Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikoinaan hävettäneitä asioita

Vierailija
04.07.2026 |

Kerro seksiin liittyviä hävettäneitä tai muuten vain epävarmuutta aiheuttaneita asioita joista olet joskus aikojen kuluessa ahdistunut mutta jotka eivät enää vaivaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun poikaystävä oli kinunnut seksiä koko päivän ja hipeltänyt mua mä lopulta annoin sen panna mua huoneessani seisaaltaan takaapäin koulupöytää vasten ja pikkuveli oli sattunut tulemaan ovelle ja jäänyt katselemaan! 

Mun poikakaverini oli kuulemma kyllä huomannut sen ja iskenyt sille silmää, mutta ei viitsinyt lopettaa kun oli yrittänyt niin kauan saada nussia mua! Pikkuveli oli sitten vaan seissyt siinä kuolaamassa kun mua pantiin takaa ja poikakaveri laukesi mun sisääni. Oli kuulemma vielä ottanut kikkelinsä esiin ja runkannut mällit nenäliinaansa  siinä! Se vilahti ovelta salamana kun mä nostin pääni, muuten en edes tietäisi!

Vierailija
22/43 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeilin teini-iän alkaessa spontaaneita erektioitani perhesaunassa! En mahtanut niille mitään, yritin vain piilotella niitä reisieni välissä jalat lauteiden kaiteella. Minulla on vielä luonnostaan lyhyt esinahka ja terskani paljastuu aina erektiossa! Siskoni vilkuilivat sitä ja isäkin kivahti minulle kerran.

Olen kertonut tämän ennenkin, mutta juttu sopii tähän ketjuun joten älkää pahastuko: 

Seurustelin joskus teini-iässä tytön kanssa, jota hänen kaksi pikkuveljeään kiusasivat kertomalla minulle tytön kuullen, miten isosisko oli pyynnöstä näyttänyt heille saunassa ylälauteella istuen pilluaan. Oli kuulemma sitä oikein levittänyt sitä ja työnnellyt sormiaan ”irstaasti” sisälleen. 

Ilmeisesti pojat olivat runkanneet samalla tai todennäköisimmin kaikki kolme olivat runkanneet yhdessä. 

Tyttö oli tästä kovasti kiusaantunut, mutta ei tuo minua oikeastaan häirinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan baarituttavuus oli aamulla lähtenyt nukkuessani ja jättänyt 50 euron setelin pöydälleni.

Minkäänlaisia yhteystietoja ei ole. Mitä tuosta oikein pitäisi ajatella?

Vierailija
24/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa nolostutti kun kalu pamahti ihan pienestä huomiosta kovaksi. Ikää on tullut paljon lisää mutta tuolta osin herkkyys säilynyt. Ei kylläkään enää hävetä.

Muistan kuinka nuorena  pukuhuoneessa tai uimahallissa piti koko ajan keskittyä ettei vahingossakaan ajattele mitään naisiin liittyvää, koska muna oli saman tien niin kovassa erektiossa, että alas ei sitä saanut kuin mällit heittämällä. Pelkkä ajatus siitä, että olisi ollut suihkussa muna pystyssä oli niin noloa, että meinasi tulla ihan panikki noita tilanteita kohtaan ja aina oli kauhea kiire vaan äkkiä käväistä ja vaatteet päälle.

Nuorena ei edes uimahallin kylmä vesi vaikuttanut. Onneksi silloin ei ollut tyttöjä samaan aikaan vaan oli poikien ja tyttöjen urheilutunnity erikseen. Sitä ei olisi millään kestänyt, että siinä olisi ollut koulun parhaimmat herkkupeput tiukuissa vartaloa nuolevissa uima-asuissa vieressä.

Vierailija
25/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeilin teini-iän alkaessa spontaaneita erektioitani perhesaunassa! En mahtanut niille mitään, yritin vain piilotella niitä reisieni välissä jalat lauteiden kaiteella. Minulla on vielä luonnostaan lyhyt esinahka ja terskani paljastuu aina erektiossa! Siskoni vilkuilivat sitä ja isäkin kivahti minulle kerran.

Olin perheemme esikoispoika, aluksi täysin tietämätön mistä oikeastaan oli kyse, kun perhesaunassa aloin saada lauteilla istuessani erektioita. Totta kai se huomattiin, ja isä sen otti puheeksi, ehdotti omaa saunavuoroa. Kyllä hävetti, sillä ajattelin tosiaan, niin kuin asia oli, kiihottuneeni äidistä. Ja että isäkin sen nyt tiesi. Olin pitkään sitä mieltä, että niin suureen syntiin ei kukaan toinen poika ole koskaan sortunut ja että se on syyllisyyden taakkana minulla koko loppuelämän. Olen kirkkouskovaisesta perheestä, joka muuten oli vapaamielinen ja suvaitseva, niin suvaitseva, että muistan varhaisemmasta lapsuudesta, kuinka esimerkiksi seurakuntaan tullut uusi kirkkoherra oli meillä saunomassa yhdessä perheemme kanssa. Ja onhan minulla ollut toinen synti, joka on hävettänyt, mutta jonka nyt itselleni annan anteeksi. Huomasin nimittäin, että olen erityisen kiinnostunut varatuista naisista, varsinkin syntisistä sellaisista, jotka eivät voi kiusausta vastustaa. Läheltä seurasin yhtä tapauasta, mutta kiitos jollekin, että en siihen itse sotkeutunut, vaikka tilaisuus olisi tullut. 

Vierailija
26/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävetti nuorena lähes kaikki omaan vartalooni ja seksiin liittyvät asiat. Pienet rinnat, ulkonevat häppärit, alastomuus ylipäätään. Neitsyyteni menetin vasta 21 v. Olin estoinen enkä olisi voinut kuvitellakaan että päästän jonkun jalkojeni väliin nuolemaan. Vasta nyt vuosikymmeniä myöhemmin alan olla sinut noiden asioiden kanssa pitkälti nykyisen miesystäväni takia. Hän rakastaa vartaloani ja osaa puhua siitä kauniisti. Ennen olen kyllä huomannut kelpaavani mutta kukaan ei ole sanonut mitään. Olen sen tietysti sitten ymmärtänyt niin että ei ole ollut hyvää sanottavaa niin ovat pysyneet hiljaa.

Vierailija
27/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa nolostutti kun kalu pamahti ihan pienestä huomiosta kovaksi. Ikää on tullut paljon lisää mutta tuolta osin herkkyys säilynyt. Ei kylläkään enää hävetä.

Muistan kuinka nuorena  pukuhuoneessa tai uimahallissa piti koko ajan keskittyä ettei vahingossakaan ajattele mitään naisiin liittyvää, koska muna oli saman tien niin kovassa erektiossa, että alas ei sitä saanut kuin mällit heittämällä. Pelkkä ajatus siitä, että olisi ollut suihkussa muna pystyssä oli niin noloa, että meinasi tulla ihan panikki noita tilanteita kohtaan ja aina oli kauhea kiire vaan äkkiä käväistä ja vaatteet päälle.

Nuorena ei edes uimahallin kylmä vesi vaikuttanut. Onneksi silloin ei ollut tyttöjä samaan aikaan vaan oli poikien ja tyttöjen urheilutunnity erikseen. Sitä ei olisi millään kestänyt, että siinä olisi ollut koulun parhaimmat herkkupeput tiukuissa vartaloa nuolevissa uima-asuissa vieressä.

Vähän kuin itselläni. Sitten oli luokalla myös sellaisia pelleilijöitä, joita ei esim. oma seisokki haitannut ollenkaan, päinvastoin kiertelivät esittelemässä sitä.

Vierailija
28/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ihan kölvistä asti jalkafetissi ja seurustelin joskus 20 vuotiaana pari vuotta itseäni vanhemman myyjätytön kanssa joka joutui työssään seisomaan koko päivän ja siksi pyysi usein kämpillä ollessa hieromaan jalkojaan. Anne kun pisti sohvalla jalat syliini hierottavaksi niin vaikka yritin ajatella mitä jäävuoria tahansa niin seisokkia se ei estänyt tulemasta, yritin sitä salata mutta huonolla menestyksellä ja kerrottavahan se oli. Onneksi Anne oli ymmärtäväinen ja pitänyt asiaa minään, eikä minua jonain kummajaisena. 

Nykyisen vaimoni varpaita on tullut imeskeltyä ja jalkoja hierottua 40 vuotta ja kuulunut meillä aina esileikkiin.

M:1960

Olen usein hieronut parikymppisen rakastajattareni jalkoja, sillä nautin tuottaa hänelle nautintoa ja olen tutustunut jalkojen fysiologiaan sekä jalkapohjien akupisteisiin ( vyöhyketerapia, shiatsu, kansanparannus ), vaikka minulla ei ole mitään muuta erikoista jalkoihin liittyen eikä tämä myöskään liity työhöni.

Rakastajattarellani vain on niin kauniit, terveet, nuoret jalat ja hän pitää niiden hieromisesta ja siitä, miten saan hänet kiljahtelemaan, voihkimaan tai kehräämään painelemalla peukaloideni kärjillä tiettyjä pisteitä hänen jalkapohjissaan. Hänen jalkansa ovat kokoa 36 ja ne molemmat mahtuvat yhteen saappaaseeni - kokeilimme tätä joskus huviksemme.

KAIKKI rakastajattaressani on niin pientä ja kaunista ja suloista ja työni lisäksi hän tuo elämääni eniten iloa, vaikka ymmärränkin hyvin sydämessäni, ettei tämä voi kestää ikuisesti.

M/61  

Mistähän kumman syystä joku on tuotakin kommenttia alapeukuttanut?

Joku kateellinen kuivatorttu varmaan!

Vierailija
29/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli kyllä noloa, kun joskus ollessani 10 - 11-vuotias isoveljeni alkoi välillä tuomaan tyttöystäviään salaa yhteiseen huoneeseemme vanhempiemme ollessa töissä tai muuten poissa kotoa ja nussi niitä aivan avoimesti minusta välittämättä, mutta vannottaen, että en kerro vanhemmille.

En ollut tuolloin saanut vielä edes ensimmäistä siemensyöksyäni, mutta kyllä minulla seisoi kivikovana veljeni pannessa voihkivaa teinityttöä lähärissä tai doggyssä kirkkaassa päivänvalossa omassa sängyssään huoneemme toisella puolella. Molemmat olivat täysin alasti enkä pystynyt kääntämään silmiäni enkä lähtemään huoneesta, kun isoveljeni paksu, kiiltelevä kulli liukui edestakaisin vikisevän teinitytön piukassa, miltei karvattomassa pillussa kunnes jompikumpi viimein  laukesi. Olisin mielelläni kokeillut myös, mutta enhän minä voinut sellaista edes kysyä ja isoveljen mielestä olin vielä sellaisista asioista ymmärtämätön lapsi.

Myöhemmin veljeni sai oman huoneen, mikä helpotti tilannettani vaikka silloin alkoi oma veitikkani jo vaatia huomiota eri tavalla kuin ennen. 

Vierailija
30/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ehkä haettiin seksikokemuksiin liittyvää hävetystä, mutta sellaista ei varsinaisesti ole koskaan ollut.

En oikein tiedä onko johonkin alitajuntaan jäänyt kiusaamismuistoja tms, mutta siis aladtomuus on aina jotenkin hävettänyt minua, ja ihan pikkutytöstä saakka olen hävennyt läskejä olkapäitäni. En ymmärrä yhtään miksi just olkapiden näyttäminen ja hihattomuus on niin kovin hävettänyt, varsinkin kun en ole koskaan ollut oikeasti lihava mutta varsinkin teininä kaikki tytöt ajatteli koostaan riippumatta olevansa läskejä. Se oli sitä ihanan suvaitsevaista ja kehopositiivista 2000-luvun alkua se.

Vierailija
31/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin itselläni. Sitten oli luokalla myös sellaisia pelleilijöitä, joita ei esim. oma seisokki haitannut ollenkaan, päinvastoin kiertelivät esittelemässä sitä.

Tuollaisia muistan myös omilta kouluajoiltani. Esittelivät pilejään niin pojille kuin tytöillekin.

Mitähän niistäkin tuli, jotain homoja varmaan!

Vierailija
32/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi ja myös perseen nuoleminen on kiinnostanut niin kauan kuin muistan. Olin pitkälle yli parikymppinen ennenkuin rohkaistuin nuolemaan naisen pyllyä. Ja oikeastaan kaikki ovat siitä pitäneet. Tai yksi yli 50 v nainen tulee mieleen joka suorastaan kauhistui asiasta

Vierailija
33/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytten se tuntuu naurettavalta, mutta aikoinaan ekan tyttöystäni kanssa minua nolotti, kun suudellessamme minulla seisoi niin kovaa ettei sitä voinut peitellä.

Niinhän sitä kuuluukin, mutta silloin jotenkin hävetti kun paljastui kuinka kiihottunut olen, vaikka ihan vaan pussailtiin.

Vierailija
34/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikuus hävetti ja usein sai olla vähän varuillaan, jos keskustelut lipsuivat siihen suuntaa. 

En kyllä nykyäänkään tuntisi oloa mitenkään hyväksi, jos pitäisi keskustelun yhteydessä mainita minkä ikäisenä siitä pääsi eroon.

48 v 😆

En ymmärrä miksi poikuudesta on tullut kulttuurillisesti nolo asia. Ei naisten neitsyyteen liity samanlaista ivaa.

Koska miehet ovat enemmän irtoseksin perään, ja naiselle ei ole kovin vaikeaa päästä neitsyydestä eroon.

Miehenä se tarkoittaa sitä, että et kelpaa kenellekään. 

Tääkin on vähän niin ja näin.

Itsellä oli niin paljon kysyntää nuorena että paine neitsyyden menettämisestä ei ollut kovinkaan suuri, jos olisin halunnut olisin saanut panna puoli kylää läpi.

Annoin sen sitten sellaiselle ihmiselle josta välitän ja jälkikäteen olen ollut erittäin tyytyväinen päätökseen että maltoin odottaa lähes täysi- ikäisyyteen asti.

Vierailija
35/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä minua hävetti kuinka kiihottuneeksi tulin seksin aikana ja sain lukuisia orgasmeja, joita en pystynyt mitenkään peittelemään, vaan minulta pääsi voimakkaita ääniä jostain todella syvältä kurkusta kuin olisi jotain demonia manattu ja koko vartaloni kouristeli. 

Nykyään nautin kuinka seksuaalinen olen ja kaikki miehet ovat aina ekalla kerralla aivan hämmästyneitä ja kehuvat millainen seksipeto oikein olenkaan.

Vierailija
36/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tuttava pariskunnan bileissä parikymmentä vuotta sitten pihasaunaan talon emännän kanssa,kun  muut miehet olivat jo saunoneet,siinä löylytellessä saunaan alkoi tulla toinen toistaan paremman näköisiä naisia,tunnelma oli ihan hilpeä,mutta jouduin ajattelemaan aivan muita asioita kuin alastomia nais vartaloita, kun erektio alkoi pukkaamaan päälle,huuhtelin itseni,ja lähdin pois,nyt kun aikaa on kulunut, osaa ajatella että se on aivan normaalia,eikä sitä tarvitse hävetä,vaan antaisi seisoa vapaasti. m60.

Vierailija
37/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan baarituttavuus oli aamulla lähtenyt nukkuessani ja jättänyt 50 euron setelin pöydälleni.

Minkäänlaisia yhteystietoja ei ole. Mitä tuosta oikein pitäisi ajatella?

Mitäköhän?😂

Vierailija
38/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytten se tuntuu naurettavalta, mutta aikoinaan ekan tyttöystäni kanssa minua nolotti, kun suudellessamme minulla seisoi niin kovaa ettei sitä voinut peitellä.

Niinhän sitä kuuluukin, mutta silloin jotenkin hävetti kun paljastui kuinka kiihottunut olen, vaikka ihan vaan pussailtiin.

Söpöä. Kyllä naiset tykkää kun huomaavat että se oma mielitietty käy kuumana. Itse olen naisena ollut samankaltaisessa tilanteessa. Tunsin kun miehellä seisoi. Silloin homma jäi hyväilyyn ja pussailuun, mutta kuumotti ihanasti paikkoja pitkään sen jälkeen. 

Vierailija
39/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä jo omilleen muuttaneen isosiskon luona yökylässä. 

Nukuin sohvalla ja sisko nukkui poikaystävänsä kanssa alkovissa. Aamulla heräsin kiehnäysääniin ja kuuntelin kun poikaystävä kärtti siskolta pillua. Sillä oli kova panetus päällä ja kuulin et siskollakin olis ollut, mutta se ei suostunut, kun mä nukuin sohvalla. 

Mua nolotti kovasti se, että kuulin kaiken tän. 

Vierailija
40/43 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen lähellä, vaikka lusikka-asennossa ollessa, kullista valui tavaraa ja sitten housut oli märät. Se välillä näkyi ihan päällihousuissa niin piti peitellä. Ja ei, kyse ei ollut laukeamisesta. Asia hävetti tosi paljon että kiihottuessa tuli sellaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme