Siis voi kilin munat soikoon. Kiukkuista puhinaa yhdestä huutonet myyjästä. ov
Kaikenlaisia paskapäitä tuollakin pyörii. Mulla on omassa kuvauksessani tieto: tarkastan mailini parin päivän välein, joten vastaukset viesteihin tulevat viiveellä.
Voitin viikko sitten yhden kohteen ja myyjä laittoi tilitietonsa heti. Kahden päivän päästä tuli erittäin tyly viesti, missä myyjä kyseli maksun perään jne. Tuosta viestin tyylistä laitoin kyrsiintyneenä vastauksen samana päivänä, missä pyysin myyjää laittamaan kohteisiisan tiedon, jos haluaa maksun HETI, koska yleensä myyjät odottavat maksua viikon ennen kuin tekevät yhtikäs mitään ja lupasin maksaa loppuviikosta, koska nuo pankkitunnukset olivat loppu enkä ole saanut vielä uusia, vaikka normaalisti ne tulee automaattisesti kotiin.
Myyjältä tuli erittäin vittuileva ja vielä tylympi vastaus, missä hän mm. kirjoittaa, että totta vitussa hän haluaa maksun HETI jne.
Tunnukset tuli eilen ja oltiin koko päivä pois kotoota. Nyt tulin koneelle ja tarkoitus oli maksaa tuolle, mutta... Hänpä oli jättänyt erittäin tylyn viestin ja taas kerran erittäin vittuilevaan sävyyn. Ja perunut kaupat ja jättänyt negan, missä haukkuu mun olevan vittuileva. Juu-u, myyjä on hyvä vaan ja katsoo itseään peilistä.
Ja mitä noihin pankkitunnuksiin tulee. Mulle oli lähetetty uudet pankki tunnukset, mutta ne oli luultavasti kadonneet postissa ja tilasin Nordeasta uudet.
Kommentit (27)
ei yhtään neutraalia tai negaa, enkä periaatteessa voi ymmärtää sellaista, jolla niitä on. kertoo jotain mielestäni. aika hidas on ap kyllä maksamaan! itse maksan aina 2vrk sisällä kohteen sulkeutumisesta. Meneehän maksun näkymiseenkin myyjän tilillä joskus parikin päivää.
voisiko ap vielä laittaa päivämäärät; tarkan tiedon montako päivää oli kohteen sulkeutumisen ja maksun välillä? se ratkaisee. myyjän ei mielestäni tarvitse ymmärtää tai hyväksyä oikeastaan mitään selityksiä (kuten tuo tunnuslistan saamisen vaikeus. Itse kävisin vastaavan mokan sattuessa maksamassa pankissa).
Vierailija:
jos on noin helvetin vaikeaa päästä postiin ja pankkiin? Moni kuulepas asuu kauempanakin palveluista, 13 km hurauttaa kymmenessä minuutissa autolla.
rauhoittukaa idarit.
miten te jaksatte aiheesta ku aiheesta olla noin ärsyttäviä? menee kylmät väreet. oon lueskellut tätä palstaa parin viikon ajan, ja todennut, että yhtä säälittäviä ihmisiä saa hakea!
mitä vikaa on ihan normaalissa ja MUKAVASSA ajatustenvaihdossa?
musta on ainakin ihan vitun ok, jos joku maksaa ostonsa vähän myöhemmin. kunhan osaa asiasta fiksusti ilmoittaa, ja sinänsä on ihan hyvä, jos suurin osa teistä maksaa heti yms, sillä niin ei teijän kanssa tarvii olla ostohetkellä sen enempää tekemisissä.
18
Kohde sulkeutui viikko sitten, kuten sanoin, illalla.
Kaksi päivää myöhemmin (tai noh, puolitoista päivää myöhemmin), maanantai aamuna tuli tuo toka viesti.
Vastasin hänelle samana iltana.
Vittuilu viesti tuli seuraavana aamuna.
Ja tänään nega ja neljäs vittuilu viesti.
Tarkoitus oli maksaa tänään, kun en ollut eilen kotona. Ja koska myyjän käytös ja viestit olivat ne mitkä ne oli, en viitsi maksaa ollenkaan. Myyjä nimittäin perui kaupat!
Tuo on eri asia, kun tunnukset ovat menossa vanhaksi. Mulle tulee uusi lista kerran kuukaudessa ja eikös toi lista ole kaksi kuukautta voimassa? Ainakin muistelisin niin. Mutta siis lista ei koskaan ehdi mennä vanhaksi.
Haukkuja tulee kysy mitä kysy. Täysin empatia kyvytöntä sakkia. Hmm.. toivottavasti teidän lapsista ei kasva samanlaisia...
Joka ei lukenut koko ketjua.
Kuten sanottu, olen aina saanut uuden tunnusluku listan ennen kuin entinen on käytetty loppuun. Kysyin pankista, kun listaa ei kuulunut ja tunnuksia oli enää muutama jäljellä. Vastaus oli, että se on lähetetty. Kysyin uudestaan, kun listaa ei ollut tullut ja he lähettivät uuden, koska edellinen oli näköjään hukkunut postissa tms.