Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Erling Haaland mielestäsi tämän hetken hyvännäköisin ammattijalkapalloilija maailmassa.

Vierailija
05.07.2026 |

Kuka on jos ei hän?

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kyllä mieheni kanssa molemmat tosi nirsoja. Hänkin sanoi useimmista, että ihan ok eikä ole pystynyt nimeämään kuin kaksi kaunista julkkisnaista. Enkä itse tiedä edes yhtä, joka olisi ulkoisesti ihan täydellinen julkkismies. Vasilj on liian tumma, joku toinen taas kasvoiltaan täydellinen, mutta aivan liian lyhyt. Ei vain ole komeita. Taviksissa on enemmän.

Hankala se on julkkiksista ainakin minulla sanoa, kun ei näe livenä. Mulle miehen komeudessa merkitsee tosi paljon se tunnelma ja energia, katse ja olemus mikä on livenä - ei pelkästään esteettiset raamit eli ruumis ja kasvot.

Enimmäkseen maailmassa on sellaista mieskomeutta, että tiedostan komeaksi, mutta ei sytytä minua. Sitten taas saatan olla aivan ihastunut ihanan näköiseen mieheen, jota kaverini ei edes huomaa. Ja sama kaveri hehkuttaa mulle sellaisen miehen komeutta, jolle itse annoin juuri hetki aikaisemmin pakit :D Tosielämän tilanteita.

Kyllä se fiilis mikä ihmisestä lähtee, on aivan olennainen. Olen itse vasta vanhemmiten tietoisesti analysoinut ne piirteet, jotka saavat kiinnostumaan miehestä enkä ole omasta tyypistäni milloinkaan poikennut, vaikka en ole asiaa tietoisesti koskaan ajatellutkaan. Myös fiilis mikä miehestä tulee on ollut jokaisen poikaystävän ja aviomiehen kohdalla sama. Samanlainen lyhyt huumori, samanlainen elämänasenne ja sama miestyyppi.

Joillakin naisilla on ihan erilaisia miehiä jokainen, on tummaa, vaaleaa, lyhyttä ja pitkää. En todellakaan kuulu heihin. Ja mieheni myös on aina kiinnostunut ulkoisesti samasta naistyypistä. Joidenkin miesten naiset ovat ihan erilaisia kaikki. Eli näyttäisi ihmisillä olevan vähintään kaksi eri linjaa tässä asiassa.

Vierailija
102/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaland on kuin murrosikäinen pikkupoika, joka kasvoi yhden kesän aikana 190 senttiseksi ja housunpuntit jäivät puolitankoon.

Johtuu siitä, että hänellä on pyöreät silmät ja pehmeät kasvonpiirteet, siis babyface. Ja tuonnäköisiä naisia on paljon, korkeat poskipäät, paksut huulet ja suuret silmät. Pitkät hiukset vielä korostavat kasvojen feminiinisiä piirteitä.

Eikö sillä ole pienet silmät syvällä kuopissaan? Ei mitenkään "pyöreät silmät".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaland on kuin murrosikäinen pikkupoika, joka kasvoi yhden kesän aikana 190 senttiseksi ja housunpuntit jäivät puolitankoon.

Johtuu siitä, että hänellä on pyöreät silmät ja pehmeät kasvonpiirteet, siis babyface. Ja tuonnäköisiä naisia on paljon, korkeat poskipäät, paksut huulet ja suuret silmät. Pitkät hiukset vielä korostavat kasvojen feminiinisiä piirteitä.

Silmät voivat olla erimallisia, kapeat, pyöreät, mantelinmuotoiset tai sitten ne voivat olla isot, pienet, syvällä tai ulkonevat. Kerran mua huvitti, kun eräs mies nimesi kauniita naisia ja heillä jokaisella oli mulkosilmät :D  Tummat pitkät hiukset ja mulkosilmät, se oli hänen selkeä naisihanteensa :)

Vierailija
104/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaa on hänessä pituus ja vaaleus. En vain pidä paksuista huulista. Mutta mieletön pelaaja.

Vierailija
105/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien pieni ei ole voinut olla pyöreä? Silmän malli ei riipu sen koosta tai syvyysasteesta.

Vierailija
106/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Ranskan jalkapallojoukkue on täynnä kauniita ja tyylikkäitä miehiä.

Vierailija
107/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kyllä mieheni kanssa molemmat tosi nirsoja. Hänkin sanoi useimmista, että ihan ok eikä ole pystynyt nimeämään kuin kaksi kaunista julkkisnaista. Enkä itse tiedä edes yhtä, joka olisi ulkoisesti ihan täydellinen julkkismies. Vasilj on liian tumma, joku toinen taas kasvoiltaan täydellinen, mutta aivan liian lyhyt. Ei vain ole komeita. Taviksissa on enemmän.

Hankala se on julkkiksista ainakin minulla sanoa, kun ei näe livenä. Mulle miehen komeudessa merkitsee tosi paljon se tunnelma ja energia, katse ja olemus mikä on livenä - ei pelkästään esteettiset raamit eli ruumis ja kasvot.

Enimmäkseen maailmassa on sellaista mieskomeutta, että tiedostan komeaksi, mutta ei sytytä minua. Sitten taas saatan olla aivan ihastunut ihanan näköiseen mieheen, jota kaverini ei edes huomaa. Ja sama kaveri hehkuttaa mulle sellaisen miehen komeutta, jolle itse annoin juuri hetki aikaisemmin pakit :D Tosielämän tilanteita.

Kyllä se fiilis mikä ihmisestä lähtee, on aivan olennainen. Olen itse vasta vanhemmiten tietoisesti analysoinut ne piirteet, jotka saavat kiinnostumaan miehestä enkä ole omasta tyypistäni milloinkaan poikennut, vaikka en ole asiaa tietoisesti koskaan ajatellutkaan. Myös fiilis mikä miehestä tulee on ollut jokaisen poikaystävän ja aviomiehen kohdalla sama. Samanlainen lyhyt huumori, samanlainen elämänasenne ja sama miestyyppi.

Joillakin naisilla on ihan erilaisia miehiä jokainen, on tummaa, vaaleaa, lyhyttä ja pitkää. En todellakaan kuulu heihin. Ja mieheni myös on aina kiinnostunut ulkoisesti samasta naistyypistä. Joidenkin miesten naiset ovat ihan erilaisia kaikki. Eli näyttäisi ihmisillä olevan vähintään kaksi eri linjaa tässä asiassa.

Joo, olen miettinyt samaa!

Minulla on selkeästi omat mieltymykseni, vaikka ei mitenkään ihan samasta pakasta vedettyjä olekaan. Mutta ei myöskään niin, että olisi ihan erilaisia. Tietyt piirteet toistuneet aina. 

Niillä miehillä joihin olen ihastunut, on taas ehkä ollut monipuolisempi maku - ja minä en ehkä ole ollut keskimäärin kovin korkealla siellä makumieltymyksissä, vaikka en vastakaiutta ole koskaan jäänytkään. :D Näin olen vain itse mielessäni analysoinut, en ole tästä kenenkään miehen kanssa jutellut.

Vierailija
108/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kehtaatte. Hävetkää jos osaatte.

Vierailija
109/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hyvännäköisyyssuosikkini on Norjan maajoukkueen Sander Berge.

Vierailija
110/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja ei osu kyllä lähellekään omaa miesmakua yksikään. En ole ikinä nähnyt yhtään komeaa ranskalaismiestä, vaikka olen siellä aika paljon pyörinyt :D  :D :D  Sen sijaan Saksassa näkee komeita päivittän, saksalaisissa on ylivoimaisesti eniten komeita miehiä. Siis ihan taviksia. Heissä on sitä jylhää komeaa raamikkuutta, joka osuu omaan makuuni täydellisesti.

Vierailija
111/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jude Bellingham on kuuma.

Vierailija
112/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilainen hiustyyli olisi varmaan eduksi. Tuo pitkät hiukset ponnarilla -tyyli miehellä särkee silmiä.

Tai sitten se hiustyyli on nimenomaan osa karismaa. 

Makuasia. Minulla se särkee silmiä.

Minustakin Haaland näyttäisi paremmalta ilman liuhulettiään. Esim. ihan lyhyt keesimalli komistaisi pehmeitä kasvonpiirteitä.

Ei!!! Se blondi tukka on seksikäs.. siihen vielä kasvattaisi vähän vaaleaa partaa ja sehän on ihan mun viikinkifantasia :) 

Mutta vakavissaan viehättävintä hänessä on se lahjakkuus, huumori ja aitous.

Vierailija
113/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon MM-kisat eivät ole kauneuskilpailu. Siellä ei valita hyvännäköisintä pelaajaa. Erling Braut Haaland ei mahda omalle ulkonäölleen mitään. Hän on se mitä on.

Vierailija
114/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jude Bellingham on kuuma.

No ei mun makuun. Ja mammanpoikahan se kuulemma on. Äiti petaa pedit, pesee pyykit, tekee sapuskat ja seuraa peleihin.

Vierailija
115/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset moittii kun vaalealla miehellä paksut huulet. Kuitenkin samat naiset hulluina mustiin joilla tuplasti paksummat huulet kuin Haalandilla.

Harva nainen tykkää mustista, tiedoksi vain. Tiedän, että propaganda yrittää väittää muuta, mutta jo tilastolliset tosiasiat eivät puolla käsitystäsi. 

Aika moni nainen on musta. Tässä maailmassa.

Viittasin tässä luonnollisesti lähinnä ei-mustiin naisiin, mutta itse asiassa mustatkin naiset tilastollisesti usein suosivat ainakin valkoisia miehiä omiensa sijasta. 

Vierailija
116/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on selkeästi omat mieltymykseni, vaikka ei mitenkään ihan samasta pakasta vedettyjä olekaan. Mutta ei myöskään niin, että olisi ihan erilaisia. Tietyt piirteet toistuneet aina. 

Niillä miehillä joihin olen ihastunut, on taas ehkä ollut monipuolisempi maku - ja minä en ehkä ole ollut keskimäärin kovin korkealla siellä makumieltymyksissä, vaikka en vastakaiutta ole koskaan jäänytkään. :D Näin olen vain itse mielessäni analysoinut, en ole tästä kenenkään miehen kanssa jutellut.

Mikset ole keskustellut tai havainnoinut? Jos seurustelu jatkuu, saa nähdä exien kuvia ja siitä voi nähdä totuuden onko tietty naistyyppi joka viehättää vai ei. Itse olen pyrkinyt jo kiinnostusvaiheessa vähän selvittämään sitä, jos mahdollista. Siis jo nuorena. Arvioin siis omia mahkujani sen avulla. Jos mies on kiinnostunut jostain pitkästä ja hoikasta mallityypistä, hän ei todennäköisesti kiinnostu minusta jne. Ehkä jopa oma miesmaku kehittyi tällä menetelmällä osittain tietynlaiseksi. Se miten pokaaminen tapahtuu on hienovarainen peli jossa pienistä vinkeistä tapahtuu vetäytyminen tai läheneminen. 

Vierailija
117/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ja ei osu kyllä lähellekään omaa miesmakua yksikään. En ole ikinä nähnyt yhtään komeaa ranskalaismiestä, vaikka olen siellä aika paljon pyörinyt :D  :D :D  Sen sijaan Saksassa näkee komeita päivittän, saksalaisissa on ylivoimaisesti eniten komeita miehiä. Siis ihan taviksia. Heissä on sitä jylhää komeaa raamikkuutta, joka osuu omaan makuuni täydellisesti.

Makuja on monia. Itse olen tavannut enemmän komeita ranskalaisia kuin saksalaisia, ja pidän muutenkin enemmän Ranskasta ja ranskalaisista, kuin Saksasta ja saksalaisista (joista en oikeastaan juuri pidä).

Eri

Vierailija
118/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on suorastaan ruma vaikka sympaattinen 

Vierailija
119/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallon MM-kisat eivät ole kauneuskilpailu. Siellä ei valita hyvännäköisintä pelaajaa. Erling Braut Haaland ei mahda omalle ulkonäölleen mitään. Hän on se mitä on.

Ei valita, mutta nämä keskustelut osoittavat, miten jokaiselle miestyypille löytyy ihailijoita. Itse pyrin aina tuomaan esille, että kyse on vain omasta miesmaustani. Ja mieshän on kuin taideteos, upea otus. Ovathan nämä miehet kaikki omalla tavallaan upeita ja taitavia, maailman parhaita jalkapalloilijoita. Tuskin heitä haittaa, jos me mummelit vähän heitä tiirailemme arviointimielessä, varsinkin kun kukaan tosin osaisi näitä keskusteluja lukea ;) 

Vierailija
120/143 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole keskustellut tai havainnoinut? Jos seurustelu jatkuu, saa nähdä exien kuvia ja siitä voi nähdä totuuden onko tietty naistyyppi joka viehättää vai ei. Itse olen pyrkinyt jo kiinnostusvaiheessa vähän selvittämään sitä, jos mahdollista. Siis jo nuorena. Arvioin siis omia mahkujani sen avulla. Jos mies on kiinnostunut jostain pitkästä ja hoikasta mallityypistä, hän ei todennäköisesti kiinnostu minusta jne. Ehkä jopa oma miesmaku kehittyi tällä menetelmällä osittain tietynlaiseksi. Se miten pokaaminen tapahtuu on hienovarainen peli jossa pienistä vinkeistä tapahtuu vetäytyminen tai läheneminen. 

Minua kiinnostavat miehet ovat aina kiinnostuneet minusta, mutta se ei ole välttämättä kestänyt kovin kauaa. Minun jälkeen tulleiden kuvia ja olemusta olen nähnyt, mutta exät ei ole koskaan oikein kiinnostaneet. Toki nekin on joskus tulleet silti tietoisuuteen. 

Pokaaminen on tapahtunut livenä tietty miehen puolelta, minä kiinnostuneena antanut katsetta tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi