Onko Erling Haaland mielestäsi tämän hetken hyvännäköisin ammattijalkapalloilija maailmassa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilainen hiustyyli olisi varmaan eduksi. Tuo pitkät hiukset ponnarilla -tyyli miehellä särkee silmiä.
Tai sitten se hiustyyli on nimenomaan osa karismaa.
Makuasia. Minulla se särkee silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ymmärrän, että hänellä on karismaa, mutta juuri männäviikolla silmälasiliikkeen ohi mennessä katsoin, että mitä helvettttiä tuo Erling Haaland tekee silmälasimainoksissa :D
Isot julisteet ikkunassa, joissa Erling Haaland kasvomallina.
Ei hänellä ole ollenkaan mallin kasvot, ei sovi kasvomalliksi. Kokonaisuus voi olla karismaattinen - jonkun mielestä komeakin, mutta kasvot ei. Ei hän rumakaan ole, mutta ei kyllä komeakasvoinenkaan.
Hänellä nimenomaan on mallin kasvot. Erikoiset, pohjoismaisen vaalea tyyppi, pitkä kaveri, hitonmoinen kroppa!
Niin. Nykyään malleina suositaan erikoisen näköisiä ihmisiä. Keskivertokaunis tai -komea ei ole enää mitään, kun heitä on niin paljon esim. kauneusleikkausten ja tekohärpäkkeiden takia. Laihuuskin on nyt normaalia, kiitos Ozempicin. Minusta tämä erikoisuuksien tavoittelu kuuluu juuri nyt tähän aikaan.
Hyvin moni malli on edelleen klassisen kaunis/komea. Vaihtelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilainen hiustyyli olisi varmaan eduksi. Tuo pitkät hiukset ponnarilla -tyyli miehellä särkee silmiä.
Tai sitten se hiustyyli on nimenomaan osa karismaa.
Makuasia. Minulla se särkee silmiä.
Minustakin Haaland näyttäisi paremmalta ilman liuhulettiään. Esim. ihan lyhyt keesimalli komistaisi pehmeitä kasvonpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ymmärrän, että hänellä on karismaa, mutta juuri männäviikolla silmälasiliikkeen ohi mennessä katsoin, että mitä helvettttiä tuo Erling Haaland tekee silmälasimainoksissa :D
Ei hänellä ole ollenkaan mallin kasvot, ei sovi kasvomalliksi. Kokonaisuus voi olla karismaattinen - jonkun mielestä komeakin, mutta kasvot ei. Ei hän rumakaan ole, mutta ei kyllä komeakasvoinenkaan.
Nyt kaikille uudet Erling Haaland -pirikiikarit :D Onpa rumia laseja! Tsekkasin Synsamin sivuilta.
Olemme kyllä mieheni kanssa molemmat tosi nirsoja. Hänkin sanoi useimmista, että ihan ok eikä ole pystynyt nimeämään kuin kaksi kaunista julkkisnaista. Enkä itse tiedä edes yhtä, joka olisi ulkoisesti ihan täydellinen julkkismies. Vasilj on liian tumma, joku toinen taas kasvoiltaan täydellinen, mutta aivan liian lyhyt. Ei vain ole komeita. Taviksissa on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Instassa tuli vastaan kuva, jossa hänellä oli lyhyetköt hiukset. Näytti heti paljon paremmalta.
Ei ole minusta yhtään hyvännäköinen, mutta mitä väliä sillä on, kun osaa pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Hänellä nimenomaan on mallin kasvot. Erikoiset, pohjoismaisen vaalea tyyppi, pitkä kaveri, hitonmoinen kroppa!
Niin. Nykyään malleina suositaan erikoisen näköisiä ihmisiä. Keskivertokaunis tai -komea ei ole enää mitään, kun heitä on niin paljon esim. kauneusleikkausten ja tekohärpäkkeiden takia. Laihuuskin on nyt normaalia, kiitos Ozempicin. Minusta tämä erikoisuuksien tavoittelu kuuluu juuri nyt tähän aikaan.
Näin on. Jos sulla on kolme silmää ja viisi korvaa, kasvoissa nyrkin kokoinen karvainen luomi ja katsot kieroon, niin takuulla pääset malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää niin oudolta joten ei ole komea missään mielessä,, menee rumien katalogiin
Olisi joutunut 1940-luvulla uuniin outojen kasvonpiirteidensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon tyyppinen naama on hirvein minkä miehellä tiedän.
Siis jos tuon yhdistää sen tyttöystävän tuikitavalliseen naamaan ja tummaan tukkaan, voi tulla hyvin normaalin näköisiä jälkeläisiä, läntisen maailman keskivertoja. Mikä on tavallaan surullista, kun olisi hienoa, jos maailmassa olisi ihmisrotu, jossa olisi Haalandin, Elsa Hoskin ja Pamela Andersonin näköisiä Pohjolan vaaleita superihmisiä.
Haaland ei kuulu ollenkaan samaan sarjaan Elsa Hoskin kanssa :DDDDDDDDDDDDDD
Haaland on täysi peruna Elsaan verrattuna. Pamelassa ja Haalandissa on jotain samaa, mutta on Pamela tietty kauniskasvoisempi.
Lucky Blue Smith on vaalea miespuolinen huippumalli. Samoin on Elsa Hosk naispuolinen vaalea huippumalli.
Haaland ei kuulu joukkoon.
Elsa Hosk näyttää erikoiselta. Nenä on todella ohut.
Miksi oi MIKSI kaunis ihminen on taas mennyt pilaamaan itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Ferran Torres Espanja
Tarkoitatko Fernando Torresia? Herran jestas hän oli aikanaan (on ehkä vieläkin? ) söpö!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon tyyppinen naama on hirvein minkä miehellä tiedän.
Siis jos tuon yhdistää sen tyttöystävän tuikitavalliseen naamaan ja tummaan tukkaan, voi tulla hyvin normaalin näköisiä jälkeläisiä, läntisen maailman keskivertoja. Mikä on tavallaan surullista, kun olisi hienoa, jos maailmassa olisi ihmisrotu, jossa olisi Haalandin, Elsa Hoskin ja Pamela Andersonin näköisiä Pohjolan vaaleita superihmisiä.
Haaland ei kuulu ollenkaan samaan sarjaan Elsa Hoskin kanssa :DDDDDDDDDDDDDD
Haaland on täysi peruna Elsaan verrattuna. Pamelassa ja Haalandissa on jotain samaa, mutta on Pamela tietty kauniskasvoisempi.
Lucky Blue Smith on vaalea miespuolinen huippumalli. Samoin on Elsa Hosk naispuolinen vaalea huippumalli.
Haaland ei kuulu joukkoon.
Elsa Hosk näyttää erikoiselta. Nenä on todella ohut.
Miksi oi MIKSI kaunis ihminen on taas mennyt pilaamaan itsensä?
Minun silmiini hän on erikoisen näköinen, hyvin terävät ja pistävät kasvonpiirteet. Ei ole myöskään mieheni mielestä hyvännäköinen, tunnen hänen makunsa hyvin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferran Torres Espanja
Tarkoitatko Fernando Torresia? Herran jestas hän oli aikanaan (on ehkä vieläkin? ) söpö!!
Eipä hänkään minusta kovin paljon tavallisesta espanjalaisesta miehestä poikkea, mutta on vähän komeampi ja pitempi kuitenkin kuin Ferran.
Ihan tuntematon suuruus, piti katsoa kuva. En pidä tuon näköisistä miehistä.
Portugalin Rafa Leao on komea, pitkä ja hoikka kuin gaselli.
Tykkään myös Barselonan Ferran Torresista, nyt kun on kasvattanut parran.
Vierailija kirjoitti:
Portugalin Rafa Leao on komea, pitkä ja hoikka kuin gaselli.
Tykkään myös Barselonan Ferran Torresista, nyt kun on kasvattanut parran.
Ensinmainitulla on mielestäni aika feminiiniset kasvot, sellaiset söpöt. Ja valtavan suuri hymy. Ihan erilainen miestyyppi kuin itse pidän komeana.
Haaland on kuin murrosikäinen pikkupoika, joka kasvoi yhden kesän aikana 190 senttiseksi ja housunpuntit jäivät puolitankoon.
Vierailija kirjoitti:
Haaland on kuin murrosikäinen pikkupoika, joka kasvoi yhden kesän aikana 190 senttiseksi ja housunpuntit jäivät puolitankoon.
Johtuu siitä, että hänellä on pyöreät silmät ja pehmeät kasvonpiirteet, siis babyface. Ja tuonnäköisiä naisia on paljon, korkeat poskipäät, paksut huulet ja suuret silmät. Pitkät hiukset vielä korostavat kasvojen feminiinisiä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kyllä mieheni kanssa molemmat tosi nirsoja. Hänkin sanoi useimmista, että ihan ok eikä ole pystynyt nimeämään kuin kaksi kaunista julkkisnaista. Enkä itse tiedä edes yhtä, joka olisi ulkoisesti ihan täydellinen julkkismies. Vasilj on liian tumma, joku toinen taas kasvoiltaan täydellinen, mutta aivan liian lyhyt. Ei vain ole komeita. Taviksissa on enemmän.
Hankala se on julkkiksista ainakin minulla sanoa, kun ei näe livenä. Mulle miehen komeudessa merkitsee tosi paljon se tunnelma ja energia, katse ja olemus mikä on livenä - ei pelkästään esteettiset raamit eli ruumis ja kasvot.
Enimmäkseen maailmassa on sellaista mieskomeutta, että tiedostan komeaksi, mutta ei sytytä minua. Sitten taas saatan olla aivan ihastunut ihanan näköiseen mieheen, jota kaverini ei edes huomaa. Ja sama kaveri hehkuttaa mulle sellaisen miehen komeutta, jolle itse annoin juuri hetki aikaisemmin pakit :D Tosielämän tilanteita.
Hyvin tavallisen näköinen espanjalaismies ja lyhyt.