Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpa naiset vaan ymmärtäisivät että avain onneen on se oman tasoisen tai huonompi mies. Olisi moni yhteiskunnan nykyongelma ratkaistu.

Vierailija
05.07.2026 |

Ja se oma taso on sitten aina paljon alempi kuin mitä naiset itse luulee.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee mieheen sitten. Sinun mielestäsi.

Vierailija
22/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tason mies tai ei miestä ollenkaan. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen päinvastoin aliarvioi tasonsa ja tyytyy paljon huonompaan mitä voisi saada. 

Osa sitten tietää arvonsa ja pariutuu hyvän miehen kanssa, ja toki on niitäkin jotka haikailee jotain futiskroppaisia komistuksia vaikka itsestä eivät huolehdi ja naisellisuuskin puuttuu täysin (tällaisilla joskus jotain turvapaikkakeskuksista haettuja seuralaisia).

Vierailija
24/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tai yhteiskunnan ongelmia ole auttanut se, että oon valikoinut päihdeongelmaisia ja väkivaltaisia miehiä. 

Oon miettinyt miten paljon nää on tulleet yhteiskunnalle maksamaan ja se ei ole mikään pieni summa. 

Vierailija
25/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta löydy yhtään suomalaista naista alempitasoista miestä. Suomalaiset naiset jämien jämiä.

Vierailija
26/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomesta löydy yhtään suomalaista naista alempitasoista miestä. Suomalaiset naiset jämien jämiä.

Kiitos päivän nauruista :DDDDDDDDDD

Vierailija
27/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis ja hoikka nainen, joka ei ole katsonut miehen ulkonäköä tai lompakon kokoa koskaan parinvalinnassa. Silti olen tullut jätetyksi koska miehet eivät kestä sitä että saisin kenet tahansa miehen jonka haluaisin, eli sen komean rikkaan. 

T. Sydämensä särkenyt kaunotar

Vierailija
28/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla olen huomannut, että vl-yhteisöä* tykätään täällä haukkua, mutta vl-taustaisena olen tehnyt sellaisen huomion, että vl-yhteisössä naiset pariutuu enimmäkseen hyvien ja tasokkaiden/oman tasoisten miesten kanssa, kun taas valtaväestössä näkee hämmentävän paljon sellaista aivan kummallista surkeiden miesten palvontaa, miehissä roikkumista ja omanarvontunnottomuutta. Outoa, jos kerta vl-yhteisössä muka naiset niin alistettuja, niin miksi heillä (ja minullakin siellä kasvaneena) on paljon parempi omanarvontunto? Ei meidän piireissä tulisi kuuloonkaan sellaiset suhteet, mitkä on valtaväestössä suht. yleisiä - eli joista lähinnä mies hyötyy. 

*vl-yhteisö = vanhoillislestadiolaisuus

Vierailija
29/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaunis ja hoikka nainen, joka ei ole katsonut miehen ulkonäköä tai lompakon kokoa koskaan parinvalinnassa. Silti olen tullut jätetyksi koska miehet eivät kestä sitä että saisin kenet tahansa miehen jonka haluaisin, eli sen komean rikkaan. 

No olisko kannattanut kuitenkin sitä ulkonäköä ja luonnetta ainakin katsoa, jos lompakko ei kiinnosta? Kyllähän sitä pitää valita sellainen mies joka aidosti viehättää, eikä tyytyä mihinkään murusiin. Ne muruset just kohtelee huonosti, prinssit ei.

Vierailija
30/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi sellainen huonompi mies jota kukaan nainen ei ole huolinut.

Vierailija
31/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Po po po poispois po pois pois!

Kun ensi kertaa sun mä näin...

onko toi mcgyverin tunnusmusiikin rytmiin laulettava kappale? po po pooois po po poois popo pooi iii iis iiis poiis popopo pooiii iiis popopo pooiii iis. pois pois ois pois popopopp pojog

Vierailija
32/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se itseä huonompi on ainakin pelkkä riesa. Olet ap kyllä epätoivoinen. 

Vierailija
33/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko kannattanut kuitenkin sitä ulkonäköä ja luonnetta ainakin katsoa, jos lompakko ei kiinnosta? Kyllähän sitä pitää valita sellainen mies joka aidosti viehättää, eikä tyytyä mihinkään murusiin. Ne muruset just kohtelee huonosti, prinssit ei.

He olivat kunnollisia ja luonteeltaan kilttejä, ei ollut valittamista. Itsetunto ei vain kestänyt

Vierailija
34/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että avain onneen on huonompi mies? 🤣🤣🤣 

Olin tulossa kommentoimaan samaa. Olisi vain miehen onni, kun kätevästi saisi itselleen parempitasoisemman naisen. Ei hyvänen aika, miten tyhmiä miehet voivat olla 🤣

Vierailija
35/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat ne yhteiskunnan nykyongelmat?

Vierailija
36/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He olivat kunnollisia ja luonteeltaan kilttejä, ei ollut valittamista. Itsetunto ei vain kestänyt

Joo, kuulostavatpa tosi mukavilta :D Suomessa on se ongelma että naiset kasvatetaan oikeasti tyytymään siihen että miehellä on pulssi. Mikä tahansa haiseva hirviö pitää ottaa kontilleen hoivattavaksi niin kuin aiemmatkin sukupolvet ovat tehneet. 

Ja mikä lopputulos on, löytyykö kenenkään lähipiiristä paria jossa se mies arvostaa naisen uhrausta. Ei tietenkään vaan ajattelevat että voivat saada vielä paremman ja laiminlyövät naista kuten sinunkin tapauksissasi.

Vierailija
37/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai eivät vaan kokeneet seksielämää kanssasi ollenkaan tyydyttäväksi. Se kun ei miestä hirveästi sängyssä lämmitä, että nainen kokee hänet vain "kunnolliseksi ja kiltiksi".

Kunnollisuus ja kiltteys ei muutenkaan liity ulkonäköön tai lompakkoon, ihmiset on kunnollisia ja kilttejä monenlaisilla ulkonäöillä ja lompakoilla - tai ovat olematta.

Vierailija
38/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat ne yhteiskunnan nykyongelmat?

Ap:n pillunpuute, narsistin mielessä hänen henkilökohtaiset ongelmansa muuttuvat koko yhteiskunnan ongelmiksi.

Vierailija
39/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa suhteessa, kuten vanha kansa sanoi. 

Hyvä mies on parempi kuin yksin olo.

Yksin olo on parempi kuin huono mies.

Ole siis naiselle parempaa kuin yksinolo.

Vierailija
40/86 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että kun omaa tasoa huonompi on hyvä ja tasokin oikeasti alempi niin jotain roskisdyykkariako pitäisi etsiä? Ja miten se onni siitä kasvaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi