Mikä se seksiasento on missä penis pääsee syvälle, tuntuu naisten mukaan taivaalliselta ja orgasmi on taattu?
Kommentit (28)
Kokeilkaa kaikki asennot, ei se pahasti pieleen voi mennä vaikka ei heti oikea osuisikaan.
Perusjuttu tähän henkeen: "Se mikä on nautinnollisin asento, riippuu päivästä, paikasta ja fiiliksestä, 37-vuotias naislukija totesi IS:n seksikyselyssä."
Erikseen mainittuja asentoja oli kuitenkin takaapäin, ratsastus ja lähäri. Tajunnanräjäyttävää.
Jalat miehen olkapäälle.
Selälläni tai kyljellään olen.
Takaapäin kun nainen on kontillaan ja painaa ylävartaloa patjaa vasten siinä kalu uppoaa syvälle emättimen pohjukkaan...
M
No ei mikään tällä vehkeellä
Ja koolla ei kuulemma ole väliä...paskapuhetta
Vaimo usein (aikonaan enemmän) kun ratsasti niin sanoi että usein meni liian syvälle.. itsellä n. 15 cm kalu. Takaapäin kuulemma osuu juuri oikeaan paikkaan ja tulee joka kerta ns. kunnolla :)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo usein (aikonaan enemmän) kun ratsasti niin sanoi että usein meni liian syvälle.. itsellä n. 15 cm kalu. Takaapäin kuulemma osuu juuri oikeaan paikkaan ja tulee joka kerta ns. kunnolla :)
Niin ne on erillaisia nuo naiset. Minun rouva voi ratsastaa pohjaan asti mulla 17 cm kulli. Takaapäin ei pysty painaan kunnolla juurtamyöten.
En tiedä mitä artikkelissa sanotaan. Mutta riippuu nuo asennot tosi paljon kumppanista ja siis vartaloista. Yhden kanssa yksi asento on paras, toisen kanssa sama on valju.
Esimerkkinä mies, joka on normipainoinen ja aika taviskokoinen muna, ratsastus on aivan taivaallista. Takaapäin tuntuu helposti menevän liian syvälle. Toinen normipainoinen mies, jolla suuri, ratsastus ei niin kivaa, lusikassa ihan parasta. Kolmas, vatsakas mies, normimuna, kaikki hieman vaikeaa.
Meillä on siten että mikä asento tahansa ja noin 30-45 sek rouva laukeaa. Tämä niin usein että 4-5 orgasmia ja alkaa hänellä tunto mennä. Sitten minä laukean
Hohtimet kaivoon: Läharin muunnos, jossa naisen pohkeet ovat miehen olkapäillä. Miehen pitää keventää, jos sattuu naisen ristiselkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne on erillaisia nuo naiset. Minun rouva voi ratsastaa pohjaan asti mulla 17 cm kulli. Takaapäin ei pysty painaan kunnolla juurtamyöten.
Lämmittelyn puutetta. Joka asennossa saa meillä alussa varoa, mut kohta saa paukuttaa täysillä, mikä molempien mielestä parasta ja nautinto taattu. Syvimmissä asennoissa eli kun nainen selällään esim pöydällä lauteilla tms, polvet taitettuna rinnalla, pitää välillä pitää " naiselle lepohetkiä" ettei mee yli. Mut kohta taas täyttä menoa. Noin 19 cm operoidaan. Täällä, Väitän et toi menee kaikille aikuisille naisille jos kunnolla lämmitellään ja on kiihkoa. Meillä poikkeuksena tietty aika kuusta jolloin pitää himmailla vähän joka asennossa.
Meillä kohtu poistettu. Sellainen 35cm dildo menee juureen asti, ei käy kipeää. Kun laitan käden niin melkein kyynärpäähän asti saa painaa ennenkuin nyrkissä pohja tuntuu.
Sellainen 23cm kullini ei tunnu oikein missään, tai no suussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vielä pippeli!
Vierailija kirjoitti:
Lusikka
Joo, pers panossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vielä pippeli!
No niinhän se on. Anteeksi kun kulliksi erehdyin luulemaan.
Mulla riippuu omasta ja miehen anatomiasta. Exän kanssa sain aina lähärissä, nyxän kanssa vain ratsastaessa, useimmiten kuitenkin muilla konsteilla kuten lelut, suuseksi + sormetus. Mulle ei ainakaan ole olemassa mitään "takuuvarmaa" joka toimisi kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmittelyn puutetta. Joka asennossa saa meillä alussa varoa, mut kohta saa paukuttaa täysillä, mikä molempien mielestä parasta ja nautinto taattu. Syvimmissä asennoissa eli kun nainen selällään esim pöydällä lauteilla tms, polvet taitettuna rinnalla, pitää välillä pitää " naiselle lepohetkiä" ettei mee yli. Mut kohta taas täyttä menoa. Noin 19 cm operoidaan. Täällä, Väitän et toi menee kaikille aikuisille naisille jos kunnolla lämmitellään ja on kiihkoa. Meillä poikkeuksena tietty aika kuusta jolloin pitää himmailla vähän joka asennossa.
Niin meinaat että kaikki akat on samanlaisia alakerrasta??? Onhan tuota emäntää kohta 30v tullu jyystettyä ja varmasti kaikki asennot mihin ihminen kohtuudella taipuu on kokeiltu. Ja lämmitelty on tunteja, silti ei kestä kestä takaa painaa juurtamyöten.
Riippuu miehestä. Minun kanssani mikä vain.