Nyt ei ole mulla oikeasti varaa enää ruokaan, mistä voi saada apua?! Mun tukia leikattiin 220€/kk ja nyt olen pulassa.
Kommentit (66)
Jaa. No eipä ole minun ongelma. En jaksa miettiä sun murheita. En edes tunne sinua.
Ei kannata nyymipalstoille
liian henkilökohtaista kirjoittaa.
Olemme todella pieni popula nroina,
vain yhden eurooppalaisen kaupungin
väkimäärä. Kaikki tuntevat toisensa,
juorukulttuuri kukoistaa.
.
Pitäkkee assiainne omana tietonanne.
Kettee ei kiinnosta ja hyvä niin. -E-
Pirauta Orpolle ja sano, että tarttet 20 miltsiä jäähallin rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten työ!? 😮
Katsos kun kaikille ei riitä palkkatöitä. Mutta kyllähän sinä trolli tämän tiedät, kunhan huutelet 😄
Konalan jauhelihapuppako se täällä taas spämmää samaa keksittyä ulinaansa. Tekisit välillä jotakin muuta oikeasti hyödyllistä. Ai mutta kun ei älyn lahjat vaan riitä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoon vaan ja jätät uhkapelit pelaamatta
Silleesti riittää rahat pitempään. Etkä sä veronmaksajien rahoilla loisiva tarvitse kuin pienen yksiön. Kämppä vaihtoon ja heti.
Ei nyt oikein lähde tuo ragebaittisi
Lopeta nyt vaikka ensin täysin turhien bussi- ja salikorttien ostaminen, hanki halvempi asunto ja myy ne mummon perintömööpelit.
Vierailija kirjoitti:
Marjat ovat juuri kypsyneet eli metsään hakemaan ja onki/virveli mukaan myös!
Marjat kypsyneet missä etelän vetelässä täällä meillä ei ole vielä edes kukintoa.
Laittomia keinoja löytyy jos muut konstit on käytetty loppuun.
Huuda oikein lujaa slaaaavaaaa uuuukraiiiiinaa niin kaikki ongelmasi poistuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjat ovat juuri kypsyneet eli metsään hakemaan ja onki/virveli mukaan myös!
Marjat kypsyneet missä etelän vetelässä täällä meillä ei ole vielä edes kukintoa.
Keski-Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työ!? 😮
Olen hakenut noin 19 000 työpaikkaan mutta kukaan työnantaja ei halua palkata minua
ap
Mikä sinussa on vikana? Minä pakkasin just kuukausi sitten 17v nuoren nurmikon leikuuseen. Tienaa hyvin sillä hommalla. Nurmikkoa kasvaa koko Suomessa ja talon puolesta on numikonleikuukone, työnnettävä. Et tarvi ku kädet ja jalat sekä toimiva nuppi.
Hae EU-apu ruokakorttia. Lue päätöksestä miksi tukea leikattiin ja korjaa tilanne. Ö
Vierailija kirjoitti:
Ei Helsingissä ole marjoja
Ap.
————
Mutta nurmikkoa on, mene sitä leikkaamaan, työnantaja antaa koneen sitä varten.
Sinnittele, keväällä alkaa vaalitelttakausi ja makkaraa saa, yritä sulkea korvasi siltä paskanjauhannalta jota vaalipuheeksi kutsutaan.
Sit vaan laitat asioita tärkeysjärjestykseen ja tingit jostain muusta. Me työssäkäyvätkin joudutaan tekemään niin, kun ei saada lanttiakaan mitään tukia ja palkka on pieni, vaikka joka helwaton päivä raadetaan elantomme eteen.
oota vaan, seuraavassa kuussa ne lopettaa koko tuen koska tililtä ei näy päivittäistavaraostoja joten sulla on muita rahalähteitä :D
En jaa täällä asuinpaikka/
koulutustietojani.
Jos joku kysyi minulta.
x