Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta masentaa minua. Näinkö ihmiset oikeasti ajattelevat ?

Vierailija
02.07.2026 |

Onko tällä palstalla käyty keskustelu mielestänne normaalia, vai trolleja ja provokaatiota täynnä? Oman pahan mielen sanallista oksennusta ja kännipäissään kurjoitettuja?

En voi uskoa, että ihmiset oikeasti ajattelevat ja puhuvat toisistaan näin rumasti. Olen tyrmistynyt, koska olen aina elänyt siinä luulossa, etyä ihmiset toivovat pääsääntöisesti hyvää toisilleen ja aikuiset ihmiset keskustelevat asiallisesti ja rakentavasti.

Jos tämä palsta on joku läpileikkaus suomalaisesta ajattelutavasta, niin en todellakaan olisi halunnut tietää.

Nimin. Ennen somea kaikki oli paremmin.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa käy täällä liikaa ja inttävät kaikesta vastaan periaatteessa. Eli tuskin ajattelevat edes. En käy täällä enää juurikaan 

. Täysin ajanhukkaa. Nyt googletin Roope Mustonen ja eksyin tänne pitkästä aikaa.

Vierailija
82/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit saapuivat tänne kun Ylilauta tuli maksulliseksi

Onneksi voit sitten jatka sitä köysi ja painovoima vitsilua. Mitä muutakaan tekisit elämälläsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on henkilöitä, jotka vastaavat itselleen moneenkin kertaan tekeytyen muiksi.  Tyylin oppii tuntemaan.  Harvoin täällä on rakentavaa keskustelua. Joskus voi ottaa huumorilla, aina ei.  Todellisuus on muualla, onneksi. 

Just näin! Pitää oppia löytämään helmet pskan seasta ja jättää se pska huomioimatta. Olen monesti kysynyt neuvoja täällä erilaisiin pieniin ongelmiin ja saanut fiksuja auttavaisia kommentteja, jopa empatiaa. Jos fiksut kommentoijat pysyvät hiljaa tai katoavat palstalta, jäljelle aikamoinen sakka.

Vierailija
84/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi EI OLE SOME. 

Keskustelupalstat kuuluvat kaikki sosiaaliseen mediaan. 

Vierailija
85/85 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa kuolemanvakavasti.

Esittelen täällä ajatuksia jotka ovat kontroversiaaleja joista osa lähtee osa saa näkyä ainakin hetken. En luulekaan että kaikki tykkäisivät. Osa on ihan raivoissaan kun ajatukset on kaikkea mistä on jossain muualla varoiteltu tai jokin niissä tökkää omaa kiellettyä.

Mitä sitten? Täällä on niin paljon pulinaa ja myös sitä harmitonta viihdeosastoa että luulisi sen heti lohduttavan vastapainoksi. En edes kuvittele muuttavani mitään. Miettiköön jokainen itse mihin uskoo. Se että uskomuksia voi esitellä ei ole huono asia. En tajua miksei ihmisillä olisi omaa harkintakykyä siihen mikä voi olla mahdollista. Mihin se olisi hävinnyt? tai miksei sitä voisi kehittääkin? Samoinajattelevien umpiossa mikään ei kehity vaan taantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan