Teen pian spaghettia ketsupilla
Sekoitan basilican, oliiviöljyn, ketsupin, suolan ja muut mausteet keskenään ja lisään siihen 9min keitettyä pasta
Tarkistusnumerona 999
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onko jauhot ja kanamunat jo sekoitettu? Tulee punaista spaghettia kun lisäätketsupin.
Lisäsin ketsuppi öljy seokseen balsamicoa myös
Ap
Olisin halunnut viellä yhden kynnen valkosipulia viipaloida ohueeksi ketsuppi öljy seokseen
itse en enää syö ketsuppia lainkaan, enkä ole jaksanutviitsinyt tehdä omaa. Syynä on se, että nykyisin liian monessa on käytetty kiinalaisia tomaatteja. en halua myrkkyjäämiä elimistööni turhan takia. PAri viikkoa men siihen, että tottui olemaan ilman ketsuppia, nyt sen olemassaoloa tuskin edes muistaa. Tilalle on tulleet monenlaiset yrtit.
Vierailija kirjoitti:
Misä proteiini kysyn vaan?
Ehkä ap laitta parmesaania?
Spagetin kanssa lasiin valkoviiniä, gurmee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua laiskottaa aika pahasti ja hirveä nälkä, mut en jaksa tehdä ruokaa, niin sun gurmee kuulostaa herkulliselta.
Hellppo ja yksinkertainen ruoka
Miettisin ennen kokkausta mennä hakemaan proteiiniä kaupasta mutta onneksi en mennyt, en ole kuluttanut sen vertaa mutta kyllä pastaa täytyy olla
Proteiini lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Devi viaggiare a Bologna per un corso di cucina.
Por que Bolonia?
Perche Bologna e citta di cibo!
Pero si quiero hacer pizza napolitana en Napoles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua laiskottaa aika pahasti ja hirveä nälkä, mut en jaksa tehdä ruokaa, niin sun gurmee kuulostaa herkulliselta.
Hellppo ja yksinkertainen ruoka
Miettisin ennen kokkausta mennä hakemaan proteiiniä kaupasta mutta onneksi en mennyt, en ole kuluttanut sen vertaa mutta kyllä pastaa täytyy olla
Proteiini lihottaa.
Enemmän nopeat hiilarit, kuten spagetti. lihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap laitta parmesaania?
Paljo saada laitta parmezan että saada protein tarpeex.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä Myllyn paskaa vai oikeaa spaghettia?
Tällä hetkellä ei ole myynnissä ollenkaan suomalaista spagettia. Jos kenellä sitä on, on se jo mennyt vanhuuttaan syömäkelvottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hirvenlihaa ja vihanneksi lautasella kyytipoikana valkoviiniä joo kyllähän se nyt on että syö ja juo mitä saat.
Kuka hullu pilaa hyvän riistalihan valkoviinillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvita jokaiselle aterialle. Olisiko tuossa liiassa proteiinissa syy sinun lihavuuteesi? Sehän keräytyy läskiksi.
Minä en ketshupilla vaan kattilalla.