Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et kiinnostu miehestä, osaatko aina sanoa miksi?

Vierailija
04.07.2026 |

Osaatko aina sanoa tarkan syyn esim. huono koulutus, liiallinen alkon käyttö tai puhetapa vai jääkö joskus sinullekin mysteeriksi miksi joku mies ei kiinnosta?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
2/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei kiinnosta, se jokin puuttuu. Ihastun hyvin, hyvin harvoin. Tämän tarkemmin en osaa sanoa. 

Vierailija
4/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, jos sitä kysytään. Mutta aina se ei tarpeen, voi vaan sanoa että, en ole kiinnostunut.

Vierailija
5/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan. En kiinnostu, koska olen hetero.

Vierailija
6/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa mutten sano. En tarjoa mitään reflektointipalvelua sinkkumiehille

Vierailija
7/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan useimmiten. Syitä on monesti useitakin mutta jo yksikin pienehkö syy riittää siihen että en halua mitään hänestä. 

Vierailija
8/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan sanoa, suurimmat syyt ovat, että hänen seurassaan on yksinkertaisesti tylsä olla tai en viehäty lainkaan hänen ulkonäöstään. Myös huonot käytöstavat tappaa kiinnostuksen heti.

Vierailija
9/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Useimmiten syynä ovat luonne ja persoonan piirteet, joista en pidä, asenne. Aivan sama vaikka olisi mikä mr. finland.

Vierailija
10/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin tarjota mutta ei miehet reflektoi vaan kilahtaa jos heille kertoo ne syyt. Vaikka itse olisivat tivanneet sitä syytä. 😂😂🤣🤣

Vierailija
11/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
12/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen heti huomaa jos ei kemiat käy yhteen tai ole omaa tyyppiä. Tai jos en itse ole toisen tyyppiä. En sen kummemmin sitä ala pohtimaan. Ihmisinä suhtaudun muutoin kaikkiin tietenkin asiallisesti. 

Vierailija
13/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haisevat pahalta, eli haisee pahi ja pehi jne. Ei osata pestä m u n a a kunnolla. Joten ei kiitos. 

Vierailija
14/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei kiinnosta, se jokin puuttuu. Ihastun hyvin, hyvin harvoin. Tämän tarkemmin en osaa sanoa. 

Tämä minullakin on ollut aina.

Sen olen huomannut, että miehen aktiivisuus voi tehdä muuten epäkiinnostavasta kiinnostavan, eli jos mies tavoittelee aktiivisesti.

Vierailija
15/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisen alkoholinkäytön (ja muun päihteilyn) ohella röökinpoltto ja lapset on yhdessä ja erikseen kaksi sellaista, jotka vie jopa sen orastavan kiinnostuksenkin pakkaselle. Nuo kun kumpainenkin on sellaisia että voivat tulla ilmi vasta myöhemmin ja sellaiseen ei herää kiinnostustakaan jonka näen polttavan tai olevan lastensa seurassa. 

Epähygieenisyys estää myös kiinnostumasta, samoin päällepäinkin näkyvät epäterveelliset elämäntavat tai minkä vaan aatteen julistaminen pukeutumisella.

Ja tietenkin sitten se, ettei toisen kanssa vaan ole mitenkään samalla aaltopituudella ja seurassa on jotenkin vaivaannuttava olla. 

Vierailija
16/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo, että on tylsää seuraa, en koe mitään vetovoimaa. Epäsiisteys, tapojen puute, yleistieto huonoa niin, että sen huomaa keskustelussa, tuntuu, ettei ole oikein mitään yhteistä tai on liian takertuvan tuntuinen....näitä voi olla yksittäinen tai useampi samassa henkilössä. En sano suoraan vaan jotain, että en nyt näe, että meillä on oikein yhteistä tms. 

Vierailija
17/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyödyttäisikään sanoa useimmiten, koska se, että mies ei ole oikea sinulle, ei tarkoita, ettei hän olisi sellaisenaan Se Oikea jollekin toiselle. Jos on siis kyse ihan ok normaalista miehestä.

Vierailija
18/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan aina sanoa, mutta en aina kehtaa, olen liian häveliäs.

Syitä miksi en ole ollut kiinnostunut on esimerkiksi (kukin eri mies):

- Väärä tuoksu minulle. Tahdon lapsia ja hänen kanssaan geenit eivät kohtaa. En kiihotu.

- Liian pitkä minulle (noin 195 cm), sillä vaikka väitetään, että naiset pitävät pitkistä miehistä, niin minä en. Pidän esim leikkimielisestä sänkypainista ja siihen sopii parhaiten lyhyempi mies.

- Lyhyt mukavakehoinen,  lihaksikas (vähemmän lihaksikas, liikunnallinen,  perusterve kiinnostaisi myös) mies, joka alkoi puhumaan itsestään vähättelevään sävyyn, että hänellä ei ole varmasti mahdollisuuksia suhteeni. Ei ollut sen jälkeen, kun huomasin ongelmat itsetunnon kanssa. Pidän kyllä itseni mittaisista miehistä, mutta jos mies tekee siitä ongelman, niin se on ongelma.

- Röyhtäilevä, närästyksestä kärsivä mies, joka elää epäterveellisesti. En ole kenenkään äiti. En tahdo alkaa laittaa miehelle terveellisempää ruokaa, vaan kyllä miehen osattava itsekin ostaa ja laittaa muutakin kuin makkaraa, sipsejä yms.

- Liian iso mies. Näin  sen ja ei se minuun mahtuisi. Kiitos ei. Epäilen, että ei mahdu monelle.

-Ylipainoinen ja veltto mies.

- Ei löydy yhteistä tarttumapintaa, keskusteltavaa, arvomaailmaa, unelmia, suunnitelmia yms.

Vierailija
19/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen heti huomaa jos ei kemiat käy yhteen tai ole omaa tyyppiä. Tai jos en itse ole toisen tyyppiä. En sen kummemmin sitä ala pohtimaan. Ihmisinä suhtaudun muutoin kaikkiin tietenkin asiallisesti. 

Joo mutta osaatko tarkemmin eristellä mistä kemioiden yhteen käymättömyys johtuu tai mikä on oman tyypin määritelmä?

Vierailija
20/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yksi tuhannesta miehestä on kiinnostava. Vaikeaa sanoa, mikä se isoin juttu on. Varmaankin yhteinen huumorintaju ja arvot elämässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi