Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.8 ONNEA ALLU2006!

19.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@:

♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008

♥ Autumn78:

♥ Allu2006:

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 vuoden vauvaa yrittämään

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007. Ikää itsellä 28 vuotta ja tulevalla isällä 29 vuotta.

♥ mariatar84: Yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05. Ikää itsellä 23 vuotta ja tulevalla isällä 26 vuotta.

♥ Heksu76: Ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07. Ikää itsellä 30 vuotta ja tulevalla isällä 40 vuotta.

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@:

♥ Aamun_kuiskaus: vauva tulossa 16.1.2008

♥ Autumn78:

♥ Allu2006:

♥ Kaskas78: Laskettuaika 23.1.2008

Vierailija
22/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rvasaarinen olikin laittanut noi nikit oikein aakkosjärjestykseen. Enhän mä niin pitkälle kattonut. Tuhannesti anteeksi, nyt joidenkin tiedot on kahteen kertaan. Parempi etten sotkeudu näihin hommiin ollenkaan. *Poistuu nolona paikalta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu kavereiden luona eteläsuomessa vietetty. Oli ihanaa ja ilmat niin lämpimiä.

Perjantaina tuli taas " täti" ja kp nyt siis 4. Plääh :-(

Uuteen yritykseen taas alettava, vaikka toivottomalta alkaa tuntumaan ku vuosi jo yritystä takana.

Jaana kp4 yk 13 (kait)

Vierailija
24/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi on loppujen lopuksi lyhyt aika jos saat hoidettavaa seuraavaksi 18 vuodeksi.. =) Kyllä se tärppää ja sitten juhlitaan sun kunniaksi oikein kunnolla

Joo noita olen yrittänyt aakkostaa ja aina lisään uuteen pinoon vanhasta liittyneet ja plussanneet kerään omaan kasaansa. =) Ajattelin iltaisella väkertää uuden pinon Kaskasin kunniaksi. *hurraa* Mutta päivittele ihmeessä, kyllä tuokin helpottaa vaikkei ne aakkosjärjestyksessä olekkaan. ;)

Vierailija
25/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö että täällä alkaa kuume vallata mielen niin että tuntuu jaksanko mä vielä heinäkuun menkat odottaa! Kauheaa :) Mutta se olis niin hyvä ajankohta kuitenkin, kun vanhin lähtee syksyllä eskariin ja sitten tarvii joka päivä viedä/hakea siihen ens kevääseen asti. Ajatus ainakin on että jos vauva syntys keväällä tytöllä alkais eskari jo olla loppusuoralla. Mä pelkään että vauva valvottaa ja aamut on vaikeita herätä/pukea jne.. että päästään eskariin asti :D on mullakin mietteet *miettii* Mutta siis kuume alkaa nostattaa ajatusta joka päivä enemmän. Ja mulla kun on ystävä raskaana ja hän kertoo pahoinvointi ja nälkä juttujaan niin sekin tekee kuumetta (vaikka en noita oireita kaipaakkaan:) Katsotaan ilmoitanko kohta ettei päästä heinäkuulle asti odottaan.

Vierailija
26/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tokaisi tänään pupuilun jälkeen että kyllä tämä lapsen hankinta on mukavaa puuhaa ja hän ei ainakaan aio ikinä kieltäytyä... Naurettiin vedet silmissä että kun alan odottamaan niin pitää vatsaan kirjoittaa vain " sponsored by LVI-SAARINEN" (ukkoni yritys)

Kirjoitin taas niin epämääräisesti että tajusikohan kukaan minun mielestäni hyvää huulta =) Tuskimpa, minä olen usein se yksisteen nauraja. *hi hii ja hoo hoo*

Vierailija
27/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jälleen hyviä uutisia! On teillä plussanneilla ihanat ajat tiedossa...

Itselläni alkoi juuri menkat :( No en uskonutkaan tärppäämiseen heti ekalla yrityskerralla. En ole siis hirveän yllättynyt, vaikka eilen elättelin pieniä toiveita, kun mahasta kouri koko päivän ja tuli vain ihan pieni määrä vaaleanruskeata vuotoa (sori tarkka kuvaus), ja sen jälkeen ei mitään, sitten tänään iltapäivällä kuitenkin alkoi isompi vuoto. Tästä päivästä on siis kp1 eikö niin? PMS-oireita en havainnut viime viikolla, ei ollut erityistä turvotusta, makean halua, eikä rinnatkaan kipeytyneet kunnolla kun vasta eilen, toivottavasti jatkuisi samalla lailla, en niitä oireita kaipaakaan...

Sori en muista nikkiä, kuka kyseli hormooneista, saman olen havainnut pillereiden lopettamisen jälkeen, naama rasvoittuu jälleen. Pillerit tosiaan mukavasti kuivatti naamaa ja ei tullut ihmeemmin finnejä, nyt näyttää taas tulevan, mutta ei pidä valittaa =)

Plussasäteitä kaikille +++++

Vierailija
28/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 1

Vierailija
29/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla taas plussauutisia!

toivotaan että niitä tulee pian lisää!

Vierailija
30/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just laskeskelin illalla kiertoa ja mulla on aika lyhyt kierto pillereiden lopettamisen jälkeen koko ajan ollut, mutta säännöllinen....normaaleissa rajoissa kuitenkin; 25 päivää yleensä ollut kierto sen jälkeen....

Mutta eipä ole kuukaudet niin pitkiä odottaa kun useammin pääsee yrittään:)

Seuraava kierto vielä ilman yritystä ja sitten....

Eli jos kierto edelleen samaa rataa, niin joskus kesäkuun toisella viikolla olisi eka tosi toimet!!!!!

Rva Saarinen: Mulla on kesäkuun eka viikolla esteteholeiri!!!

Ja heti leirin jälkeen sitten pitäisi olla oikea aika!!!!

Tulee kyllä mielenkiintoinen kesä....

Mä harrastin tänään vähän rauhallisempaa lajia...kävin uimahallissa...

Oli kyllä rentouttavaa pitkästä aikaa.

Joko Kaskas liittyi uuteen listaan!!!!

Toivottavasti pian perässä tullaan!

Tänään ei kukaan kysynyt töissä:olenko raskaana ....melkein joka päivä joku kysyy....että milloinkas Heksu meinaa lapsia...olenkin sanonut että sitten kun kyselyt loppuu ja tänään ei kysytty:) Että nyt voisi....Heh! Välillä tympii tuo utelu!!!!

Vierailija
31/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi plussannut, tosi hienoa :)

Heräsin just päikkäreiltä, eikä ajatus kulje, mutta piti tulla onnittelemaan, kun näin plussauutisia. Jeejee :)

Pupujussitar kp19/? yk1

Vierailija
32/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heksu vaikuttaa? Olen yrittänyt etsiä kivoja sennuleiri paikkoja, mutta vain tuo Jämsän aramara tuntunee sellaisia onnistuvan pitämään. =)

Vierailija
33/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaikutan Pohjois-Pohjanmaalla, mutta olen muuten Keski-Suomesta tänne muuttanut!!!! Joten tuttuja seutuja sielläpäin!

Tuo leiri, mihin menen ei ole varsinaisesti sennuille, mutta siellä on kokeneempaa ratsastusporukkaa....Eli varmasti jotain lukiolaisia...ym....

Kerran kävin jo testaan leiripaikan ja oli huippukiva paikka....vanha idyllinen maalaiskartano! Ja omistaja tosi mukava...

Ruokaakin tarjosi vaikka kävin vaan irtotunnilla....Reilu meininki!

Ja kun olin toivunu estepainotteista tuntia, niin hypättiin...jännää hypätä vieraalla hepalla....80 cm oli korkein mitä menin...

Vauvajutuista....olisin lainannut kaks plus lehtiä kirjastosta, mutta oli työkavereita liikkeellä sen verran että pitipä jättää toiseen kertaan....olisi puoli työpaikkaa mun vauvakuumeesta tiennyt jo....pikkupaikkakunnan hyvä ja huono puoli:)

Mies lupasi tilata vauvalehden mulle, jos vauva saa alkunsa....

Mutta taas yksi päivä kulunut...mua väsyttää....liian myöhään aina valvon...Mieskin muuten vaikuttaa innokkaalta vauvajuttuun ja kyselee mitä ovulaatio meinaa ym....ja laski eilen milloin voisi alkaa yrittää....Olisi jo ens kuu.....seuraavien menkkojen jälkeen alan laittaan sitten ne kp:t viestiin....Ketäs saadaan seuraavaksi jännätä....kellä on kierto pisimmällä? Zemppiä yrityksiin!!!!

Vierailija
34/45 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kuulla plussauutisia..odotan nyt kärsimättömänä päivää jolloin " täti"

tulee vierailulle ja sen jälkeen alkaa sen kakkosvauvelin yritys tai lupa tulla jos on tullakseen:) toivottavasti kuitenkin tärppää melko pian olisi kiva saada ennen ensi kesää uusi nyytti kainaloon.

Vierailija
35/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ollut kaikenlaista tohinaa, ettei ole ehtinyt edes lukemaan pinoa, saati kirjoittamaan.

Onnea plussanneille! Ihanaa! Ja tervetuloa uusille yrittäjille munkin puolestani.

Mäkin ostin eilen niitä multitabsin raskausvitamiineja. Mies katsoi vähän pitkään ja kysyi kulmiaan kurtistellen, että " eihän siellä mitään pitänyt olla" . Ei tainnut oikein ymmärtää mun selitystä etukäteen syömisen hyödyistä. No, anyway, popsitaan niitä nyt sitten. Ja ovathan valmiina " tosikäyttöä" varten. =)

Mä olen kyllä huomannut ihan hurjasti hyötyä hormonittomuudesta. En toivottavasti ikinä enää joudu syömään hormoneja, ainakaan ehkäisyä varten. Tiedä sitten miten ehkäisy meillä hoidetaan tulevaisuudessa, kuparikierukkaa ajattelin kysyä sitten joskus... Niin, se hyötypuoli: olen ihan eri ihminen ilman hormonilisää! Olen paljon positiivisempi ja energisempi. Viimeksi käytin ehkäisyrengasta ja siitä tuli alkuun kovasti tiputteluvuotoa. Vaikka sen tiesi kuuluvan asiaan, niin silti se ei ollut kivaa. Ja sen jälkeen alkoi aivan _järkyttävät_ päänsäryt! Ei kiitos enää.

Viimeksi kun kirjoittelin oli piinaviikko menossa. Ja päättyi siis negatiivisesti. Nyt mennään uutta kiertoa ja viikonloppuna pitäisi olla tärppipäivät parhaimmillaan tuon laskurin mukaan. Harmi vaan, että ollaan viikonloppu reissussa, eikä taideta päästä hommiin, kovin helposti ainakaan. No, täytyy kehitellä jotain. =) Eikös sen joka toinen päivä -tahdin pitäisi kuitenkin riittää...?

Tuli yllättävän negatiiviset fiilikset pintaan, kun ei heti ekasta kierrosta tärpännyt. Vaikka ennestäänkin tiedän, ettei se nappia painamalla tapahdu, niin silti!

No, nyt on jo mieli parempi ja innolla uusiin yrityksiin! En mäkään aio tekemisestä kieltäytyä. =)

Mut nyt töihin. Yritysintoa kaikille!

-Tango

Vierailija
36/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mahdolliset tärpit hoidettu ja nyt jäädään vain odottelemaan. Alan taas kohta kuvittelemaan kaiken maailman oireet =)

RvaSaarinen kp17/29

Vierailija
37/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös alkoi odottelu.. Kaikkemme (joka toinen päivä) olemme asian eteen tehneet.

Täällä myös on otettu vitamiinit menuun. Söin myös pojan odotus ja imetys aikana noita raskaus vitamiineja (silloin nimellä multitabs 2+). Kalliitahan ne on mutta mitäpä sitä ei tekis pienokaisen eteen..

Mutta nyt poitsun kanssa ulos, vaikka sadetta enteilevän näköistä onkin. Ja eihän myö sokerista olla :D..

Minni-äinen kp20/? yk1

Vierailija
38/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla meni salilla olkapää ja nyt tietoken hävittänyt useamman kansion. Niitä ei löydy mistään. Ei mene hyvin tämä päivä. hittolainen.

Tsemppiä kaikille piinailijoille. Toivottavasti saamme pian kuullu lisää plussa uutisia.

Plussanneille kysymys, mikäli täällä vielä olette: Käytittekö ovistestejä? jos, niin mitä? Ja miten toimi?

Vierailija
39/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa saada lisää porukkaa tuonne odotuspuolelle :)

Eliadorin kysymykseen vastaan, että en käyttänyt ovistikkuja syystä että mulla on suhteellisen pahat oviskivut, joten tiedän yleensä tarkalleen koska ovis on. Aikoinaan kolme-neljä vuotta sitten käytin netistä tilattuja tikkuja, enkä kyllä silloin tullut niistä hullua hurskaammaksi, stressi lisääntyi kyllä =/

-Allu ja Jänis

Vierailija
40/45 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkasin tänään laskeskelemaan noita kiertopäiviä kun jotenkin häiritsi se että tikuttelujen mukaan ovis olis ollut vasta nyt vaikka kp jo 23.Sitten kun siinä kalenterista laskeskelin niin havahduin että mullahan kiertoväli jopa hurjat 36 vrk eli ei olis mikään ihme että ovis olis vasta nyt ollut. Sen siitä saa kun ei ole matikkapäällä siunattu. Tänään tikutin ihan mielenkiinnosta ja ihan väritönhän se tikku oli. Joten nyt sitten vaan aletaan odottelemaan että onko mitään tapahtunut.

Kaiken lisäksi kävin tänään lääkärillä olkapäävaivan vuoksi ja lääkäri määräsi vahvan tulehduskipulääkekuurin, jota ei kuulemma sais syödä jos raskaana tai suunnittelee raskautta, kun vaikuttaa raskautumiseen ja mahdolliseen sikiöön.Joten enpä taida nyt sitten uskaltaa lääkekuuria aloittaa ennenkuin varmuudella tiedän että missä mennään.Pari viikkoa täytyisi sitten vielä kärsiä, mutta en kyllä ota mitään pillereitä ennenkuin varma tuloksesta. Viimme kuussa olin jo ihan hajalla kun mietin että mahdollisen hedelmöitymisen jälkeen olin saanut hepatiittirokotuksen ja pelkäsin jo senkin tehneen vahinkoa, mutta toisaalta onneksi en sitten kuitenkaan silloin vielä ollut raskaana.

Pari viikkoa vielä töitä ja sitten alkaisi ihana ja odotettu kesäloma. Piinaviikot osuvat ikävä kyllä juuri siihen samaan syssyyn.