Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että semmoinen viikonloppu iskän luona!!! voi v....

Vierailija
19.05.2007 |

en yleensä enää reagoi tähän touhuun kun lapset jo niin isoja ja tämä on jo niin tuttua mutta. En ymmärrä sitä että kun lapset lähtevät iskän luo viikonlopuksi (joka loppuu su klo 15 iskän mielestä koska hakee ne kouluista pe) niin hän ei muuta tee kun kuskaa heidät vuorotellen vanhempiensa luo että saa rauhassa olla uuden naisensa kanssa. Lapsi on kolme, eivät valita enää (ovat a) niin tottuneita ja b) isoja että liikkuvat kavereiden kanssa). Pe nyt keskimmäinen vietiin isovanhempien luo ja äsken soitin ja hän on EDELLEEN SIELLÄ, iskä hakee nyt klo 22. Ja siis huomenna 15.00 kotiin, eli onpa paljon ehtinyt iskän kanssa olla. Nuorin lähti kans sinne eilen ja EDELLEEN SEILLÄ. Vanhin kavereiden kanssa mopoilemassa ja katsonut filmejä kun iskä uuden naisen kanssa ulkon kävelyllä ja mitä milloinkin. Usein menevät kans diskoon/baariin klo 23 aikoihin RENTOUTUMAAN kun lapset nukahtavat. Siis ette ymmärrä kuinka vihaiseksi tämä pistää minut, ajattelen lapsia. Kyllä he jo osaavat puhua itsekin ja kohta eivät lähde enää sinne mutta silti. Että ei jaksa 4vrk kuukaudessa hieman edes uhrautua/satsata/kuunnella/vaivautua. Tätä jatkunut jo 10vuotta ja monien eri naisten kanssa. Ei minkäänlaista vastuuta vaan mennään niin kuin huvittaa, ja luulee että jos 4pv kk:ssa ottaa ne sinne on kunnollinen isä, pah sanon minä. Muilla tämmöistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isovanhemmat edes kivoja? Haluaako se äijä niitä lapsia edes, eikö vois olla sun kanssa jos ei kerran halua edes olla lasten kaa?

Vierailija
2/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttui tuollaiseksi teidän yhdessäolon aikana. Alkuun oli niin vastuullinen, hyvä mies ja hyvä isä jne.

Oisko kannattanu miettiä alunperinkin, että millaisen ihmisen kans niitä lapsia tekee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma että nainen harvoin muuttuu eron jälkeen tai naiselle lapset olisivat eron jälkeen vähemmän tärkeitä, mutta mies yleensä voi ja saa muuttua, onhan hänen toki keskityttävä uuteen suhteeseen ja sitä myöten lapset voi pistään sivuun!

Minulla oli todella hyvä mies ja siis todella hyvä isä lapsilleen, lapset olivat hänelle kaikki kaikessa. Vietti kaiken aikainsa heidän kanssaan jne. No kas kummaa kun ero tuli ja uusi nainen astui kuvioihin niin kas kas ei lapset enää ollutkaan se maailman tärkein asia vaan se uusi nainen ja suhde ja kaikki se muu mikä siitä seurasi.. Nyt katselen tässä kun lapset itkee sitä kun isä ei enää välitä. :(

Vierailija
4/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuo esiin tällaisen asian, ettei aina se joka näistä lapsen ja isän tapaamisista on huolissaan, ole se äiti, vaan se voi olla myös äitipuoli.

Eli siis, meillä näin: Miehelläni on 6-vuotias lapsi edellisestä suhteestaan, joka on meillä joka toinen viikonloppu. Koen, että lapsi on isälleen enemmän taakka, kuin ilo täällä meillä. Tottakai hän varmaan välittää lapsestaan, mutta.. Mieheni ei tee lapsensa kanssa mitään. Mä olen tätä seurannut nyt neljä vuotta sivusta, ja olen jokin aika sitten päättänyt, että nyt loppuu mun paapominen, lapsi ei ole minun. Mieheni odottaa kuitenkin että minä hoidan hänen lapsensa, sillä meneehän se siinä sivussa kun omanikin...

Ja nyt: lapsi saattaa istuskella käsi poskella sohvalla ja katsella jotain tylsää ohjelmaa apaattisen näköisenä (esim vaikka jotain kirkkokuoroa). Eikä tuo ukkokulta tajuu mitään. Jos minä en tee ruokaa meillä viikonloppuna, ei hänkään sitä tee, vaan lapsi syö sit vaikka leipää. Jos minä en ole kotona, he menevät mummolaan, sillä siellä palvelu pelaa. Ei tarvii ottaa vastuuta mistään..Lapsi pesee itse hampaansa, ja muutenkin joutuu paljon toimimaan yksin. Lapsi palutetaan sunnuntaisin kotiin jo heti puolenpäivän aikoihin. Näistä on niin monet riidat riidelty, eikä muutosta tule..

Ja pahinta.. meillä on myös yhteinen pienempi lapsi, eikä suhteessamme mene kovin hyvin. Mutta koska olen seurannut millainen isä mieheni " yksin" on, en todellakaan halua että lapseni saisi kärsiä vastuuntunnottomasta isästään vaan pitää vaan purra hammasta ja yrittää vaan olla...Ja odottaa että lapsi kasvaa..

Vierailija
5/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska hän ei ole pätkääkään kiinnostunut lapsistaan. Ehkä mies herää ajattelemaan tai jos ei, niin parempi poistaa häneltä oikeus " tavata" lapsiaan.