Olen köyhä ja erittäin vaatimattoman näköinen ulkoisesti mutta minulla on aina ollut kaunis nainen
Vapailla markkinoilla olen ollut korkeintaan joitakin kuukausia kerrallaan. Ottajia olisi ollut myös silloin kun olen ollut varattu. Ikää jo yli 50. Miksi miehet väittävät että ei löydy naisia?
Kommentit (59)
Minulla on ystävänä lyhyt, tavallisen näköinen mies joka ei ole rikas mutta vaimonsa ovat olleet aina mallimaisia, kauniita ja pitkiä. Kolme vaimoa ja mies on jo yli 60 että on ne hänenkin suhteensa olleet ihan kohtuupitkiä. Miehen salaisuus on herrasmiesmäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi kaunis nainen. Voi olla mikä vaan.
Kyse ei ole pelkästään minun mielipiteestäni. Asiaa on ihmetelty sekä naamatusten että selän takana vuosikymmeniä. Kateellisia on löytynyt niin miehistä kuin naisistakin. On ollut jännä seurata miksi niin moni on ollut kiinnostunut suhteistani.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystävänä lyhyt, tavallisen näköinen mies joka ei ole rikas mutta vaimonsa ovat olleet aina mallimaisia, kauniita ja pitkiä. Kolme vaimoa ja mies on jo yli 60 että on ne hänenkin suhteensa olleet ihan kohtuupitkiä. Miehen salaisuus on herrasmiesmäisyys.
Pitkät naiset ovat miesmäisiä koheloita. Ei vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu…
Pitkä ketju mutta kukaan ei vastaa aloittajan kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kalusi 20+?
20+cm? Tuo tuntuu jo äärimmäisen epämukavalta ja kipeältä.
Olen ottanut tuon kaliberin parrua ahteriini usein.
M42
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ketju mutta kukaan ei vastaa aloittajan kysymykseen.
Vastaus kysymykseen toimii negaation kautta: miehet, jotka eivät läydä naiset, eivät hallitse dialogitaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu…
Ne vaan on, ei se sananlaskusta mihinkään muutu. Aina vielä huono ryhti 90%, ellei ole käynyt jotain kävelykurssia. Tai heiluvat äijämäisesti kävellessään.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Mullekin yksi mies kehui kaunista naistaan ja kun näin ko. naisen, niin eipä tuo mikään kaunotar ollut. Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä ja makunsa kullakin.
En tiedä mistä se johtuu, mutta minun silmääni vaatimattoman näköiset miehet ovat usein pitkän ja hoikan naisen kanssa yhdessä. Nainen siis on yhtä pitkä kuin mies tai joskus pitempi. Osa nimenomaan lyhyemmistä tai keskipitkistä miehistä pitää tuon tyyppisistä naisista ja jumaloi "huippumalliaan", joka kasvoiltaan useimmiten on tavisnätti tai erikoisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei kelpaisi esimerkiksi Gal Gadot? Olet vissiin joku Rydmanin kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happamia sanoi kettu…
Ne vaan on, ei se sananlaskusta mihinkään muutu. Aina vielä huono ryhti 90%, ellei ole käynyt jotain kävelykurssia. Tai heiluvat äijämäisesti kävellessään.
Missä lie asut, kun minä tunnen noin kymmenen yli 175 - 182 cm pitkää naista, eikä kukaan ole huonoryhtinen eikä miesmäinen. Heillä kaikilla on ikää 45-65 v.
Mikä tässä oli uutta? 10% miehistä saa naisen kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei kelpaisi esimerkiksi Gal Gadot? Olet vissiin joku Rydmanin kokoinen.
Taidat itse olla pitkä akanhujoppi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet köyhä myös henkisesti.
Voisin lyödä vetoa että teistä kahdesta sinä olet se henkisesti köyhä.
Aika negatiivisen kautta kommentoidaan. Suomalainen kateus paistaa pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on aina saanut kauniita naisia ja kukaan ei tiedä miksi. On kyllä mukava heppu.
Ehkä hän saa naisen tuntemaan itsensä hyväksi, kauniiksi ja halutuksi.
Miten muut eivät ole tajunneet, että vastaus on tämä.
Sinun mielestäsi kaunis nainen. Voi olla mikä vaan.