Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan hullun miehen pihalle?

Vierailija
19.05.2007 |

Miten helvetissä pääsee eroon miehestä, joka raivoaa ja tappelee joka päivä kotona? On joka päivä lähdössä, mutta ei koskaan lähde mihinkään. Kassi pakattuna nytkin kolme viikkoa eteisessä.

Mä en voi tosta vaan lähteä ja jättää lapsia tälle urpolle, joka ei pysty yhtenäkään päivänä elämässään hakemaan lapsia tarhasta. Työ on niin tärkeä. Ja tällä alueella ei ole tarjolla vuokra-asuntoja, joihin voisin häipyä lasten kanssa. Ja niskassa on luonnollisesti iso talo ja iso velka.

Niksejä miehen häätöön?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä perheterapiaan? Parisuhdeterapiaan? Pitää yksi viikko nalkutusvapaata? Eikös tuo pihalle heittäminen ole se kaikista viimeisin konsti, kun kaikki muut keinot on kokeiltu?

Vierailija
2/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyi vähän aikaa hiljaisempana eikä ole käsirysyyn lähtenyt sen jälkeen, mutta kun toi suu käy niin kovaa joka päivä että lapset todellakin kärsii, ei voi enää jatkaa. Ei sitten millään. Mutta olisko joku vinkki, vai pitääkö mun tosiaan kerätä noi muksut ja kamat ja mennä toiselle paikkakunnalle vuokrakämppään ja vaihtaa lasten hoitopaikat ja koulut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ajattelen, että olet ottanut vallan mieheltäsi, miehen pitää olla perheenpää ja tuntea että ihmiset, varsinkin vaimo, arvostavat häntä.

Jatkuva nöyryytys saa miehessäsi aikaan alkukantaisen reagtion. Nalkutatko miehellesi?

Annatko tarpeeksi hellyyttä ja seksiä?

Pidätkö huolen itsestäsi, noin ulkonäöllisesti?

Nämä kaikki kun parannat liitostanne, voit olla varma että miehesi muuttu kuin taikaiskusta.

Vierailija
4/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmihan on tietty alkanut siitä, että mulla on selvästi isompi palkka kuin hänellä. Ura on vetänyt kivasti.

Mies pääsi tottumaan hoitovapaani aikaan siihen, että minulla on lattiarätin virka, en harrasta mitään tai tapaa ketään vaan olen käytettävissä. Olen johdonmukaisesti alkanut vaatia tasa-arvoa työnjakoon, vaikka suostunkin tietenkin maksamaan isomman osan kustannuksista. Tämähän on tietty varsin ikävää.

Seksi- ja hellyyshalut hävisivät kohdaltani siinä vaiheessa kun hän löi. Olen yrittänyt selittää, ettei ne tule takaisin vaikka haluaisin, sormea napsauttamalla. No tämä kylmyys tietysti rassaa miestä ja hän epäilee että mulla on joku toinen (koska ja missä, keittiön kaapissa vai vessassa).

Vierailija
5/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse miehenä ajattelen, että olet ottanut vallan mieheltäsi, miehen pitää olla perheenpää ja tuntea että ihmiset, varsinkin vaimo, arvostavat häntä.

Jatkuva nöyryytys saa miehessäsi aikaan alkukantaisen reagtion. Nalkutatko miehellesi?

Annatko tarpeeksi hellyyttä ja seksiä?

Pidätkö huolen itsestäsi, noin ulkonäöllisesti?

Nämä kaikki kun parannat liitostanne, voit olla varma että miehesi muuttu kuin taikaiskusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä