Nautitko sinä masturboinnista kirjaimellisesti?
Kysely on tarkoitettu kaikille. Omalla kohdalla useimmiten nautin oikeasti ja usein ajan kanssakin mutta pikaisessa rutiininomaisessa paineenpurussa varsinainen nauttiminen jää vähemmälle.
Kommentit (85)
Miten työpäivä onko pyyhe valmiina ja jatkuuko tänään ? Kesäpäivän ilta tulossa ja nautitaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Miten työpäivä onko pyyhe valmiina ja jatkuuko tänään ? Kesäpäivän ilta tulossa ja nautitaan.
M
Oliko sulla hyvä sessio? Toivon että nautit kovasti. Mitä teit?
Minä pääsenkin vasta nyt iltasella lempimään itseni kanssa.
Mukavasti alkaa keho virittäytymään tunnelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Vieläkö valmiina miten etenet lämmöstä eteenpäin ? Täällä heräsi heti housuissa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Vieläkö valmiina miten etenet lämmöstä eteenpäin ? Täällä heräsi heti housuissa.
M
Odotan että pääsen testaamaan uutta hieman paksumpaa dildoa. Katsotaan siitä sitten miten tilanne vie mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
M
Odotan että pääsen testaamaan uutta hieman paksumpaa dildoa. Katsotaan siitä sitten miten tilanne vie mennessään.
Onko kosteutta jo työnnätkö dildua liukkarin avulla olen jo sohvalla housut auki ja kova kulli kädessä
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
M
Onko kosteutta jo työnnätkö dildua liukkarin avulla olen jo sohvalla housut auki ja kova kulli kädessä
M
Kosteutta oli, mutta uuden paksun komistuksen kanssa varaudun myös liukkariin. Vaikka kunnon kiihottuminen kyllä liukasti ja avasi paikkoja kaikkein parhaiten.
Aamuyöllä kävin pisulla ja sen jälkeen ei meinannut uni tulla. Orgasmi sormettamalla rentoutti ja sieltä se nukku-mattikin lopulta tuli.
Miten sun sohvasessio eteni? Toivottavasti annnoit mennä ja lentää 😘
Nautin masturboinnista ja se on ihan päivittäistä itsellä. Nyt ollut kesävieraita, enkä oo pystynyt kunnolla päästeleen höyryjä. Lähtevät tänään ja odotan, että pääsen upottamaan dildon liukkaaseen pimperoon ja nautiskelemaan ilman että tarvitsee varoa ääniä.
Yli 150 vastausta. Vaihtoehdot 1 ja 2 varsin suurella osuudella.
Vierailija kirjoitti:
Onko se masturbointia jos vaimo antaa käsihoidon?
Se on seksiä johon vaimokin osallistui.
Kyllä nautin. Mulla se alkaa sillä, että laitan pienen anaalitapin paikoilleen. Sen hieronta peräsuolessa on sen verran kiihottavaa, että pimppi kastuu pikkuhiljaa ihan märäksi. Kiihotukaen kasvaessa pystyn vaihtamaan kokoajan paksumpaan ja pidempään tappiin. Lopulta mulla on molemmissa aukoissa melko isot dildot. Ah mitä nautintoa. Ei tartte koskee klitorikseenkaan kun tällä kombolla saan isoja orkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nautin. Mulla se alkaa sillä, että laitan pienen anaalitapin paikoilleen. Sen hieronta peräsuolessa on sen verran kiihottavaa, että pimppi kastuu pikkuhiljaa ihan märäksi. Kiihotukaen kasvaessa pystyn vaihtamaan kokoajan paksumpaan ja pidempään tappiin. Lopulta mulla on molemmissa aukoissa melko isot dildot. Ah mitä nautintoa. Ei tartte koskee klitorikseenkaan kun tällä kombolla saan isoja orkkuja.
Hyvältä kuulostaa saat aikaan melkoista kiihoittumista tunnen miten housut alkaa ahdistaa kullin kasvaessa shortsien lahkeessa...
Kyllä nautin.
Välillä myös tavuittain.
Mas-tur-boin-nis-ta
JES!
Tuli viisi kertaa.
Töistä kotiin ajellessa on kiva parkkeerata auto nätille paikalle ja rentoutua masturboinnin parissa.ennen kotiin saapumista.
Mä en oikein edes ajattele satulavibraani minään masturbaattorina vaan väsymättömänä partnerina. Se saa minut tulemaan aina, toisin kuin miehet.
Runkkaan itku kurkussa koska täytyy saada minimimäärä suorituskertoja tehtyä per kk.
Tunnen lähinnä kipua runkatessa, mutta jos ei pariin, kolmeen viikkoon sitä tee tekee mieli suorittaa massamurha. Lääkärit eivät suostu kastraatioon.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lähinnä kipua runkatessa, mutta jos ei pariin, kolmeen viikkoon sitä tee tekee mieli suorittaa massamurha. Lääkärit eivät suostu kastraatioon.
Voisiko lääkäristä sen sijaan saada apua tuohon kipuun?
Miksi se sattuu?
Se maailman (kaikistamiljoonistatavoista..) YLEISIN seksinharrastamisen muoto. - Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Se maailman (kaikistamiljoonistatavoista..) YLEISIN seksinharrastamisen muoto. - Fakta.
Sinä, joka kommenteissasi käytät runsaasti boldausta ja muita tehokeinoja; tekstejäsi on tehosteiden runsauden vuoksi todella ärsyttävää lukea. Tehokeinojen liikakäyttö tekee kirjoituksista jopa vaikeasti luettavia, vaikka varmaan yrität tummennuksilla sun muilla, saada korostettua sanomisiasi. Tehokeinoja kannattaa käyttää erittäin harkiten, liika runsaus tekee tekstistä sekavaa ja näin alkuperäinen tarkoitus korostaa jotain vesittyy.
Totta kai nauti. Sen takia sitä tehdään...
Ja huom. se on ihan oma juttu ei vaihtoehto "oikealle" seksille. Mitä joskus kuulee...