Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista että jos ei mene 30€ terveyskeskuskäynnille niin sakko on 75€?

Vierailija
05.07.2026 |

Aivan järjetöntä. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järjetöntä. Niitä peruuttamattomia aikoja on vuosittain kuulemma 100000. Hirveää resurssien tuhlausta. 

Vierailija
2/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen kannattaa aina. Myös niiden varuas- ja peruutusehtojen lukeminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista että tällaisesta pitää ulista ja märistä. Älä jätä perumatta käyntiäsi jos et pääse, niin ei tule ongelmia.

Vierailija
4/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen ajan voisi antaa toiselle jos et itse mene. Siksi ilmoita ensikerralla ajoissa peruutus.

Vierailija
5/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta toopet oppisivat tulemaan vastaanotolle tai peruuttamaan aikansa. Se ei ole vaikeaa, ellei ole täysi saapas.

Vierailija
6/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULIULI

Vierailija
7/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Tämä on törkeää.

Vierailija
8/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksa kommunisteille tarpeeksi, niin saa tuplasakot. 

Vierailija
9/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupivarauksiako teet?

Vierailija
10/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sen ajan voisi antaa toiselle jos et itse mene. Siksi ilmoita ensikerralla ajoissa peruutus.

Minun varaamalle ajalle ei kukaan muu mene, oli peruttu tai ei. Jos maksan sakon niin aika on silti minun jota muut ei saa käyttää.

Ap

Vierailija
11/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo on järjetöntä. Sakon pitäisi olla vähintään 150 euroa.

Vierailija
12/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käynnin todelliset kustannukset ovat paljon suuremmat kiin maksamasi 30 €.

Vierailija
13/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 30 euroa on vain osa käynnin kustannuksista. Loput maksaa yhteiskunta, jotta kansalaiset olisivat terveitä. Ohareista yhteiskunnan ei kannata maksaa, päinvastoin

Vierailija
14/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hupivarauksiako teet?

En tee ja miksi kaikki heti kuvittelee että aloittaja on joutunut maksamaan tuon sakkomaksun, en ole kertaakaan jättänyt menemättä kun on ollut aika TK: n. 

Vierailija
15/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun varaamalle ajalle ei kukaan muu mene, oli peruttu tai ei. Jos maksan sakon niin aika on silti minun jota muut ei saa käyttää.

Ap

Tietenkin ajallesi menee joku muu, jos perut sen ajoissa. Ja saat silloin myös varata itsellesi uuden ajan hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
16/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun äänestää oikeistoa.

Vierailija
17/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietenkin ajallesi menee joku muu, jos perut sen ajoissa. Ja saat silloin myös varata itsellesi uuden ajan hyvällä omallatunnolla.

Jos maksan sakon niin se on edelleen minun aika jota muut ei saa käyttää. 

Ap

Vierailija
18/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos maksan sakon niin se on edelleen minun aika jota muut ei saa käyttää. 

Ap

Sinä kusipää et ole Ap! T. Ap

Vierailija
19/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se käyntimaksu ei ole täysi hinta, mahtaisiko olla se sakkomaksu olla lähempänä kuluja.

Vierailija
20/35 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin seudun liikenteessä lippu maksaa 3,20€ ja jos jää kiinni liputta ajamisesta, sakko on 100€. Aivan oikea hinta pummille. Samoin kuin sinun maksusi. Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi