Nyt ei ole mulla oikeasti varaa enää ruokaan, mistä voi saada apua?! Mun tukia leikattiin 220€/kk ja nyt olen pulassa.
Kommentit (66)
Pelkkää pilailua tietysti.
Jokainen tietää mitä tämä palsta on.
Pelkkää Kummeli-viihdettä. x
Ruokajonoon vaan ja jätät uhkapelit pelaamatta
Silleesti riittää rahat pitempään. Etkä sä veronmaksajien rahoilla loisiva tarvitse kuin pienen yksiön. Kämppä vaihtoon ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työ!? 😮
Olen hakenut noin 19 000 työpaikkaan mutta kukaan työnantaja ei halua palkata minua
ap
Joopa joo, 3 hakemuksen päivävauhdilla olisit hakenut töitä melkein 20 vuotta samalla tehokkuudella. Jotenkin en nyt usko.
Yhteen työhakemukseen menee noin 2 minuuttia, joskus olen tehnyt 100 hakemusta päivässä
ap
Mää olin kerran vähissä rahoissa mutta siihen tuli helpotus kun aloin tekemään enemmän töitä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilta saa yleensä apua.
Jos pääsee töihin niin kannattaa varastaa vessapaperia ja kaikkea mikä irti lähtee työttömyyden varalta. On sitten jotain kotivaraa kun duunit loppuu. Kotivaraahan se on paperitkin.
Paljonko saat nyt rahaa kuukaudessa niin voimne antaa ohjeita rahankäyttöön. Parempi vielä jos listaat menosikin.
Jos et ole liian vanha ja painava, etkä asu liian kaukana minusta, niin minulla voisi olla sinulle keino saada vaikka tuo puuttuva 220€ parin tunnin työllä.
Kiinnostaisiko?
M 38
Onneksi on sentään
oma omistuskoti.
Aikuisena vuokrayksiössä
olisi aika hyinen kohtalo
tilaa, estetiikkaa ja decoria
arvostavalle
naiselle. Siitä kiitollinen. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukia leikattiin miksi? Asutko liian kalliisti? Et ole työkkärin asiakas?
Olen työkkärin asiakas mutta toimeentulotukea leikattiin silti
ap
No katso peiliin, me jokainen jotka vähänkään tiedetään mistään mitään, tiedetään myös se kenen vika on kun toimeentulotukea leikataan ja myös syyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työ!? 😮
Olen hakenut noin 19 000 työpaikkaan mutta kukaan työnantaja ei halua palkata minua
ap
Joopa joo, 3 hakemuksen päivävauhdilla olisit hakenut töitä melkein 20 vuotta samalla tehokkuudella. Jotenkin en nyt usko.
Yhteen työhakemukseen menee noin 2 minuuttia, joskus olen tehnyt 100 hakemusta päivässä
ap
No ilmankos olet työtön
Poistun langasta.
Rauhaa, Sopua, Rakkautta
sekä
hyvää iltapäivää. E
Mitä jos menisit töihin niin saat rahaa. Kelaloiset ovat pahinta saastaa tässä maass.a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjat ovat juuri kypsyneet eli metsään hakemaan ja onki/virveli mukaan myös!
Ei Helsingissä ole marjoja
ap
Monta vuotta tätä samaa paskaa olet jankuttanut, ja olet yhä hengissä. Miten sua voi auttaa kun et kuitenkaan tee yhtään mitään että tilanteesi paranee?
Ei sulla kauhean paha tilanne ole jos tätä samaa paskaa olet jankuttanut alati?
Ja minkä ihmeen takia pitäisi tuilla elää edes leveästi? Ne on tarkoitettu väliaikaseksi turvaverkoksi, ei niillä piidä koko elämää rahoittaa. Ota jo vastuu itsestäsi vihdoin.
Nykyisen lainsäädännön vallitessa voi olla houkutteleva afääri kasvatella kieltolain kieltämää kannabista pimeille markkinoille. Alkaisin siihen itse jos minulla olisi tilat ja tietotaito ja hieman mammonaa ostamaan LED-lamppu, teltta ja siemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Poistun langasta.
Rauhaa, Sopua, Rakkautta
sekä
hyvää iltapäivää. E
Samoin sulle Timantti.
Mene seurakunnan diakoniaan, ei tarvitse kuulua kirkkoon. Ainakin aiemmin sieltä on voinut saada ruokalipukkeen. Joistain ruokakaupoista voi hakea hävikkiruokaa. Googlaa vaikka ja kysy lähimmästä marketista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sentään
oma omistuskoti.
Aikuisena vuokrayksiössä
olisi aika hyinen kohtalo
tilaa, estetiikkaa ja decoria
arvostavalle
naiselle. Siitä kiitollinen. x
En siis ole aloittaja.
En koskaan ole ollut Vauvalla
otsikoita tekemässä.
Vain kommentoimassa,
minkä toteutan muutoin kuin kiusaten
ja omaa köyhyyskatkeruutta øksentaen,
kuten tämänkin langan osallistujakaarti.
Saan vahvan sosio/psykøpaattituntuman
useista kommentoijista. Terve ihminen ei
ilkeile edes anonyymina, siinä se juttu on. x
Mikä on sinun koulutus ja millä paikkakunnalla asut?
Sit sun pitää varmaan varastaa kaupasta, varsinkin jos sulla on lapsia. Sossusta jos rahaa pyydät niin se on huostaanotto että heilahtaa.