Miksi saan psykopatiatesteissä aina korkeat pisteet, vaikka monet sanovat minun olevan miellyttävä?
Saan usein esim. töissä kuulla olevani helposti lähestyttävä, ystävällinen ja minun kanssani on kuulemma helppo työskennellä.
Kommentit (68)
Kamala jos olisi aidosti tuollaisia ihmisiä kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä narsistiset psykopaatit yleensä pärjää näennäisesti hyvin, mutta aidosti kukaan ei voi kanssasi hyvin, ei läheiset eikä muutkaan ihmiset jotka tuntevat tällaisen ihmisen hyvin. Eli nämä on tyhjiä kuoria ja se ei ole menestystä, kaikkea muuta. Raha ja koulutustaso ei ole menestystä, vaikka sinä niin ajattelet.
Ps. Miksi jatkat tätä typerää kirjoitteluasi, aina sama kaava.
Jep, tän tunnistaa aina. Oliskohan tolla pieni psykoosi psykopatian tilalla?
Toivottavasti sinulla ei ole lapsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä narsistiset psykopaatit yleensä pärjää näennäisesti hyvin, mutta aidosti kukaan ei voi kanssasi hyvin, ei läheiset eikä muutkaan ihmiset jotka tuntevat tällaisen ihmisen hyvin. Eli nämä on tyhjiä kuoria ja se ei ole menestystä, kaikkea muuta. Raha ja koulutustaso ei ole menestystä, vaikka sinä niin ajattelet.
Ps. Miksi jatkat tätä typerää kirjoitteluasi, aina sama kaava.
Moni ihminen voi minun kanssani hyvin, on sanonut ja osoittanutkin sen monin eri tavoin.
Jos kirjoitteluni on typerää, voit toki mennä keskustelemaan johonkin toiseen ketjuun, vaikka jonkun miehen kanssa.
Ap
Psykopaatit jää aina yksin ellei osaa oikeesti näytellä koko elämänsä ajan, ja se käy jo työstä. Ite yliemppaattisena tunnistan nää heti ja en kato päinkäään siis kuvainnolisesti
Olit todennäköisesti testissä rehellinen, etkä valehdellut, kuten muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä voi olla herttaisiakin psykopaatteja, on sitä nykymaailmassa oudompiakin yhdistelmiä olemassa.
Esim. mainittu Ted Bundy ja esim. Ed Kemper vaikuttavat oikein mukavilta. Mutta siis tokikaan kaikki psykopaatit eivät ole murhaajia.
Munkin mielestä mut en oo mikään psykopaatti :D ap:lla vähän mielikuvitus laukkaa
Ja varmasti nauraisit myös jos sun äitiäs puukotettais vaikka silmään sun edessä ja näkisit sen huutavan ja vuotavan verta tuskissaan kunnes lyhistyy kuolemaan, tai isää, veljee, siskoo kuka nyt onkaan tärkeä
Voisin puukottaa häntä itse.
Ja nauraisin.
Ap
Okei, onnea sulle elämään! :) miksi halusit kertoa tämän meille? Oo psyko jos haluut, niitä näyttää riittävän. Normaalit taas on harvassa nykyään eli et oo ainoo!
No sen takia, että saan psykopatiatesteissä usein täydet pisteet.
Persoonallisuushäiriö ei ole sairaus, joten persoonallisuushäiriöinen on normaali joka tapauksessa.
Ap
Missä sanoin että oot sairas? :) taidat vaan lisää haluta huomioo "sairaudellas", kuten sanoin sun kaltasia on monia, en usko sekuntiakaan että oot aito psykopaatti. Sen kaltasia per.häiriöitä löytyy kyllä. Ja huom, en sanonut sairas mutta itse jankutat olevas psyko eli sairas. Onneks tää palsta menee kohta kii niin nii pääsee provoilija nukkuun tai vaikka murhaan ihmisiä tuolla kaupungin yössä, sitähän ne psykot tekee eikä surffaile ja trollaile vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monet psykopaatit voivat olla. Psykopaatit oppivat matkimaan tunnetiloja ja manipuloimaan ihmisiä niiden avulla.
Jos esimerkkejä kaipaat, niin Ted Bundy. Jos katsoo Ted Bundyn haastattelujakin, niin hänhän vaikuttaa hirmu miellyttävältä.
Eikö tuo ollut joku kouluttamaton?
Itse olen akateemisesti koulutettu, enkä ole koskaan tehnyt mitään rikosta.
Ap
Eivät kaikki psykopaatit ole hirviöitä. Esimerkiksi Neil Armstrong oli psykopaatti ja pystyi siksi toimimaan tyynesti ja rauhallisesti äärimmäisen stressaavissa tilanteissa. Yksityiselämän puolella hänellä taisi olla enemmän vaikeuksia.
Neil Amstrong ei ollut psykopaatti.
Tunnen narsistin ja hän osaa esittää todella hyvin empaattista ja välittävää ihmistä. Toisinaan hän kuitenkin muuttuu häikäilemättömän ja kylmän oloiseksi kun kostaa jotain päässään kokemaansa vääryyttä ja kantaa kaunaa. Todella systemaattisesti pyrkii tällöin iskemään toisen psyykeeseen.