Miksi osalla ihmisiä ei ole omaa maata ja rantasaunaa saimaalla?
Kommentit (58)
Ootellaan, että boomerit kuolee, ja mökin saa puoli-ilmaiseksi.
Ei mee kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootellaan, että boomerit kuolee, ja mökin saa puoli-ilmaiseksi.
Ei mee kauaa.
puolet on jo kuollut
Ei kiinnosta pätkän vertaa jotkut mökit ja Saimaat. Itse ennemmin matkustan ulkomailla yöpyen täyden palvelun hotelleissa ja nauttien olostani.
Koska monet pitävät enemmän merimaisemista. Ja jotkut eivät pidä mökkeilystä lainkaan. Näin yksinkertaista.
Mä asun järven rannalla Satakunnassa (vai lieneekö Pirkanmaata), siksi.
Ehkä heitä ei kiinnosta viettää kesälomaansa hyttysten kupattavana keskellä ei mitään?
Vierailija kirjoitti:
Koska joku sukupolvi, en nyt muista mikä, ryösti kaiken mahdollisen niin ettei nuorille ole jäänyt mitään.
Ruikuti, ruikuti. Ilman sitä sukupolvea ei meitä muitakaan ole olemassa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkän vertaa jotkut mökit ja Saimaat. Itse ennemmin matkustan ulkomailla yöpyen täyden palvelun hotelleissa ja nauttien olostani.
Tuliaisena lutikat ja torakat😨
Vierailija kirjoitti:
Koska mökki on Puulalla.
Samma här. Ihanaa😘
Minulla on vaatimaton piilopirtti korvessa, mutta varsinainen asunto kaikilla mukaavuuksilla Päijänteen rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska joku sukupolvi, en nyt muista mikä, ryösti kaiken mahdollisen niin ettei nuorille ole jäänyt mitään.
Mutta mökit on kaikki homeessa ja sinilevää täynnä olevan järven rannassa. Kuka niitä nyt edes haluaa :)
Meret on muuten paljon paskaisempia kuin suuret sisämaan järvet.
Isovanhempien aikaan Saimaa oli must. Ei enää. Liikaa venäläisiä joka rannalla mölyämässä. Saimaa on lisäksi erittäin saasteinen järvi. Jos ostaisin mökin - jota en osta - se olisi Päijänteen tai jonkin pienen järven rannalla.
Koska mies sai maata Saimaalta. Siellä hän sai rauhassa maata ja poltella Saimaata.
Minä taas olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mökit on kaikki homeessa ja sinilevää täynnä olevan järven rannassa. Kuka niitä nyt edes haluaa :)
Meret? Kuten? Jopa Itämeri on Suomen järviä kirkkaampi, erityisesti ulkosaaristossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän toi Suomeenkin erään maan kansalaiset joista ei saa sanoa mitään negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meret? Kuten? Jopa Itämeri on Suomen järviä kirkkaampi, erityisesti ulkosaaristossa.
Odota kunhan zele ampuu jonkin tankkerin Itämerellä.
Kuulostaa köyhältä ja rasvaiselta! Itse ostin juuri konjakkihöyrytettyä kuhaa 89 €/kilo! Kohta lähdemme Porschellamme yksityissatamaan, josta lähdemme vaimon kanssa purjehtimaan kohti Tukholman saaristossa olevaa kartanoamme.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun järven rannalla Satakunnassa (vai lieneekö Pirkanmaata), siksi.
Missä siellä on järviä? T. Kankaanpäässä asunut Saimaan rantannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun käsityksesi ulkomaanmatkailusta on hiukan erikoinen. Luksushotelleissa ei tuholaisia ole enkä ole niihin koskaan vuosien varrella törmännyt missään päin maailmaa. Sinä taas voit vapaasti olla hyttysten syötävänä siellä loputtomalla työleirillä siellä Saimaalla, tuo sieltä venäläisten mukanaantuomia torakoita kotiisi.
Ahdasta tulisi Saimaalla jos 8,2 miljardia ihmistä tupsahtaisi viikonlopuksi sinne. Oletko ap varma, että itse viihtyisit siellä jos sinne tulisi edes puolet ihmisistä?