Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saan psykopatiatesteissä aina korkeat pisteet, vaikka monet sanovat minun olevan miellyttävä?

Vierailija
03.07.2026 |

Saan usein esim. töissä kuulla olevani helposti lähestyttävä, ystävällinen ja minun kanssani on kuulemma helppo työskennellä.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi, arvostetaan kyllä! Olen aina miellyttävä, en koskaan huuda tai riitele.

Ap"

Miellyttävyys ei ole psykopatian piirre. Miellyttävyyden käyttö naamiona tai manipuloinnin välineenä on. Psykopatiaa ei arvosteta yhteiskunnassamme. Oletko oikeassakin elämässä näin kömpelö manipuloimaan vai johtuuko se vain siitä, että tapaat normaalisti tehdä sitä suullisesti etkä kirjallisesti?

En minä manipuloi koskaan.

Olen aina aito ja empaattinen.

Usein asiat menevät, niin kuin haluan niiden menevän.

Ap

Vierailija
42/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monet psykopaatit voivat olla. Psykopaatit oppivat matkimaan tunnetiloja ja manipuloimaan ihmisiä niiden avulla.

Jos esimerkkejä kaipaat, niin Ted Bundy. Jos katsoo Ted Bundyn haastattelujakin, niin hänhän vaikuttaa hirmu miellyttävältä.

Eikö tuo ollut joku kouluttamaton?

Itse olen akateemisesti koulutettu, enkä ole koskaan tehnyt mitään rikosta.

Ap

Minä kerroin, että psykopaatti voi käyttäytyä miellyttävästi ja annoin sitten esimerkin psykopaatista, jonka antamaa miellyttävää vaikutelmaa voi kukin vaikkapa Youtubesta tarkastella (ja kuitenkin samalla tiedostaa, että hän tehnyt kauhistuttavia rikoksia). Vaikea ymmärtää, miten viestisi liittyy tähän ja mitä oikeastaan kysyt.

Miten esimerkkisi liittyy siihen, mitä kirjoitin?

Ei mitenkään.

Ap

Onko siis niin, että sinä et kirjoittanut, että saat korkeat pisteet psykopatiatestissä, mutta sinua pidetään miellyttävänä esim. työkaveriesi parissa?

Ei ole niin.

Miksi pitäisi olla? Monet saavat korkeat pisteet psykopaattitesteissä.

Ap

Mun on vaikea ymmärtää tuota sun tajunnanvirtaasi, en oikein tiedä, mihin vastaus "ei ole niin" viittaa.

Kaikki eivät osaa yhdistää asioita toisiinsa.

Et ilmeisesti sinäkään.

Ap

Olen todella hyvä yhdistelemään asioita, mutta jos lainaan aika suoraan asioita, joita kirjoitit itse, ja sanot, että et ole niin kirjoittanut, on vaikea ymmärtää, mitä oikein haluat sanoa. Miksi menet noin kierroksille? Ei kukaan pakota sinua jakamaan yksityisasioitasi täällä. Mä en ainakaan ikimaailmassa jakaisi, varsinkaan tekisi useita tunnistettavia ketjuja omista asioistani.

Olet epälooginen ja sen johdosta myös huono kirjoittaja.

En minäkään jakaisi yksityisasioitani täällä.

Ap

En minä ole ainoa, joka nämä sinun viestisi pystyy lukemaan. Kaikki muutkin voivat lukea, että ensin sanot toista ja sitten toista. Ymmärrän, että haluat kutsua sitä epäloogisuudeksi loukkauksena, mutta jollet poistata avausta, siellä ihan itse kerrot asian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap"

Miellyttävyys ei ole psykopatian piirre. Miellyttävyyden käyttö naamiona tai manipuloinnin välineenä on. Psykopatiaa ei arvosteta yhteiskunnassamme. Oletko oikeassakin elämässä näin kömpelö manipuloimaan vai johtuuko se vain siitä, että tapaat normaalisti tehdä sitä suullisesti etkä kirjallisesti?

Ap

Ai silloinkin olet aito ja empaattinen, kun naurat muiden hädälle? 

:D

Uskotko edes itse itseäsi? Kukaan muu ei ainakaan usko. Säälittävää touhua. Mä meen nyt tekemään aperol spritzejä. Jää sä jankkaamaan, miten olet oikeasti tosi hyvä, vaikka saatkin korkeat pisteet psykopaattitestissä. Voi luoja sentään, mitä touhua.

Vierailija
44/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä narsistiset psykopaatit yleensä pärjää näennäisesti hyvin, mutta aidosti kukaan ei voi kanssasi hyvin, ei läheiset eikä muutkaan ihmiset jotka tuntevat tällaisen ihmisen hyvin. Eli nämä on tyhjiä kuoria ja se ei ole menestystä, kaikkea muuta. Raha ja koulutustaso ei ole menestystä, vaikka sinä niin ajattelet. 

Ps. Miksi jatkat tätä typerää kirjoitteluasi, aina sama kaava.

Moni ihminen voi minun kanssani hyvin, on sanonut ja osoittanutkin sen monin eri tavoin.

Jos kirjoitteluni on typerää, voit toki mennä keskustelemaan johonkin toiseen ketjuun, vaikka jonkun miehen kanssa.

Ap

Vierailija
45/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap"

Ap

Ai silloinkin olet aito ja empaattinen, kun naurat muiden hädälle? 

:D

Uskotko edes itse itseäsi? Kukaan muu ei ainakaan usko. Säälittävää touhua. Mä meen nyt tekemään aperol spritzejä. Jää sä jankkaamaan, miten olet oikeasti tosi hyvä, vaikka saatkin korkeat pisteet psykopaattitestissä. Voi luoja sentään, mitä touhua.

Narsisti muuten pelaa säälillä.

Minuun ei toimi tuollainen, olen häpeällä immuuni.

Ap

Vierailija
46/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monet psykopaatit voivat olla. Psykopaatit oppivat matkimaan tunnetiloja ja manipuloimaan ihmisiä niiden avulla.

Jos esimerkkejä kaipaat, niin Ted Bundy. Jos katsoo Ted Bundyn haastattelujakin, niin hänhän vaikuttaa hirmu miellyttävältä.

Eikö tuo ollut joku kouluttamaton?

Itse olen akateemisesti koulutettu, enkä ole koskaan tehnyt mitään rikosta.

Ap

Minä kerroin, että psykopaatti voi käyttäytyä miellyttävästi ja annoin sitten esimerkin psykopaatista, jonka antamaa miellyttävää vaikutelmaa voi kukin vaikkapa Youtubesta tarkastella (ja kuitenkin samalla tiedostaa, että hän tehnyt kauhistuttavia rikoksia). Vaikea ymmärtää, miten viestisi liittyy tähän ja mitä oikeastaan kysyt.

Miten esimerkkisi liittyy siihen, mitä kirjoitin?

Ei mitenkään.

Ap

Onko siis niin, että sinä et kirjoittanut, että saat korkeat pisteet psykopatiatestissä, mutta sinua pidetään miellyttävänä esim. työkaveriesi parissa?

Ei ole niin.

Miksi pitäisi olla? Monet saavat korkeat pisteet psykopaattitesteissä.

Ap

Mun on vaikea ymmärtää tuota sun tajunnanvirtaasi, en oikein tiedä, mihin vastaus "ei ole niin" viittaa.

Kaikki eivät osaa yhdistää asioita toisiinsa.

Et ilmeisesti sinäkään.

Ap

Olen todella hyvä yhdistelemään asioita, mutta jos lainaan aika suoraan asioita, joita kirjoitit itse, ja sanot, että et ole niin kirjoittanut, on vaikea ymmärtää, mitä oikein haluat sanoa. Miksi menet noin kierroksille? Ei kukaan pakota sinua jakamaan yksityisasioitasi täällä. Mä en ainakaan ikimaailmassa jakaisi, varsinkaan tekisi useita tunnistettavia ketjuja omista asioistani.

Olet epälooginen ja sen johdosta myös huono kirjoittaja.

En minäkään jakaisi yksityisasioitani täällä.

Ap

En minä ole ainoa, joka nämä sinun viestisi pystyy lukemaan. Kaikki muutkin voivat lukea, että ensin sanot toista ja sitten toista. Ymmärrän, että haluat kutsua sitä epäloogisuudeksi loukkauksena, mutta jollet poistata avausta, siellä ihan itse kerrot asian. 

Sinä et ymmärrä lukemaasi, mutta olet varmasti silti hyvin looginen ihminen.

Ap

Vierailija
47/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on typerä ja tosi tökerö, kaikki jotka tietävät psykopatiaa tietävät, että ge ovat kaikkea muuta kuin aitoja ja lämpimiä. Ap on kirjoituksissaan ristiriitainen ja huomionhakuinen. 

Tällaisen jargonin kirjoittaja on kyllä kaikkea muuta kuin menestynyt.

Vierailija
48/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi olla herttaisiakin psykopaatteja, on sitä nykymaailmassa oudompiakin yhdistelmiä olemassa.

Esim. mainittu Ted Bundy ja esim. Ed Kemper vaikuttavat oikein mukavilta. Mutta siis tokikaan kaikki psykopaatit eivät ole murhaajia.

Munkin mielestä mut en oo mikään psykopaatti :D ap:lla vähän mielikuvitus laukkaa

Ja varmasti nauraisit myös jos sun äitiäs puukotettais vaikka silmään sun edessä ja näkisit sen huutavan ja vuotavan verta tuskissaan kunnes lyhistyy kuolemaan, tai isää, veljee, siskoo kuka nyt onkaan tärkeä

Vierailija
49/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on typerä ja tosi tökerö, kaikki jotka tietävät psykopatiaa tietävät, että ge ovat kaikkea muuta kuin aitoja ja lämpimiä. Ap on kirjoituksissaan ristiriitainen ja huomionhakuinen. 

Itse taidat olla kaikkea muuta kuin menestynyt.

Ärsyttääkö, kun jotkut saavat kaiken? Vieläpä hyvin pienellä vaivalla jopa!

Kun argumentointitaitosi ei enää riitä, menet henkilökohtaisuuksiin.

Ap

Vierailija
50/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi olla herttaisiakin psykopaatteja, on sitä nykymaailmassa oudompiakin yhdistelmiä olemassa.

Esim. mainittu Ted Bundy ja esim. Ed Kemper vaikuttavat oikein mukavilta. Mutta siis tokikaan kaikki psykopaatit eivät ole murhaajia.

Munkin mielestä mut en oo mikään psykopaatti :D ap:lla vähän mielikuvitus laukkaa

Ja varmasti nauraisit myös jos sun äitiäs puukotettais vaikka silmään sun edessä ja näkisit sen huutavan ja vuotavan verta tuskissaan kunnes lyhistyy kuolemaan, tai isää, veljee, siskoo kuka nyt onkaan tärkeä

Voisin puukottaa häntä itse.

Ja nauraisin.

Ap

Vierailija
51/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se tekeekin psykopaateista vielä vaarallisempia että ovat karismaattisia ja miellyttävän oloisia "ihmisiä".

Vierailija
52/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tappaa sun perhees tosta noin vaan, kiduttaen mahdollisimman pahasti kuten hakkaat päät murskaks kivellä ja sit hakkaat, potkit ja rasikaat?

Vastaat varmasti huomionhakuisuudessasi kyllä mut tiiän ettet vois eli et oo psykopaatti, ei hätää. Toinen diagnoosi löytyikin jo niin sen voisit tarkistaa.

Ps. aito psykopaatti ei tunnista sitä piirrettä itessään eikä kerskaile sillä kun ei edes tajua tehdä mitää testejä vaan ne diagnosoidaan yleensä jonkun raaán teon jälkeen eikä jokainen niistäkään oo psyko

Vierailija
53/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua, aloitus on typerä ja sinulle vain tiedoksi, on meitä ihmisiä jotka ovat aidosti menestyneitä ja me vielä osataan olla empaattisia. Kaikista paras kompo on viisas, empaattinen ja herkkä. Se on kaikista suurinta vahvuutta, sen sä tosin tiedätkin ja siksi kiukuttelee, koska sellaista sinulla ei ole. Epätoivoisesti vain koitat viedä pois toisten vahvuuden. Kaikkien onneksi olet siinä huono, sinua huomattavasti taitavampiakin olemassa. 

Ja jos et huomaa ristiriitaa kirjoituksessasi, olet kaiken lisäksi tyhmä. Mutta typerä provohan sinä olet, harvinaisen säälittävä. Veikkaan konalaksi. 

Vierailija
54/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Apua, aloitus on typerä ja sinulle vain tiedoksi, on meitä ihmisiä jotka ovat aidosti menestyneitä ja me vielä osataan olla empaattisia. Kaikista paras kompo on viisas, empaattinen ja herkkä. Se on kaikista suurinta vahvuutta, sen sä tosin tiedätkin ja siksi kiukuttelee, koska sellaista sinulla ei ole. Epätoivoisesti vain koitat viedä pois toisten vahvuuden. Kaikkien onneksi olet siinä huono, sinua huomattavasti taitavampiakin olemassa. 

Ja jos et huomaa ristiriitaa kirjoituksessasi, olet kaiken lisäksi tyhmä. Mutta typerä provohan sinä olet, harvinaisen säälittävä. Veikkaan konalaksi. 

No, sinä et tunne menestyneitä ihmisiä, eikä sinun suvustasi älykkäitä valitettavasti löydy.

Minulla on sen verran hyvä itsetunto, ettei minulla ole tarvetta nimitellä ketään esimerkiksi tyhmäksi, typeräksi, provoksi jne.

Ap

Vierailija
55/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nauraisin.

Ap

Okei, onnea sulle elämään! :) miksi halusit kertoa tämän meille? Oo psyko jos haluut, niitä näyttää riittävän. Normaalit taas on harvassa nykyään eli et oo ainoo!

Vierailija
56/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nauraisin.

Ap

Okei, onnea sulle elämään! :) miksi halusit kertoa tämän meille? Oo psyko jos haluut, niitä näyttää riittävän. Normaalit taas on harvassa nykyään eli et oo ainoo!

No sen takia, että saan psykopatiatesteissä usein täydet pisteet.

Persoonallisuushäiriö ei ole sairaus, joten persoonallisuushäiriöinen on normaali joka tapauksessa.

Ap

Vierailija
57/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, sinä et tunne menestyneitä ihmisiä, eikä sinun suvustasi älykkäitä valitettavasti löydy.

Minulla on sen verran hyvä itsetunto, ettei minulla ole tarvetta nimitellä ketään esimerkiksi tyhmäksi, typeräksi, provoksi jne.

Ap

Ristiriidat jatkuu.. 

Miten et huomaa omaa käytöstäsi. 

Vierailija
58/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt potkut yhdelle esimiehelle, työkaverille ja syrjäyttänyt henkilöitä, koska en ole halunnut heidän saavan jotakin, esimerkiksi tiettyä virkaa.

Ap

Vierailija
59/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ristiriidat jatkuu.. 

Miten et huomaa omaa käytöstäsi. 

Ei ne jatku, eikä niitä löydy.

Missä olen kertonut, että minulla olisi huono itsetunto?

En missään.

Ap

Vierailija
60/68 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on AI provô. x