Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mua pelottaa nämä henkimaailmahäsellykset!

Vierailija
20.05.2007 |

en pysty nukkumaan kun luin maitobaari- ja ennustajaketjuja eilen ja tänään. Siihen poistettuunkin ehdin tutustua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävän Jeesuksen kanssa, joka on suoja kaikenlaista pimeyttä ja henkimaailmaan vastaan ja joka ei koskaan siunaisi tällaista toimintaa mitä Hänen nimissään tehdään tuollaisessa suljetussa lahkossa. Todellinen usko on aina avointa, eikä tuollaista salamyhkäistä toimintaa.

Ja näistä ennustajista ja näkijöistä ja sen sellaisista kannattaa pysyä kaukana, koska ne ovat pimeydestä ja paholaisesta lähtöisin ja Raamattu varoittaa olemasta niiden kanssa missään tekemisissä.

Risti kätesi ja pyydä Jeesusta turvaksesi, hän kantaa ja auttaa. Hän on valo ja rakkaus ja elävää kirkasta puhdasta elämän vettä. Jeesus on elämä, todellinen elämä ja hän on voittanut kaiken synnin, pimeän ja pahuuden.

Vierailija
2/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin olla, mutta ne eivät ole hyvä asioita! Kaikesta sellaisista kannattaa pysyä erossa jossa otetaan yhteyksiä kuolleisiin ja kutsutaan pirua.. Niistä tulee paha olo ja sillä on tarkoitus! Kutsukaa Jumalaa! Hän auttaa ja turvaa, muuta ei tarvita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin yöt ovat vaikeita, kun tiedän liikaa. sekin kävisi, jos en uskoisi, että henkimaailma on olemassa mutta onhan se. Kiitos teille jotka puhuitte Jeesuksesta tässä yhteydessä. Täytyy uskoa lujasti, että Jeesus suojaa tämänkin yön minulle.

Vierailija
4/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olo voi olla ahdistunut ja pelottava, itse en eilen meinannut saada unta kun ajattelin sotaa ja kaikkea kurjaa...

Silloin täytyy vain rukoilla ja pyytää Jumalaa antamaan turvallisen ja hyvän mielen ja suojaamaan meitä! Jumala kyllä kuulee pienenkin rukouksen ja hädän!

Vierailija
5/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset lahkot ja muunnellut sanomat saavat ansaan monia, ja ne pn paholaisen ansoja..

Muistan että on sanottu, että tulemme yllättymään kun näemme ketä on taivaassa. En muista on ko se raamatusta vai mistä, mutta olen paljn miettinyt sitä, että onkohan siellä niin paljon väkeä, vai vähän...vai mitähän se tarkoittaa.

Pelottaa myös ja on joskus epävarma olo, että uskonko minä nyt varmasti oikein, mutta Jumala näkee meidän sisimpäämme ja jos vain tahdomme ja uskomme, niin ei hän jätä ketään, joka tahtoo häneen uskoa!

Aina kun epävarmuus hiipii mieleen, niin muistan tämän. Ei Jumala käännä selkää!

Vierailija
6/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tästä ennenkin " keskustelleet" tällä palstalla, mutta en ole koskaan sinulta vastauksia kysymyksiini saanut.

Mikä sinä olet tuomitsemaan, kertomaan toisille mikä on oikein ja mikä väärin kun et tiedä asioista kuitenkaan yhtään mitään? Ja anteeksi jyrkät sanani, mutta näin vain on tässä kohtaa.

Sanoit että ennustajat ja näkijät jne on paholaisesta. Voin puolestani kertoa sinulle, että älä yleistä. Kyllä varmasti negatiivisen energian kauttakin tietoja voi saada ja alempaan henkimaailmaan olla yhteydessä mutta eivät kaikki näkijät/ennustajat jne sitä tee. Ihmiset voivat olla yhteydessä myös siihen rakkauden energiaan, Jumalaan, enkeleihin, valoon. Ja näihin molempiin voi olla yhteydessä ihan jokainen, tietämättään tai tiedostaen.

Pelko on lähtöisin siitä negatiivisesta puolesta, rakkaus on tämän vastakohta. Pelko saa ihmisen tuomitsemaan, sotimaan, käyttämään väkivaltaa, jne. Mitä tahansa " pahaa" maailmassa ja ihmisen käytöksessä mietitkin, huomaat pian että kaiken pohjalla on pelko.

Sitten kun ei enää pelkää, muuttuu kuin taikaiskusta sitä asiaa kohtaan suvaitsevaiseksi, ymmärtäväiseksi. Siinä hetkessä on silloin löytänyt sen Jumalaisen tavan ajatella ja kohdata maailma.

Mutta sinun asiaasi. Raamatusta löydät useita kohtia joissa ollaan yhteydessä hyvään henkimaailmaan. Enkeleihin, Jumalaan jne. Jeesuskin teki " ihmeitä" ja profeettoja eli ennustajia on Raamattu pullollaan. Eikö tämä todista sinulle riittävästi sen, ettei tarvitse pelätä henkimaailmaa? Kun pysyy pyyteettömän rakkauden virrassa, ei alempi henkimaailma ilmene. Se, mihin ei kiinnitä huomiota, sitä ei ole.

Olen koko elämäni ollut " henkinen" , etsinyt Jumalaani ja miettinyt elämänkatsomustani. Olen tutustunut moniin uskontoihin objektiivisesti ja miettinyt mikä niissä tuntuu omalta ja mikä niissä sotii minun uskomuksiani ja sydämessäni olevaa tietoa vastaan. Enkelimaailma on tullut elämääni, tiedän heidän olevan aina ympärilläni, olen jopa nähnyt heitä. Se loistavat uskomattoman kaunista valoa ja se tunne jonka he tuovat mukanaan, on niin uskomattoman kaunista ja rauhoittavaa että en hetkeäkään epäile heidän rakkauttaan.

Meillä jokaisella on kyky nähdä tulevaan, sitä kutsutaan intuitioksi. Sitä voi vahvistaa javoimistaa, tai sen voi vaimentaa kokonaan. Sinullakin on selvänäkökykyä. Kun mietit tarkkaan niin huomaat asioita, joita olet vain tiennyt etukäteen. Olet voinut ajatella jotain ystävääsi ja hän on ottanut yhteyttä sinuun. Jne. Se ei ole paholaisesta, se on Jumaluutta, koska Jumala loi meidät omaksi kuvakseen, eikö niin?

Voisin kirjoittaa sinulle tuhansia sanoja tästä asiasta, vakuuttaakseni sinulle ettei ole mitään pelättävää. Vakuuttaakseni sinulle, että muitakin tapoja uskoa, kuin sinun tapasi, on olemassa. Ja ne ovat aivan yhtä oikeita. Eikö tärkeintä ole löytää Jumala omasta sydämestään, toimia rakkaudesta käsin ja hyväksyä rakkaudella kaikki ihmiset? Eikö se ole uskoa puhtaimmillaan, ymmärtää että ihan jokainen meistä on Jumalan lapsi, uskoi hän sitten mihin tahansa tai on uskomatta. Ihan jokaista meistä Jumala rakastaa eikä hän ole hylännyt yhtäkään koskaan. Ethän sinäkään pystyisi hylkäämään omaa lastasi, teki hän sitten mitä tahansa?

Minä näen tulevaan ja menneeseen. Minä näen enkeleitä ja henkimaailmaan siirtyneitä. Minun kauttani virtaa pyyteettömän rakkauden energia jolla voin auttaa ja hoitaa ihmisiä. Minä tunnen ja tiedostan energian, luonnon elinvoiman. Uskon Jumalaan ja siihen että jokainen meistä kantaa Hänen voimaansa sisällään, ja se on jokaisen löydettävissä. Oman itsensä löytäminen ja ihmisen ihmeellisen voiman ymmärtäminen ei sulje pois Jumalaa ja uskoa.

Rauhaa sinulle.

Vierailija
7/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nekin hyviä?

Vierailija
8/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkiparantajat ovat oikealla asialla jos pystyvät tunnustamaan että Jeesus Kristus on Jumalan poika.

Vierailija
9/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin viestissäni alemmasta henkimaailmasta, ja tarkoitin sillä näitä demoneja. Ne ovat alemman astraalitason henkiä ja heihinkin pystyy olemaan yhteydessä jos niin toivoo mutta eipä se suositeltavaa ole. Yleensä jos ihminen etsii henkimaailmaa omista itsekkäistä syistään, niin tämä taso on juuri se johon hän saa yhteyden.

Tämä taso ei kuitenkaan tee itseään tykö, jos ei noteeraa sitä mitenkään. Kuten sanoin, se mihin ei keskity, sitä ei ole. Itseäni ei ole koskaan tuon tason olennot häirinneet, koska en niitä ajattele enkä niitä pelkää. Pelko on se, josta nuo saavat voimansa.

Kun keskittyy pyyteettömään rakkauteen, valoon ja kiitollisuuteen, saa aivan varmasti olla rauhassa kaikelta. Pelko on kuin magneetti kaikelle.

Ja nyt sitten ei saa alkaa pelkäämään näitä asioita. Kun ette usko niihin, niin nitä ei elämäänne edes ilmene. Itse en katso esim kauhuleffoja sillä mulla on vähän liian hyvä mielikuvitus ja mua alkaa pelottamaan ;) Joten olen ajattelematta koko " alakastia" ja keskityn vain enkeleihin ja muihin ihaniin asioihin. Se mitä ajattelen, se ilmenee elämässäni. Ja se mihin en kiinnitä huomiota, sitä ei elämässäni ole :)

Yksinkertaista ;)

t. 10

Vierailija
10/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

henkiparantajat ovat oikealla asialla jos pystyvät tunnustamaan että Jeesus Kristus on Jumalan poika.

Vierailija
11/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silloin 2000 vuotta sitten Jumala paransi ihmisiä jonkun toisen kautta, mutta ei enää nykyään? Onko Jumala hylännyt meidät, jättänyt oman onnemme nojaan? Miksi silloin enkelit näyttäytyivät, missä vaiheessa enkeleitten näkeminen on muuttunut taas yhdeksi Saatanan oikuksi?

Vierailija
12/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moraalittomampaa opportunistia nähty kuin tämä " hyötyuskovainen" joka kauppaa uskontoaan kuoleman ja helvetin pelolla. Ihan kuin kaikki eläisi samassa pelossa ja kurjuudessa kuin hän. Miksi kuolemaa pitäisi pelätä, miksi pitäisi pelätä mielikuvitusasioita?

Vierailija
13/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt hyvät ihmiset sijoittaa nämä tarinat siihen aikaan missä ne kerrottiin!

Vierailija:

Miksi silloin 2000 vuotta sitten Jumala paransi ihmisiä jonkun toisen kautta, mutta ei enää nykyään? Onko Jumala hylännyt meidät, jättänyt oman onnemme nojaan? Miksi silloin enkelit näyttäytyivät, missä vaiheessa enkeleitten näkeminen on muuttunut taas yhdeksi Saatanan oikuksi?

Vierailija
14/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan alemman astraalitason otukset (demonit jne) on mielikuvitusjuttuja. Niitä ei ole olemassa, jos et niitä kuvittele. Jos uskot niihin, luot mielessäsi niistä tietyn kuvan ja näin kutsut niitä luoksesi ja ne ilmentyvät juuri kuten olet pelännyt (eli ajatellut).

Se mitä ajattelee, se toteutuu. Oletkos koskaan pelännyt jotain asiaa tapahtuvaksi? Miettinyt sitä oikein kovasti ja pelännyt että niin käy? Ja sitten eräänä päivänä, kaikki käy kuten pelkäsit. Ihmisen ajatuksilla on voimaa. Ihminen pystyy luomaan asioita elämäänsä, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Mielikuvitus on upea työkalu, jolla voimme luoda sen mitä haluamme. Sillä voi tuoda elämäänsä epämiellyttäviä asioita (pelon kautta) tai sitten ihania asioita. Riippuu siitä mihin keskittyy ja että uskoo siihen mitä ajattelee.

Elämä on ihmeellinen.. ja ihana ;)

Vierailija
15/15 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Vierailija:

Se mitä ajattelee, se toteutuu. Oletkos koskaan pelännyt jotain asiaa tapahtuvaksi? Miettinyt sitä oikein kovasti ja pelännyt että niin käy?

Elämä on ihmeellinen.. ja ihana ;)