Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarjoili minulle aamupalaa KISSANKUPISTA =DD

Vierailija
19.05.2007 |

Mies päätti tänä aamuna yllättää ja toi aamiaisen sänkyyn. Ei siinä mitään, kahvi oli tuoretta ja hyvää, leivät ihania ja runsailla päällysteillä, mutta jogurtti oli laitettu kissan ruokakippoon =)

Pestyyn tietenkin, mutta ei niitä koskaan ole mihinkään muuhun tarkoitukseen käytetty. Ei varmaan löytänyt puhdasta kulhoa, kun astianpesukone jäi laittamatta päälle illalla, mutta olisi ehkä voinut sitten käsin tiskata yhden?

Mutta hänpä oli ottanut kaapista puhtaan kissan ruokakupin =)

Voi että noita miehiä =DDD

En tietenkään sanonut asiasta mitään, kunhan olen itsekseni asialle naureskellut =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet hänen oma kissimirrinsä;DDD

Vai onkohan hän vihdoin saanut leijonansa kesytettyä?

Vierailija
2/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain erikoista? onko teillä omat lautaset ja mukit kaikille perheen jäsenille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla kun tolleen hemmottelee ja tuo aamiaisen petiin!

Vierailija
4/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotain erikoista? onko teillä omat lautaset ja mukit kaikille perheen jäsenille?

Söisitkö itse lasagnesi koiran metallikupista vaikka olis kuinka pesty?

ap

Vierailija
5/5 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus lapset on antaneet tuntemattomasta syystä koiralle vettä leivontaan käytettävistä muovikupeista, jotka sitten olen pessyt kauhean ongelman kanssa: ihmisten vai koiran tiskiharja? Kun kuitenkin ois ihan kiva ne muovikipot yhä edelleen pitää leivonta- ja ruoanlaittokäytössä. Samoin lusikat, joilla sekoitan koiran ruuan, pesen nekin ihmisten harjalla samaan aikaan kun muutkin tiskit (joo, ollaan omituisia kun ei ole apkonetta)

Että niin.. mikä ois fiksua ja mikä ei?

Tosin ei mua innostais ajatus että koira nuolis meidän ruokailuastiat tmv.