisissa tilanteissa. T. Se, joka kirjoitti viestin nro 4

No vitmit? Jos se vaan on teidän mielestä umpilisäkettä tai fisteliä vastaava, niin mitäs te nyt niin kauheesti vakavoidutte? 

Harva umpilisäkeleikkauksessa tai fistelin poistossa ollut miettii kaihoten jälkeenpäin. 

Pysykää nyt jääkylmät a-kat edes linjassa!

T: nainen itsekin

Vierailija
34/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala pystyy senkin antamaan anteeksi

Vierailija
35/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa vielä kommentti, että älä ap kuuntele näitä järjettömiä ihmisiä. Olen itse uskovainen, mutta tiedän, että toisen kriisitilanteessa ei sovi painostaa liikaa uskonnollisilla asioilla. Kun lähimmäinen tarvitsee tukea, sitä pitää antaa rakkauden kautta. Ja pitäisi osata joissakin tilanteissa ja konteksteissa muokata se rakkaus mahdollisimman uskonnollisesti neutraaliksi/tunnustuksettomasti. Pyydän kristinuskon lahkon puolesta anteeksi näistä paholais-puheista, koska se ei ole ollenkaan sopivaa juuri nyt. Vaikka näiden kommenttien laittajat ovat epätäydellisiä ihmisiä myös (kuten minä itsekin), on syytä huomauttaa heitä siitä, että todellinen Jeesuksen seuraaja osaa näyttää rakkautensa muillakin tavoilla, kuin ahdasmielisenä/paniikinomaisena toisten ihmisten käännyttämisenä. Rakkaus täytyisi ilmetä empatiana, tukemisena, hyväksyntänä, vaikka tosin voi ilmaista omat uskomukset myös eikä laimentaa niitä täysin. Mutta ei saa painostavasti ja tuomitsevasti puhua jostain tuomioista ja toisen haavoittuvuutta hyödyntäen yrittää heitä herkässä mielentilassa käännyttää. 

Muista ap, että sinä olet rakastettu, rakkauden, rauhan ja kaiken ihanan arvoinen. Jumala kyllä ymmärtää sinun kipuasi, ja on sinun kanssasi aina, vaikka joskus unohtaisit hänet tai kapinoisit häntä vastaan. Kenänkään elämä ei ole täydellinen tai kivuton, ja sinä et minusta tehnyt tässä mitään väärää, koska sinua uhkailtiin ja pakotettiin aborttiin. 

Vierailija
36/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on erilaisia, mutta ei tuo päätös ole helppo kenellekään. Asiasta on helppo puhua niiden, jotka eivät ole olleet osallisena abortissa.

Olen mies, joten en ole voinut tehdä aborttia, enkä ole myöskään pakottanut tai suostutellut ketään tekemään. Ex-tyttökaveri teki, teki sen salaa. Oli asiasta pahoillaan, mutta ei voinut kertoa. Useampi muu nuori nainen tiesi asiasta, yksi näki velvollisuudekseen "vahingossa" kertoa asiasta minulle. Olihan se ihan karmea tilanne, kun minulle tuntematon nainen kävi kertomassa asian minulle.

Olen toipunut asiasta, mutta kyllähän asia ärsytti pitkään, etenkään kun siitä ei voinut kertoa kenellekään ennen kuin omat vanhemmat oli kuolleet ja tuntui siltä että nyt kukaan ei tule enää syyttämään ainakaan minua (ihan niin kuin minä olisin koskaan ollut edes syyllinen).

Onneksi löytyi neljä vuotta myöhemmin toinen nainen, joka oli heti halukas tekemään lapsia ja saimme viisi lasta. Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta silti on ikävä sitä yhtä puuttuvaa ja edelleen rakastan sitä joka teki abortin. En rakasta häntä kuten rakastaisin puolisoani, vaan kuten ketä tahansa muuta jolle haluan pelkkää hyvää ja ymmärrän hänen tehneet mitä hän teki vaikka on voinut katua sitä myöhemmin.

Kaikille abortin tehneille tai abortin tehneiden puolisoille ja kavereille voimia!

Vierailija
37/37 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sanottu, että AP on paholainen vaan ne ketkä myyvät aborttia helppona ratkaisuna epätoivoisille naisille.

Minusta todellakin on kristillistä sanoa, että abortti on synti mutta sinä voit saada sen anteeksi. Jumala näkee sinun kärsimyksen ja tilanteen epäoikeudenmukaisuuden. Ja sinä voit saada rauhan asian kanssa.