Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvavyöistuimen kesäpäällinen tai vastaava lisäpäällinen?

19.05.2007 |

Onko kukaan hankkinut turvavyöistuimeen lisäpäällistä? Huomasin, että ainakin verkkokaupoissa on myynnissä mm. Maxi-cosin istuimeen lisäpäällinen nimellä " kesäpäällinen" , " summer cover" :

http://www.kindersitze-shop.de/inhalt/product_info.php/products_id/1479

Kuulostaa ihan hyvältä jutulta, jos se on helpompi irroittaa pestäväksi kuin varsinainen päällinen. Vai onko? Kura-aikaan saattaisi olla käyttöä.... Onko kellään käytössä sellaista ja mitkä on käyttökokemukset? Tai onko joku tehnyt tuollaisen itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kellään kokemuksia? Onko kukaan edes nähnyt tuota päällistä livenä?

Vierailija
2/7 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mukavampi kesällä kuin tavallinen, hiostavaa keinokuitua oleva. Lisäkai siis todella helppoa irroittaa pestäväksi. En löydä moittimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noita myynnissä suomessa?

Kiinnostuinpa siis minäkin moisesta.

Vierailija
4/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikkeesta kun kyselin, niin he eivät ota myyntiin, koska niitä olisi pitänyt tilata maahantuojalta niin monta kerralla, että eivät alkaneet minulle yhtä tilaamaan. Hinta olisi Lastentarvikkeessa ollut 30eur, jos sen olisi sieltä saanut.

Jyväskylässä kun asutaan, niin Oz Babysta kysyin toki myös. Heillä ei ollut Jkylän liikkeessä muuta kuin vauvan turvakaukaloon kesäpäällisiä, mutta Turun liikkeessä oli myös turvavyöistuimeen. Hinta oli noin 19 e ja tilasivat sen sieltä Turun liikkeeltä minulle tänne Jyväskylän liikkeeseen. Tänään juuri soittivat, että on saapunut ja voi tulla noutamaan. En ole vielä kerennyt hakemaan, niin en tiedä tarkemmin millainen se sitten livenä on. Mutta hinta ei ollut paha niin eiköhän tuo asiansa aja. Jännä juttu sinänsä, että olikin paljon halvempi kuin nuo nettikauppojen vastaavat!

Vierailija
5/7 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette ostaneet teidän istuinpäällisen? Paljonko maksoi? En ole itse vielä mistään liikkeestä löytänyt niitä niin saatavuus ja Suomen hintataso kiinnostaisi. Ulkom. nettikaupoissa näkyy olevan 30 euron pintaan.

Vierailija
6/7 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli toimituskuluineenkin huomattavasti halvempi kuin Suomesta ostettuna. Tosin siitä on melkein kaksi vuotta aikaa.