Riittääkö teillä yleistuki koko neljäksi viikoksi?
Minulla se loppuu aina kolmen viikon päästä ja viimeisellä viikolla masentaa ja itkettää.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä kenelläkään. Häpeällistä, että tässä kalliissa maassa kuvitellaan ihmisen tulevan taskurahoilla toimeen. Sama kuin antaisi lapselle muutaman lantin viikkorahaa. Ja yhtä häpeällistä, että Orpon hallituksen aikana ei tämä nouse ollenkaan edes niitä naurettavia euroja mitä edellisvuosina.
Asun yksin omakotitalossa. Joka kuukausi menee sähkölasku, sähkönsiirto, puhelin, netti. On jätemaksu, vesi, tiemaksu, kiinteistövero. Ruokaan mulla menee 200e/kk. Asumistuki oli tärkeä, mutta sekin vietiin. Jollei olisi säästöjä olisin sillan alla.
Ja ennen kuin joku kehottaa myymään talon ja muuttamaan yksiöön, niin ketään tuskin kiinnostaa vanha rintamamiestalo metsän keskellä.
Jos haluat enemmän kuin "taskurahoja" niin sitten HANKIT ITSE OMAN TOIMEENTULOSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua röihin, vai miksi niitä nyt taas kutsuttiin...
Kannattaa pitää päänsä kiinni Tarjoa se työpaikka sitten neropatti vai eikö sitä löydykään ?
Sieltä vain hakemuksia tulemaan.. ON kaksi paikkaa avoinna tälläkin hetkellä...
Saisiko sitten paikkakunnan , työnkuvan ja palkkauksen ? Miten jätitkin ne pois vai oletko pelkkä pelle
Ilmoituksen löydät esim Linkedinssä Työ on Helsingissä, hybridityö, palkkaus 4500 €/kk ja toisessa 6300 €/kk. eli hakemuksia vaan tulemaan, JOS taidot riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua röihin, vai miksi niitä nyt taas kutsuttiin...
Kannattaa pitää päänsä kiinni Tarjoa se työpaikka sitten neropatti vai eikö sitä löydykään ?
Sieltä vain hakemuksia tulemaan.. ON kaksi paikkaa avoinna tälläkin hetkellä...
Saisiko sitten paikkakunnan , työnkuvan ja palkkauksen ? Miten jätitkin ne pois vai oletko pelkkä pelle
Alapeukusta päätellen sääälittävä pelle ! Et edes ole töissä vaan wittuilet
Ei riitä, otan säästöistä noin 1700€ lisää. Säästöjä onneksi yli 450t€ ja korkoa tulee 650€/kk