Nautitko sinä masturboinnista kirjaimellisesti?
Kysely on tarkoitettu kaikille. Omalla kohdalla useimmiten nautin oikeasti ja usein ajan kanssakin mutta pikaisessa rutiininomaisessa paineenpurussa varsinainen nauttiminen jää vähemmälle.
Kommentit (85)
En nauti. En ilmeisesti osaa kun mitään sellaista huippua ei tule jonka orgasmiksi tajuaisi. Vaan yhden kerran oon saanut niin voimakkaan että siitä ei tarvinnut miettiä oliko se sitä vai ei :D Tosin se oli jo ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En nauti. En ilmeisesti osaa kun mitään sellaista huippua ei tule jonka orgasmiksi tajuaisi. Vaan yhden kerran oon saanut niin voimakkaan että siitä ei tarvinnut miettiä oliko se sitä vai ei :D Tosin se oli jo ihan liikaa.
Vaimoni on samanlainen, ei saa mitään irti itse tehden ja aika vähän minunkaan nuolemisesta tai sormetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on samanlainen, ei saa mitään irti itse tehden ja aika vähän minunkaan nuolemisesta tai sormetuksesta.
Okei. Mut toihan ei välttämättä ollenkaan silti tarkoita etteikö nauttisi seksistä kumppanin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mut toihan ei välttämättä ollenkaan silti tarkoita etteikö nauttisi seksistä kumppanin kanssa :)
Juuei, nauttii kyllä kovasti ja saa lujasti, mutta sen pitää olla yhdyntää.
En nauti, se on vain paineenpurkua. Masturboin oikeastaa vain, jos en ole saanut pillua vähään aikaan. Jos saisin aina 1-2 päivän välein, niin ei tarvitsisi koskaan runkata. M54