Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa kannatat illan matsissa, Brasiliaa vai Norjaa?

Vierailija
05.07.2026 |

Norskithan on aika ylimielisiä. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti Brassi-fani, joten ei tässä voi jengiä vaihtaa. Kaikkea hyvää toki soutajille, ei harmittaisi lainkaan Pohjoismaan voitto tästä keskinkertaisesta brassiporukasta.

Vierailija
22/24 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi kannustaa Brasiliaa, tähän mennessä kaikki kannattamani joukkueet on tippunut niin nyt kannatan Brasilia ihan täydellä sydämellä. 

Tämän käänteispsykologian olisi parasta toimia! Olisihan se aika jännää jos Norja tiputtaisi Brasilian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjaa, vaikka Futistietäjään laitoin voiton Brasilialle. 

Minä laitoin tasurin 2-2. Jatkoajalla sitten toivottavasti voitto Norjalle. 

Vierailija
24/24 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannustin Brasiliaa Brasilian Olympialaisiin ja jalkapallon MM-kisoihin, 2014 ja 2016 asti. 

Kun kisat paljasti että Brasilia  varastaa maita maan alkuperäiskansalta, hakkaa sitten sademetsät. Korruptio rehottaa, kerskarakentaminen, köyhät häädetään kodeistaan ja paikalle rakennetaan rikkaille luksus asuntoja. Rakennetaan kisoja varten sekundaa, kaikki hajoaa. Keskelle sademetsää rakennettiin stadion, jota ei kisojen jälkeen tarvita. Siksi olen aina toivonut että Brasilia häviää.

Nyt kuitenkin on tilanne että Norja on suurempi paha. Toivon että Brasilia voittaa, mutta häviää seuraavan pelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi