Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et kiinnostu miehestä, osaatko aina sanoa miksi?

Vierailija
04.07.2026 |

Osaatko aina sanoa tarkan syyn esim. huono koulutus, liiallinen alkon käyttö tai puhetapa vai jääkö joskus sinullekin mysteeriksi miksi joku mies ei kiinnosta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% tapauksista miehessä ei ole mitään vikaa, vaan kemia puuttuu väliltämme. Sillä miehellä voi hyvin olla kemiaa jonkun muun naisen kanssa ja minulla konkun muun miehen kanssa, joten ei niitä syitä kannata jäädä vatvomaan.

Nykyinen nettitreffikulttuuri luo herkemmin tällaisia tilanteita, kun kemiaa ei huomaa netissä. Siksi on parempi tavata live-elämässä, missä näkee nooeammin, onko kemiaa vai ei, eikä hukata turhaan kenenkään aikaa. Silloin se tutustuminen treffeillä käyden selvittää, ollaanko muutoin yhteensopivia, koska eihän se kemia yksinään riitä. 

Vierailija
22/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei kiinnosta, se jokin puuttuu. Ihastun hyvin, hyvin harvoin. Tämän tarkemmin en osaa sanoa. 

Tämä minullakin on ollut aina.

Sen olen huomannut, että miehen aktiivisuus voi tehdä muuten epäkiinnostavasta kiinnostavan, eli jos mies tavoittelee aktiivisesti.

Minulla taas ei epäkiinnostava muutu kiinnostavaksi jos on aktiivinen. Voi olla jopa päinvastoin, "väärän" henkilön aktiivisuus ärsyttää kun itse tietää ettei mies ole kiinnostava. 

Olen sen oppinut, että kannattaa luottaa omaan tunteeseen, eikä yrittää väkisin tai miettiä, että jospa se siitä. Kuluttaa vain molempien aikaa. Jos tuntuu, etten koe kiinnostusta niin silloin se myös on niin. Ehkä jollekkin muulle sopiva mies. 

Vierailija
24/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Niistä vain puuttuu jotakin. Toki sen osaa kertoa, jos jokin asia erityisesti tympii tai ärsyttää.

Vierailija
25/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot on tärkeät. Opetelkaa pojat käyttämään aivojanne muuhunkin kuin viinan säilyttelyyn.

Vierailija
26/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, koska suurin osa planeetan miehistä ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

Vierailija
27/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haisevat pahalta, eli haisee pahi ja pehi jne. Ei osata pestä m u n a a kunnolla. Joten ei kiitos. 

Onko sulla useinkin tarve haistella miesten munia?

Vierailija
28/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus osaan sanoa, mutta en välttämättä aina.

Vierailija
29/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkäistä, kiinnostus 99% kanssa loppuu siihen kun avaavat suunsat.

Vierailija
30/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yksi mies 3000 kiinnostaa millään tasolla, eikä heitäkään tarvitse edes tervehtiä.

Vierailija
31/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haisevat pahalta, eli haisee pahi ja pehi jne. Ei osata pestä m u n a a kunnolla. Joten ei kiitos. 

Onko sulla useinkin tarve haistella miesten munia?

Se munan haju monilla kyllä leijailee aivan kasvojen korkeudella. Yli puolella, sanoisin. 

Palleissa on minun nenääni todella voimakas tuoksu puhtainakin. Paljon voimakkaampi kuin naisella. 

Vierailija
32/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostun, osaan sanoa miksi kiinnostuin.

Jos en, en tiedä pitääkö siihen olla mitään erityistä syytä. Ei vain ollut mitään, mikä olisi herättänyt kiinnostuksen.

Vierailija
33/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habitus tai luonne. Kyllä sen tietää kun kohdalle osuu mutta ei voi sanoa ennakkoon. Paitsi jos haisee pahalle.

Vierailija
34/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, koska suurin osa planeetan miehistä ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa.

Niin, minäkin kiinnostun ehkä vain 0,0001% vastaantulevista miehistä, joten olisi älytöntä analysoida sitä, että miksi en kiinnostu. Helpompaa on sanoa, miksi kiinnostuu jostakusta silloin harvoin kuin kiinnostuu. Se on kemia, mutta sisältää myös sen, että mies on itsevarma ja on pilkettä silmäkulmassa, mutta täyspäinen ja järkevä, osaa hillitä itsensä ja käytöstään, ei riehu ja että hänellä on luotettava, hyvä arvostelukyky.

Vierailija
35/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla huumorintajuinen, osata keskustella, olla luotettavan oloinen ja jos ulokonäkö ei ole mieleinen niin ei natsaa. Tavatessani uuden miehen, hauska jouheva keskustelu vie jo pitkälle. Yleensä kiinnostun hyvin harvoista miehistä romanttisessa mielessä. Ystäviä voi olla monenlaisia, mutta mitään tuppisuuta en halua edes ystäväksi.

Vierailija
36/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, olen ihan hetero. 

Vierailija
37/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaan.

Vierailija
38/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut kiinnostumatta sadoista minua lähestyneistä miehistä, enkä ole usein analysoinut sitä sen syvällisemmin. En tykkää naamasta, fysiikka ei viehätä seksuaalisesti /ei houkuta... Ei vain kiinnosta, se vain on niin. Livenä joidenkin tuoksu ollut myös EI. 

Enemmän voin avata sitä että mihin alustava ulkonäkö -ja mielikuvapohjainen kiinnostus on lopahtanut.

-mies alkaa yhtäkkiä vonkaamaan, puhumaan härskejä jne ihan ilman että se sopii keskusteluun. 

-mies ei osaa eli halua sanoa mitä haluaa (= ei halua siis suhdetta ainakaan minun kanssani, mutta ei uskalla edes sanoa sitä, näitä en kelpuuta edes fwb koska huono kokemus, pitää tietää mitä haussa)

-mies ei osaa ottaa ohjia eikä viedä tilannetta mihinkään suuntaan tai ilmaista itseään ( en ole kiinnostunut kädenlämpöisestä yhdessä hissuttelusta kohti maalia, olen todella voimakastahtoinen enkä tule ystävänäkään hyvin toimeen jos en voi luottaa toisen rehellisyyteen vaan miellyttäjästä tulee äkkiä kynnysmatto jos en pidä häntä kuin kukkaa kämmenellä ja varmista kaikkea)

Eli kai flegmaattisuus, salamyhkäisyys, välttely, arkuus tai tilannetajuton seksivihjailu on isoimmat karkottimet minulle muuten kiinnostavasta miehestä. 

Vierailija
39/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiinnostuksen on tappanut esim. äärimmäisen haiseva hengitys tai sovinistiset kommentit.

Vierailija
40/42 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei tarvise olla mitään vikaa, mutta suurin osa ei vaan kiinnosta. Ensi kohtaamisessa voin kiinostua vaikkapa iloisista silmistä, hymystä. Yleensä, kun mies avaa suunsa, tiedän heti kiinnostaako hän minua vai ei. Puhe. Mistä asioista aloittaa puhua vieraan naisen kanssa. Jos puhuu  naisen ulkomuodosta, rinnoista tai pepusta, panemisesta, exästä, Se on ehdoton ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi