Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittu että masentaa.!

Vierailija
19.05.2007 |

Taloyhtiössämme oli pihatalkoot ja taas sain huomata ettei minun seura kelpaa kenellekään. Olen aina ollut arka ihmisten seurassa, enkä oikein kehtaa tunkeutua mukaan taloyhtiön touhuihin. Tänään kuitenkin tein poikkeuksen mutta eipä tuo tuonut kun pahan mielen.

Ainoat joille seurani kelpaa on talon lapset mutta aikuiset eivät juuri vaivaudu kanssani keskustelemaan, varsinkaan naiset joilla on jo valmiit omat kuppikunnat, miehet juttelevat hieman.

Taloomme on muuttanut hiljattain uusi perhe, toivoin että saisin perheen äidistä juttukaverin hiekkalaatikon reunalle. Tämä toive ei ole käynyt toteen sillä nainen ei vietä aikaansa hiekkalaatikolla ja muutenkin vaikuttaa hieman vihamieliseltä minua kohtaan, hän toki tervehtii kun tavataan mutta ei pidempää keskustelua selvästi halua. Olen päätellyt ettei hän ilmeisesti halua tutustua naapureihin. Talkoilla kuitenkin sain todeta sen päättelyn vääräksi, hän vain ei ilmeisesti halua tutustua minuun. Ihmettelen syvästi miksi sillä emme juuri ole puhuneet toisillemme, joten mitään syytä siihen en tajua/huomaa.

Harmillista tosiaan näyttää siltä minussa taitaa totisesti olla jotain vikaa.

Tänne kirjoittelu ei tilannetta toki muuta mutta helpottaahan se edes hieman. Kiitos siitä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla moukkia, jos eivät pysty ystävällisesti kanssasi olemaan. Mutta ilmeisestikään he eivät ole ystävyyden arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi