HUS lähetti palautekyselyn
HUS lähetti palautekyselyn omaiseni kuoleman jälkeen. Eikö siellä ole mitään hienotunteisuutta?
Hoito meni hyvin paitsi että omainen kuoli?!?!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
🤷
Miksi ne lähettää palautekyselyn kuoleman jälkeen surevien riesaksi?
Noi HUS:in palautekyselyt on outoja. Minulle tuli HUS:ista palautekysely hoidosta, jota en lopulta ottanut HUS:ista vaan lähdin yksityiselle hoidattamaan. Olen kyllä erittäin tyytyväinen, mutta en kai nyt sentään toisen tahon tekemästä hyvästä hoidosta anna HUS:ille palautetta.
Ainakin syöpähoidot ovat olleet HUS:ssa aikamoista pelleilyä, mutta palautekyselyjä ei ole laitettu lääkehoidoista. Jännä.
Palautekysely on yleinen käytäntö, ei siitä kannata hernettä nenään vetää.
Olin leikkauksessa HUS:ssa, kaksi kertaa on tullut kysely auttoiko leikkaus ja jos ei niin mikä ei sujunut. Kävin hammaslääkärissä ostopalveluna, kysely tuli, miten meni, suosittelisinko.
Aloitus on surun sokaisemana melko tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Olin leikkauksessa HUS:ssa, kaksi kertaa on tullut kysely auttoiko leikkaus ja jos ei niin mikä ei sujunut. Kävin hammaslääkärissä ostopalveluna, kysely tuli, miten meni, suosittelisinko.
Aloitus ei ollut tökerö. Lomake oli.
Meidän hva laittaa palautekyselyn tekstarilla joka ikisen käynnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Palautekysely on normaalikäytäntö, mutta olisi kiva, jos saisi ensin tarvitsemansa leikkauksen ja vasta sitten kyselyn siitä, miten leikkaus mielestäni meni, oliko siitä apua. Kysely tuli kesäkuun alussa, jonossa olen ollut noin 10 kk ja tällä hetkellä leikkaus on ehkä marraskuussa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautekysely on normaalikäytäntö, mutta olisi kiva, jos saisi ensin tarvitsemansa leikkauksen ja vasta sitten kyselyn siitä, miten leikkaus mielestäni meni, oliko siitä apua. Kysely tuli kesäkuun alussa, jonossa olen ollut noin 10 kk ja tällä hetkellä leikkaus on ehkä marraskuussa tai sitten ei.
Jaksamista sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähettävät?
Tietävät antaa potkut persielle sellaiselle hoitsulle, joka sai negatiivista palautetta. Lekuri siirretään ehkä toiselle osastolle, heitä irtisanotaan harvemmin, moni kun toimii yrittäjänä omalla laskutuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähettävät?
Tietävät antaa potkut persielle sellaiselle hoitsulle, joka sai negatiivista palautetta. Lekuri siirretään ehkä toiselle osastolle, heitä irtisanotaan harvemmin, moni kun toimii yrittäjänä omalla laskutuksellaan.
Olisikin noin.
Olen ajatellut, että ne ovat varausohjelman automaattisesti lähettämiä viestejä.
Annoin kerran huonoa palautetta, kun eivät aspassa osanneet sanoa, koska ulko-ovet aukeavat, siis ASPASSA.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että ne ovat varausohjelman automaattisesti lähettämiä viestejä.
Annoin kerran huonoa palautetta, kun eivät aspassa osanneet sanoa, koska ulko-ovet aukeavat, siis ASPASSA.
😅
+ siistit tilat
+ kohtelias henkilökunta
- hoito johti kuolemaan
Kokonaisarvosana: Kolme tähteä viidestä
Ikään kuin HUS muuttaisi mitään toiminnassaan palautekyselyjen perusteella.
🤷