Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei ole koskaan minusta kiinnostunut. Mitä ajatuksia tämä herättää?

Vierailija
03.07.2026 |

Kun muka kaikkia naisia halutaan, niin minua ei ainakaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "naisia aina halutaan" viittaa siihen että naiselle kuin naiselle löytyy mies joka on valmis huohottaen nylkyttämään asiansa häneen. 

Katkerien miesten mölinöitä, joka kertoo lähinnä siitä että he rakastaisivat, ainakin kuvitelmissaan, tilannetta jossa naiset samoin olisivat valmiita käyttämään heitä. 

Ei se sitä tarkoita että kaikille naisille löytyisi herrasmiehiä viemään treffeille ja rakastumaan, sitoutumaan. 

Sama kuin hehkuttaisi että lähes mies kuin mies pääsee lohduttamaan alkoholisoitunutta, läheisriippuvaista YH-äitiä ja elättämään hänen lapsiaan. Ui juma mikä diili. 

Joidenkin ihmisten on vaikeampi pariutua tai saada hyvää seksiä, sukupuolesta riippumatta. 

Kaikki nyt ei tietenkään koskaan tarkoita "kaikkia", mutta kyllä se naiselle on helpompaa löytää kumppani. Kyllä se joskus opiskeluaikoinakin kävi selväksi että siltä äärettömän ujolta ja hiljaiselta ylipainoiselta naiseltakin löytyi kihlattu. Ei niiltä vastaavilta miehiltä kyllä vaan löytynyt.

Vierailija
22/23 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sinun ongelmasi, tajua jo se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus mulla. Olen 26-vuotias ja luovuin jo pari vuotta sitten toivosta löytää parisuhde.  Kukaan ei ole koskaan ollut oikeasti kiinnostunut. Livenä olen täysin näkymätön. Tinderissä on muutaman kanssa ollut treffeillä ja yksi olisi halunnut suhteen, mutta hänkin oli oikeasti ihastunut vain ajatukseen ihastumisesta enkä ollut aidosti minusta kiinnostunut. 

Ja ulkonäöstä: aiemmin olin alipainoinen, nykyään normaalipainoinen. Kasvot oli ennen melko nätit, mutta enää en jaksa panostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän