Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitko sinä masturboinnista kirjaimellisesti?

Vierailija
02.07.2026 |

Kysely on tarkoitettu kaikille. Omalla kohdalla useimmiten nautin oikeasti ja usein ajan kanssakin mutta pikaisessa rutiininomaisessa paineenpurussa varsinainen nauttiminen jää vähemmälle. 

Nautitko masturboinnista?

Vaihtoehdot

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti, se on vain paineenpurkua. Masturboin oikeastaa vain, jos en ole saanut pillua vähään aikaan. Jos saisin aina 1-2 päivän välein, niin ei tarvitsisi koskaan runkata. M54

Vierailija
82/85 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. En ilmeisesti osaa kun mitään sellaista huippua ei tule jonka orgasmiksi tajuaisi. Vaan yhden kerran oon saanut niin voimakkaan että siitä ei tarvinnut miettiä oliko se sitä vai ei :D Tosin se oli jo ihan liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti. En ilmeisesti osaa kun mitään sellaista huippua ei tule jonka orgasmiksi tajuaisi. Vaan yhden kerran oon saanut niin voimakkaan että siitä ei tarvinnut miettiä oliko se sitä vai ei :D Tosin se oli jo ihan liikaa. 

Vaimoni on samanlainen, ei saa mitään irti itse tehden ja aika vähän minunkaan nuolemisesta tai sormetuksesta.

Vierailija
84/85 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on samanlainen, ei saa mitään irti itse tehden ja aika vähän minunkaan nuolemisesta tai sormetuksesta.

Okei. Mut toihan ei välttämättä ollenkaan silti tarkoita etteikö nauttisi seksistä kumppanin kanssa :)

Vierailija
85/85 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mut toihan ei välttämättä ollenkaan silti tarkoita etteikö nauttisi seksistä kumppanin kanssa :)

Juuei, nauttii kyllä kovasti ja saa lujasti, mutta sen pitää olla yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi