Olen köyhä ja erittäin vaatimattoman näköinen ulkoisesti mutta minulla on aina ollut kaunis nainen
Vapailla markkinoilla olen ollut korkeintaan joitakin kuukausia kerrallaan. Ottajia olisi ollut myös silloin kun olen ollut varattu. Ikää jo yli 50. Miksi miehet väittävät että ei löydy naisia?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Köyhyydellä tai rikkaudella kehuminen ei ole mikään meriittti.
Onko joku ketjussa kehunut niillä?
Joissakin ihmisissä vaan on tiettyä vetovoimaa jota ei voi selittää.
Itse tunnen yhden hunsvotin joka vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä.
Huono uutinen naisille: miehet ovat tosi ulkonäkökeskeisiä. Myös aloittaja, koska hänelle selvästi tärkeintä oli, että naiset ovat olleet kauniita.
Hyvä uutinen naisille: miehille maaiman tavallisimman näköiset maatuskatkin täyttävät kauniin kriteerit.
Kaveri on aina saanut kauniita naisia ja kukaan ei tiedä miksi. On kyllä mukava heppu.
Niin, keskustelutaidoista on loppuen lopuksi kysymys. Siitä, että on läsnä, osaa kuunnella ja käydä dialogia, ja pyrkii mahdollisuuksien mukaan täyttämään naisen tarpeet.
Vedämme puoleemme sellaisia ihmisiä, millaisia itse olemme.
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen yhden hunsvotin joka vetää naisia puoleensa kuin paska kärpäsiä.
Marko?
Ahaa, eli ap:tä ei ole siedetty. Aina lempattu. Ei pysty pitämään naista. Puhuu naisista monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli ap:tä ei ole siedetty. Aina lempattu. Ei pysty pitämään naista. Puhuu naisista monikossa.
Lue ketju, hän on jo vastannut tähän
Vierailija kirjoitti:
Huono uutinen naisille: miehet ovat tosi ulkonäkökeskeisiä. Myös aloittaja, koska hänelle selvästi tärkeintä oli, että naiset ovat olleet kauniita.
Hyvä uutinen naisille: miehille maaiman tavallisimman näköiset maatuskatkin täyttävät kauniin kriteerit.
Mistä päättelit että ulkonäkö on minulle tärkein asia? Kaunein näkemäni nainen yritti minua toista vuotta kun olin suhteessa hänen kaverinsa kanssa. Olen kuitenkin aina ollut hyvissä suhteissa enkä juossut ympäriinsä.
-ap
Entä sitten, ap? Miten tarina jatkuu?
Ap voisi olla aviomieheni. Komea, hyvä seksissä ja osaa hurmata.
Oletko työssä luovalla alalla? Tunnen sellaisia miehiä paljon, jotka ovat vaatimattoman näköisiä, mutta luova ala ja ammatti vetää puoleensa naisia. Ja ovat naimisissä ihan tavisnättien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mielialalääkkeillä käyvä työtön läski rumilus? Ap on todennut että nykyinen neljä vuotta kestävä suhde on ollut lyhin teini-iän jälkeen. On sitä silloin siedetty aika pitkään.
Sinulla ei ole välttämättä ollut koskaan edes suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on aina saanut kauniita naisia ja kukaan ei tiedä miksi. On kyllä mukava heppu.
Ehkä hän saa naisen tuntemaan itsensä hyväksi, kauniiksi ja halutuksi.
Kauneus on katsojan silmässä. Mullekin yksi mies kehui kaunista naistaan ja kun näin ko. naisen, niin eipä tuo mikään kaunotar ollut. Makuasioista ei tietenkään voi kiistellä ja makunsa kullakin.
En ole. Mutta kai tuo mainittu puhetaito on ihan ok.
-ap