joku muu joka ei tee lähes IKINÄ mieli seksiä?
taas tässä odotan miestä (nukuttaa tytön) eikä siis minkäänlaista fiilistä, tiedän että nyt ois pakko. Viikko ed kerrasta ja isot lapset poissa. Tuntuu että ei saa rauhaa ollenkaan - töihin 7-15 tänään, sit tuli vieraita ja leivoin piirakan, suihkuun, pyykit ylös ja tiskikoneen täytin ja nyt istun ja relaan ja kohta pitää olla valmiina...blääh...
Muilla näin? Koko ajan se tunne et pitäsi....
Kommentit (9)
mitä teette asialle? tai odotatteko te että mennee ohi itsestään? jotenkin teen sen miehen takia kun tiedän et hän haluaa, ja onhan se niin kiltti muuten.... ois vain kivaa jos itselläkin fiilistä.
sanotaan, että kotitöitä tekevä mies on seksikäs ja yhteiset kotityöt on paras esileikki, ja uskon siihen sillon kun on nämä ns ruuhkavuodet. Ei jaksa koko ajan palvella ja passata muita, eikä tarvitsekaan!
Kai se on luonnollista että halut vaihtelee, mutta itselläni on sellainen käsitys/kokemus, että mitä vähemmän harrastaa seksiä sitä vähemmän sitä haluaa, ja toisin päin. Olettaen siis että seksi on kohtuullisen tasoista, ei pelkkää antamista/ottamista.
haluttomuus kestää mulla synnytyksien jälkeen reilun vuoden, mutta nytpä ei tarvi enää aikoihin raskautua :)
johtunee masennuslääkkeistä. Ennen oon ollut tosi kova vonkaamaan, mut nykyään ei tee yhtään mieli. Aina kun poikaystävä on käymässä, tuntuu että on hiivatulehdus tai pissatulehdus, eikä tee yhtään mieli. En edes masturboi enää.
Masennuslääkkeet voi tietysti vaikuttaa osaltaan ja nyt sain vielä sytostaatteja jotka kuulemma aiheuttaa haluttomuutta. Mies tässä kärsii en minä jota ei koskaan haluta. Seksiä on noin kerran viikossa joka on sitä, että minä makaan paikallani kuin lahna ja mies hoitaa hommat.
Tai suunnilleen kerran kuussa tekisi mieli, mutta mies on silloin matkoilla, sairaana tai väsynyt töistä. Eli enpä edes muista milloin meilläkään olis seksiä harrastettu.
Jotain apua tähän pitäis kyllä saada, ei tää näin voi jatkua. Elämä menee hukkaan. Ja kohta kapsahdan ensimmäisen vastaantulevan miehen kaulaan.
Ollaan menossa pariterapiaan. Jospa sieltä saisi jotain apua.
Omaa haluani vähentää ihan hitosti myös se, kun miestäkin tuntuu kiinnostavan niin paljon enemmän kaikki muu kuin mä. Ja sitten kun on puhuttu seksin vähyydestä, niin sitten koen, että mies yrittää vain velvollisuudesta. Vaikkei taitais aina niin ollakaan.
Mutta tää on niin pirun vaikeeta, että joskus tuntuu, että parempi olis elää ilman seksiä, jos se vaan toimis. Mutta ei vaan toimi. Enemmin tai myöhemmin jompikumpi rakastuis johonkuhun muuhun.
Mutta ap:lle neuvo (jos mä oon ketään neuvomaan): älä harrasta seksiä, jos et itse halua. Joskus toki voi alkaa hommaan, vaikkei aluksi niin innostunut olisikaan. Tehkää miehesi kanssa jotakin muutakin kivaa ja lähentävää yhdessä. Pohjimmiltaan se halu syntyy henkisestä yhteydestä!
mies on komea ja hyvä mies, avioliitto voi kyllä ihan hyvin. Oli kokematonkin kun tapasimme, minä taas en ollut.
Jotenkin luulen että minulla meni halut jo edellisessa suhteessa ja kadun kovasti niitä suhteita. Luulen että syy on omien korvieni välissä siis..
Lisäksi sain lapsettomuushoitoja jotka lisäsi vielä tätä haluttomuutta, eikä lasta saatu sittenkään. Miehellee n ole näyttänyt että en nauti, salaan sen, en halua että hän pettyy koska rakastan häntä koko sydämestäni.
Meillä seksiä joskus viime vuonna viimeksi. Ei vaan jaksa/huvita. Miksi harrastat seksiä ellet halua? Meillä mies tietty tahtoisi useammin, mutta ei halua silloin rakastalla mieluummin ollenkaan jos tietää minun olevan haluton.