Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua itkettää, lohduttakaa!

Vierailija
19.05.2007 |

Viime yönä en nukkunut kuin 3h, töissä odotti ruumis, joka oli laitettava, omaisten kanssa oli oltava myötätuntoinen, asiallinen ja ystävällinen. Kuunneltava haukut ammattitaidottomuudesta toiselta asiakkaalta. Rakas isoäiti sai infarktin ja joutui sairaalaan kaukana täältä. Tähän asti meni hyvin olin aika reipas univelasta huolimatta. Neljältä tulin kotiin ja potkasin varpaani sohvan jalkaan. Äsken otin sukan pois ja vasemman jalan keskimäinen varvas on musta ja turvonnut, minulla on kyyneleet silmissä. Musta paksu varvas katkaisi tämän aasin selkärangan. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei tunnu miltään muutaman päivän ajan ruumiin laittamisen jälkeen. Maailma jotenkin pysähtyy.

Vierailija
2/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa kunnon nenäliina ja anna tulla niin kauan kun

riittää. Ei ihme että itkettää monen asian päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö, että sain haukut asiakkaalta?

Vierailija
4/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa mä vaihdoin alaa.

4

Vierailija
5/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle, vähän liikaa on kasautunut kaikkea ikävää!

Halaus!

Vierailija
6/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mukavaa musiikkia soimaan hiljaiselle. Jos tykkäät herkutella, niin nyt on varmaan ihan kiva tehdä niinkin. Jos kotona on palvelusväkeä paikalla, niin pyydä hieroja tai silittäjä paikalle. Telkkarista voi tulla tänään jotain katsomisen arvoista - tai sitten jotain ihan pöljää pääntyhjentäjää, jos siltä tuntuu.

Sinua itkettää, koska olet ihminen. Ja se on hyvä se, koska olet ihmisten hoitaja. Anna itkun tulla sinuun ja mennä läpi - se on sinun voimaasi, joka sen mukana liikkuu.

bigmama

Vierailija
7/7 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan, kyllä se siitä!