Karu havainto: vapaana ei ole yli 6k tienaavaa akateemista sporttista ja sosiaalista yli 180cm miestä missään ikäluokassa, ei edes 55+
Joku nappaa heti itselleen, usein paljon nuorempi nainen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
no ei siinä sitten muuta kun alat ettimään akateemista sporttista naista joka on yli 180cm ja tienaa yli 6k. Niistä on sit varmaan iso tarjonta.
Niitä on paljon enemmän, yli 180cm nainen ei meinaa millään löytää miestä
Mulla oli nuo kriteerit muuten täyttävä mies, mutta tienasi vain päälle 5k kuussa. Se ei ollut kuitenkaan syynä haluun erota, vaan se että mies oli toivottoman epäsiisti, myöhässä aina kaikkialta eikä hänellä ollut minulle aikaa kuin alle yksi päivä viikossa.
Täälläkin vain 185cm, alle 50v, 9-kielinen, vielä ilman akateemista loppututkintoa, lapseton, naimaton, ilman deuteragonistia.
Karu havainto: palstan vakkaritrolliluuseri ei kestä pienintäkään vastoinkäymistä (eli edes poikkeavaa mielipidettä).
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tienata yli 6k? Muuten ymmärrän kriteerit, mutta minulle tärkeämpää olisi lisätä empatiakyky tuohon listaan. Toki se vaikeuttaa entisestään mahdollisuuksia; iso palkka on helpompi nakki kuin empaattisuus.
Oho. Kaikki tuntemani miehet ovat empaattisia. Siihen pystyy kuka vaan. Toisin kuin menestykseen työelämässä.
Ei e-pillereitä syödessäkään kovin helposti tule raskaaksi.