Ma haluaisin sanoa teille eronneille aideille, joiden miehella on uusi nainen, etta teidan tulee myos huomioida muut kuin itsenne.
t. " Paha" äitipuoli, joka ei enää jaksaisi olla entisen vaimon arvostelun ja haukunnan kohteena ilman syytä
Kommentit (10)
jos exälläni olisi nainen, niin lapseni saisi varmaan parempaa hoitoa ja kodinomaisemman vastaanoton. Nyt on aina jotain ranskalaisia ja hampurilaisia, eikä jouluja ole laitettu ollenkaan, harmittaa laittaa lapsi pikkuseen ankeaan kämppään teeveetä katsomaan!
sanoisin, että koittakaa ymmärtää se, että se paha exä pitää lapsensa puolia. Lapsella on oikeus myös isään.
Monet pahat äidit närkästyvät OIKEASTi vain lastensa takia. Ei ole kuule helppo antaa lapsia exän luokse jossa häärää joku tuntematon nainen. ja jos teillä uusilla naisilla ei ole niitä omia lapsia niin te että MITENKÄÄN voi ymmärtää mitä ja miten äiti ajattelee tälläisessä tilanteessa.
Itse olen siis äitipuoli. Lapsi käy meillä säännöllisesti joka toinen viikonloppu. Isä on eronnut äidistä jo rakausaikana, mutta on silti pystynyt luomaan suhteen omaan lapseen. Olen tavannut mieheni kun lapsi on ollut 3-vuotias, enkä ole ikinä edes ehdottanut, että mies ei tapaisi lastaan; päinvastoin.
Olen myös hoitanut yksin miehen lasta, kun tämä on ollut sairas, olen tehnyt lapsen kanssa kahdestaan asioita (esim. uimahallissa käynti, askasrtelu jne.) Olen ruokinut, pessyt vaatteita ja hoivannut lasta kuin kenen tahansa ystävän lasta.
Mitä tästä kaikesta olen saanut? Miehen ex:n taholta haukkumista ja mollaamista, ei edes pientä kiitoksen sanaa. Eikä ex ole edes mitenkään ongelmainen tyyppi. Ihan tavallinen työssäkäyvä nainen ja hänelläkin on uusi mies jo kuvioissa.
En voi ymmärtää...
Pikkuhiljaa alkaa mennä maku koko touhusta, vaikka kuinka haluaisin ajatella lapsen etua...
Että miettikää kuinka kohtelette ex-puolisoiden uusia puolisoita!
Sinähän olet aivan ihanteellinen äitipuoli! Mullekin kelpaisi! Meillä tilanne se, ettei isä enää tapaa samaan tapaan, kun uusi avokki tullut kuvioihin mukaan.
että ISÄ haluaa lopettaa kaikki tapaamiset kun on tavannut uuden naisen!
Toisaalta se, mitä kerroin että isä on rakastelemassa keskellä päivää uuden naisen kanssa saunakamarissa kun on tuonut ekaa kertaa lapset kylään sinne, niin on mielestäni erittäin ajattelematonta ja itsekeskeistä käytöstä eikä silläole mitään tekemistä lasten parhaan kanssa.
Olen itse sitämieltä,että jos isä on tapaamisten aikana niin kipeä ettei voi olla lapsen kanssa niin ensisijaisesti pitäisi miettiä jotain muuta järjestelyä kuin vieraan naisen hoito... KOSKA kyseessä on lapsen ensisijainen oikeus tavata isäänsä,eikö?
Kesälomalla vuokraatte mökin, jossa on oma pikku mökki minun lapsilleni 7v ja 5v saavat nukkua vieraassa paikassa kahden, erillisessä mökissä 20m päässä mökistä, jossa isi uuden tyttöystävän ja tämän lasten kanssa majailee. Sehän on kiva lapseni saavat olla rauhassa.
Isä ei koko keväänä ehdi tavata minun lapsiani kun sinun pojallasi on niin vaikeaa ja isän on osallistuttava joka viikonloppu sinun lapsesi, siis ainoastaan sinun ei isän, harrastukseen.
Toki olen paskamainen katkera ämmä, kun en anna lapsien tulla isänsä luokse silloin kun isälle sopisi, sinä yhtenä viikonloppuna koko keväänä. Äitienpäivänä.
Siis ootko ihan tosissas? En kyllä päästäisi minäkään enää lapsia isälleen!
Alkaa loppua kärsivällisyys kun ainoa mihin exän mielestä mulla on asiaa niin se et lapsella täyshuolto pelaa, muuten mulla ei saa olla mitään asiaa lapsen elämään
On todella tyhmää panna tapaamiset jäihin sen takia, että isällä on uusi nainen. Koettakaa erottaa omat ja lasten tunteet toisistaan. Vaikka itse olisitte loukkaantuneita ja sokissa, antakaa lasten mennä isän luo tavalliseen tapaan ja päättää itse, mitä mieltä he ovat uudesta ihmisestä. Älkää panko lapsille sanoja suuhun ja ajatuksia päähän. Heillä on paljon helpompaa isän uusperheessä, jos he saavat mennä sinne omana itsenään eikä äidin pikku vakoojana ei etäpäätteenä.