Kumpa naiset vaan ymmärtäisivät että avain onneen on se oman tasoisen tai huonompi mies. Olisi moni yhteiskunnan nykyongelma ratkaistu.
Ja se oma taso on sitten aina paljon alempi kuin mitä naiset itse luulee.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että avain onneen on huonompi mies? 🤣🤣🤣
Avain sen puliukon onneen. Mitäs naisista, kun me ollaan noille kyrvänsyylille pelkkiä esineitä.
Itse kyllä luonnehtisin, että hyvin harva nainen on parasta miestä huonompi.
Niin, jos mies kokkaa, joskus siivoaa ja huolehtii lapsista töissä käymisen lisäksi ja suunnittelee treffejä oma-aloitteisesti, pakkaa omat tavaransa matkoille ja muistaa asioita.. jne on hän oikeastaan keskiverto nainen, vaikka nähdään erityisen hyvänä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi avain naisen onneen olla jonkun kanssa josta hän ei edes pidä, tai joka ei miellytä? Parempi yksin kuin huonossa seurassa, jokaisen..
Ei ainoaa elämäänsä kannata haaskata noin kevyesti.
Mutku sitten mä en saa pillua.
ap
Miksei avain ap:n onneen ole ottaa itseään heikompitasoista naista? Vaikka joku hampaaton Mervi ostarin räkälästä?
Ap on sysipaska myyntimies. Yrittää myydä paskaa tavaraa perustelemalla, että kyllä ostajalle pitää riittää huonompikin, koska myyjän mielestä ostaja on paska. Enpä ole onnettomampaa myyntipuhetta kuullut. Ai että :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi avain naisen onneen olla jonkun kanssa josta hän ei edes pidä, tai joka ei miellytä? Parempi yksin kuin huonossa seurassa, jokaisen..
Ei ainoaa elämäänsä kannata haaskata noin kevyesti.
Mutku sitten mä en saa pillua.
ap
Kokeiles pitää suusi kiinni, niin että se sun ajatusten Tonava ei pääse hetkeen virtaamaan. Saattaisi olla jonkinnäköinen tsäänssi sitten.
Tarkemmin sanottuna: incel-miehet.
En minä ainakaan väitä yhteiskunnan ongelmaksi avioeroani tai muitakaan vastoinkäymisiäni.