Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tarjota miehille on Tinderissä?

Vierailija
04.07.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne:

1. Kun olet deittiäpissä, niin tuntuuko sinusta siltä, että sulla runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi upeat ja sporttiset sinkkunaiset pommittavat sinua treffikutsuilla ja tyrkyttävät itseään sinulle? Onko ihan valinnanvaikeus, että kenen kanssa sitä lähtisi treffeille?

3. Entä jos olet viimein tavannut jonkun mukavan naisen, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botteja, tekoälytyrkkyjä ja OF-sisällöntuottajia on siellä tarjolla.

Tämä. Jos kymmenen tykkäystä saa niin vähintään kahdeksan niistä on jotain scambotteja tai OF-sisällöntuottajia jotka haluavat vain promota tilauksiaan. 

Vierailija
22/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloissa mitaten tarjonta on lisääntynyt, vaikka laatu on heikentynyt. Kovan rasvan osuus on hälyttävästi noussut ja voi aiheuttaa hylkimisreaktioita. Liha on kuitenkin pääsääntöisesti leimattu tatuoinnein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiloissa mitaten tarjonta on lisääntynyt, vaikka laatu on heikentynyt. Kovan rasvan osuus on hälyttävästi noussut ja voi aiheuttaa hylkimisreaktioita. Liha on kuitenkin pääsääntöisesti leimattu tatuoinnein.

Tatskat naisilla ovat parasta ennen päiväyksiä jotka ovat jo menneet.

Vierailija
24/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on pilalla jos siinä on mustetta

Vierailija
25/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti profiilikuvasta, ei niinkään kuvauksesta. Jos kuvassa on kallis puku, Rolex kädessä ja Ferrari, saan illassa toista sataa matchia ja kontakteja. Sokerityttöjä todella laajalla skaalalla.

Vierailija
26/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä, kun monet miehet valittavat, etteivät saa matchejä ja naiset eivät vastaa viesteihin ja sitten treffeillä naiset eivät yhtään vastaa sitä mitä ovat antaneet ymmärtää jne (yksi mies kertoi, että Tinder-match oli tullut treffeille viimeisillään raskaana eikä ollut kertonut koko raskaudesta). Sitten kuitenkin nämä miehet antavat minulle pakit jo heti 1-2 treffien jälkeen eli eivät edes yritä oikeasti tutustua. Minäkin olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa ja Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Luulisi, että jos sulla on vaikeuksia löytää potentiaalista kumppania, niin sä edes yrittäisit panostaa siihen treffikumppaniaan, jos sä olet edes vähän kiinnostunut.

64 treffit? Tuossahan on silti vielä yli 20 miestä jotka eivät antaneet pakkeja? Montako miestä tarvitset parisuhteeseen?

Up

Vierailija
27/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on paljon näitä jotka sanovat että 120 miehen kanssa käynyt treffeillä. Kyllä itse olen sitä mieltä että jos ei muutamasta miehestä löydy sopivaa niin sitten on kyllä huono etsimään itselleen sopivia kumppaneita tai sitten vika itsessä. Ei se ongelma sillä parane että käy läpi kymmeniä ja taas kymmeniä, ellei satoja miehiä. 

Mutta jos aina vaan saa pakit miehiltä ja ne miehet, jotka olisivat valmiita parisuhteeseen, ovat huonoja kumppaneita.

Vierailija
28/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on paljon näitä jotka sanovat että 120 miehen kanssa käynyt treffeillä. Kyllä itse olen sitä mieltä että jos ei muutamasta miehestä löydy sopivaa niin sitten on kyllä huono etsimään itselleen sopivia kumppaneita tai sitten vika itsessä. Ei se ongelma sillä parane että käy läpi kymmeniä ja taas kymmeniä, ellei satoja miehiä. 

Onhan paljon miehiä, joille ei kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Vierailija
29/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noste

Vierailija
30/33 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?