Koirakuume, miten siitä päästä eroon?
Tässä elämäntilanteessa ei ole mahdollisuutta koiraa ottaa. Nyt vain pitäisi jotenkin saada koirakuume tarkoitettua. Vinkkejä? Kohtalotovereita?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Suostu ulkoiluttamaan Jonkun Muun koiraa, esim. kolmen viikon ajan, tuulessa ja tuiskussa. Pohdi sitten asiaa uudestaan.
Näin keski-ikäisenä ensimmäisen koiran ottaneena täytyy sanoa, ettei ole näiden kolmen vuoden aikana haitannut yhtään. Olen pikemminkin nauttinut siitä, että tulee lähdettyä ulos säällä kuin säällä ja erityisesti tykkään aamulenkeistä ennen töitä. Meitä on kaksi, joten kaikki lenkit eivät ole minun vastuulla, mutta yleensä mennään kaikki yhdessä, jos molemmat on kotona eikä ikinä ole ollut vielä riitaa siitä, kenen pitää koira käyttää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koirasta-loytyi-suomessa-ennennakem…
Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Koirakuumetta minulla ei ole koskaan ollut, mutta kissakuumetta vastaan taistelen kokoajan.
Tykkään matkustella, joten se on päällimmäinen syy, miksi olen taistellut tätä kuumetta vastaan.
Toinen on se, että arvostan hyviä yöunia.
Kolmas se, että keksin rahalle parempaakin käyttöä.
Nämä kolme syytä voisi sopia koiraankin. Koira kuten kissakin kuluttaa paljon kotia eli remontin tarve kasvaa. Kissassa ei ole pahaa ominaishajua, kuten koirassa, mutta kissanhiekan hajuhaitat ovat yhtä pahat. Vaatii jatkuvaa puhtaanapitoa.
Itse en kävele kengät jalassa sisällä, mutta koira tuskin tottuu käyttämään tossuja aina ulkona eikä tassujen jatkuva peseminenkään oikein nappaa. Kun kora tulee ulkoa sisälle, se on sama kuin itse kävelisi kengät jalassa olohuoneeseen.
On se vähän pahempikin kuin itse kengät jalassa. Koiralla kun on ihanista hajuista eri käsitys kuin ihmisillä: jos vain mahdollista, koira tykkää kieriskellä kurarapakoissa, sontatunkioissa ja vastaavissa. Sellaisen jälkeen sitten sohvalle löhöämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirakuumetta minulla ei ole koskaan ollut, mutta kissakuumetta vastaan taistelen kokoajan.
Tykkään matkustella, joten se on päällimmäinen syy, miksi olen taistellut tätä kuumetta vastaan.
Toinen on se, että arvostan hyviä yöunia.
Kolmas se, että keksin rahalle parempaakin käyttöä.
Nämä kolme syytä voisi sopia koiraankin. Koira kuten kissakin kuluttaa paljon kotia eli remontin tarve kasvaa. Kissassa ei ole pahaa ominaishajua, kuten koirassa, mutta kissanhiekan hajuhaitat ovat yhtä pahat. Vaatii jatkuvaa puhtaanapitoa.
Itse en kävele kengät jalassa sisällä, mutta koira tuskin tottuu käyttämään tossuja aina ulkona eikä tassujen jatkuva peseminenkään oikein nappaa. Kun kora tulee ulkoa sisälle, se on sama kuin itse kävelisi kengät jalassa olohuoneeseen.
On se vähän pahempikin kuin itse kengät jalassa. Koiralla kun on ihanista hajuista eri käsitys kuin ihmisillä: jos vain mahdollista, koira tykkää kieriskellä kurarapakoissa, sontatunkioissa ja vastaavissa. Sellaisen jälkeen sitten sohvalle löhöämään.
Juu tämä on totta. Olen myös ollut todistamassa sivullisena kuinka erään naisen koira kieriskeli nurmikolla toisten koirien ulosteissa. Tällaisia ihmiset sitten päästävät sohvilleen ja sänkyynsäkin. 😬
Ottaa koiran ja sitten havahtuu siihen ettei se niin kivaa ollutkaan.