2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.8 ONNEA ALLU2006!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@:
♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008
♥ Autumn78:
♥ Allu2006:
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (45)
Kävin kurkkaamassa tätä pinoa ja huomasin, ett täällä on heppaihmisiä kuumeilemassa. Itsellä on oma heppa ja kaiken kuumeilun keskellä mietin, miten onnistun hoitaa sen jos tärppää. Esikoista odottaessani kävi hyvä tuuri ett sain valmentajan ratsastaa sitä 3 krt/vko, mutta nyt on varmaan pakko hoitaa homma toisin... Heppa on sellaisella tallilla, ett joudun tekee siel tallivuoroa yms. paljon, joten saatan joutua vaihtaa talliakin kokonaan *syvä huokaisu* No, turha kait sitä on hätäillä etukäteen :D
Huh! Vihdoin saa rauhottua kotiin....adrealiini virtaa vielä...esteratsastusta kävin harrastaan ja aika vauhtia oli uudella tallilla vieraalla hepalla....saa nähdä joko ens kuun jälkeen saa lyödä pillit pussiin ratsastuksen osalta....
mutta nautiskellaan siihen asti nyt....ja kuukausi kerrallaan elellään vaan sitten....
Miten sitä tosiaan onkin aina puuhaa niin kovasti....
Mutta mukavaa se on että ei ole jämähtänyt paikalleen ja jaksaisi lapsenkin kanssa touhuilla....
Kyllä vaan päivät kuluu hitaasti kun odottaa ensi kuuta ja seuraavaa kiertoa, mutta eiköhän tämä tästä....
Mä en ainakaan alkuun aio ovista testailla, sitten jos ei ala tärpätä, niin sitten...mulla ei kylläkään kipuja ole ainakaan mainittavasti, mutta täytyy vaan harrastaa pupuilua tiuhaan, niin eiköhän se siitä....mies ei ainakaan kyllä vastusta ajatusta tiuhasta pupuilusta;)
Huomenna oliskin eka iltavuoro tälle viikolle ja aamulla saa nukkua....
onkin kyllä tullut taas liikaa valvottua...
Mä muuten huomasin kans että kun pillerit lopetti, niin virtaa eri lailla....mulla oli koko ajan raskas olo ja jotenkin turvottikin....
Nyt mä oon kyllä niin hoikassa kunnossa etten vuosiin....
Mutta oon kyllä liikkunutkin.
Onko niin että jos on pulska niin ei niin herkästi tule raskaaksi, vai onko väärä tieto....
Mukavaa että meillä on näin vireä ketju, niin on mielenkiintoista lukemista!
Haluu päästä jo tositoimiin, mutta joka tapauksessa olisi jo tähän kiertoon myöhäistä....seuraavan tätin vierailun jälkeen kumit saa jäädä laatikkoon:)
Ei niitä montaa enää olekaan ja uusia ei osteta:)
Onneksi lopetin pillerit jo pitkästi ennen joulua, niin on kierto jo valmiiksi tasaantunut ja ei tarvia sitä oottaa....
Mutta nyt iltapalalle!
Pitäisköhän munkin ostaa niitä raskausvitamiineja!?!
Katonpa ens kerralla kun apteekissa käyn....
On ihan pakko tulla tänne hihkumaan. Eli näin olin aavistellutkin plussasin aamulla. Niin se vaan otti ja tärppäsi heti, on se vaan ihanaa. Näillä näkymin la siinä 19.1 tietenki tarkentuu ultrissa, mutta.... se on sitten siirryytävä odotuspuolelle immettelemään maailman menoa.
Joku pinossa tiedusteli ovistikkujen käytöstä, meillä e ollut käytössä itseäni puputtaa luullaksenijuuri oikeina päivinä että ei siinä tikkuja tartteta.
Ja heksu mietti tuota et pulleroilla vaikeampi tärppi, niin kai sitä sanotaan, mutta itse anakin kannan kahden immeisen painoa eikä siis ole vienyt lapsenlykkyä, mutta kai se on jollainlailla tutkittu et ois vaikeampaa ainakin olen ymmärtänyt et jos tarttis hedelmöityshoitoja niin kyl tehdään tieten et painoa sais sitä enne poistaa. No nyt ei taas tartte sitäkään miettii vaikka se fiksua oiski saada pois, nyt taitaa taas tulla lisää 8) 8(
Toivotan kaikille teille plussa onnea tavataan odotuspuolella!
tohina
1. Häihin 46 aamua
2. Joko se vauva tulisi?
3. Töitä olisi enemmän kuin laki sallii
4. Pitäisi alkaa remonttia tekemään
5. Heppakerhon ohjaajan arkea: Papereiden pläräystä yö myöhiin
6. Hevonenkin pitäisi aina ehtiä hoitamaan
Miksi ihminen vaan hamstraa itselleen tekemistä?