Mitä saat apteekista jos ostat päivystyspakkauksen?
Kommentit (9)
Siinä on kaksi ruiskua ja kaksi neulaa ja narkomaanit enimmäkseen ostaa päivystyspakkauksia.
Varma tieto sisällöstä.
Vierailija:
Päivystyspakkaus on pieni lääkepakkaus, jonka päivystävä lääkäri antaa, jotta lääkehoito pääsee heti alkuun. Sitä voidaan käyttää myös lääkkeen kokeilemiseen.
Olin kassajonossa ja edessäni oli nuorinainen joka tuli ovesta ja käveli kassalle osti päivystyspakkauksen (2¿ makso) ja meni ovesta ulos.
-ap-
Jos aninen tulee ovesta ja suunilleen talloo varpaani jotta pääseeennen minua ostoksille. Itse olin laskenut ostokseni kassatiskille? Nainen puhu ihan normaalilla äänellä joten en voinut välttyä kuulemasta.
on minipakkaus mitä tahansa lääkettä, mitä sinulle lääkäri on määrännyt ja jostain syystä koko määrää ei heti voi antaa. Esim. tuttu lääkärisi tunnistaa oireesi, haet ensiavun apteekista, menet lääkäriin ja saat ko. lääkkeeseen reseptin. Tämä vain yksi esimerkkitapaus.
Vierailija:
on minipakkaus mitä tahansa lääkettä, mitä sinulle lääkäri on määrännyt ja jostain syystä koko määrää ei heti voi antaa. Esim. tuttu lääkärisi tunnistaa oireesi, haet ensiavun apteekista, menet lääkäriin ja saat ko. lääkkeeseen reseptin. Tämä vain yksi esimerkkitapaus.
Noita lääkkeitä sisältäviä päivystyspakkauksia EI SAA APTEEKEISTA. Ne ovat pieniä, ilmaiseksi jaettavia pakkauksia joita lääkärit antavat suoraan potilailleen. Missään apteekissa niitä ei ole.
Itse en ole kuullut termiä päivystyspakkaus puhuttaessa neuloista+ruiskuista, mutta kuulostaa järkeenkäyvältä. Hintakin voisi täsmätä. Jälkiehkäisystä ei ole kyse, sen hinta kieppuu 15 euron tienoilla ja sitä ei sanota päivystyspakkaukseksi.
t: farmaseutti
ruisku ja neula.
Kornia että kun en tiennyt tuota peitenimeä ja tarvitsin lapsettomuushoitoja varten sunnuntaina ruiskun ja neulan, jouduin apteekissa tosi noloon tilanteeseen kun farmaseutti kuulusteli kaiken kansan kuullen mihin niitä tarvitsen...
Päivystyspakkaus on pieni lääkepakkaus, jonka päivystävä lääkäri antaa, jotta lääkehoito pääsee heti alkuun. Sitä voidaan käyttää myös lääkkeen kokeilemiseen.